AndroidHealthClinic

Voorstellen en advies

Steelcowgirl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m57
Massa
55kg
Voorstellen en advies gevraagd...

Hallo,
Even voorstellen, Ik ben Shar en ben nu al een jaar lang flink aan het sporten. Sindsdien al flink wat vorderingen gemaakt. Mijn doel is om uiteindelijk mee te doen aan een competitie. Ik wil vanaf 1 September met een cutting programma beginnen voor 6 maanden om zo'n 6% bodyfat weg te werken. Meeste vet zit op mijn buik, armen (triceps) en rug. Ow ja ook binnenkant bovenbeen :(.

Ik haal mijn programma's van het internet en op zich goed te volgen, mijn eetpatroon ook aangepast (clean eating). Vanaf September gaat dit alles dus een stuk omhoog en streng.

Bijgesloten een foto van mijn buik... Any sort of advise will be appreciated.
Oh ja.. ik zou graag volgend jaar willen meedoen aan een wedstijd, Fitness/athlete

Good to know: Ik sport 6 dagen per week voor ongeveel 1 tot 1:30 uur.

Thanks,
Shar

IMG_20140721_213236.jpg - 53092

Laatst bewerkt:
Ga je advies geven of wil je advies?

Ok, het is mij niet helemaal duidelijk waar je advies over wilt

• Topic Starter Topic Starter
Ok, het is mij niet helemaal duidelijk waar je advies over wilt

Nu ik het terug lees is het idd niet echt duidelijk... ik vraag dus advies over hoe ik nu verder moet om mij gericht te gaan voorbereiden voor competitie.. maar ik denk dat ik nog ff wat meer ga rondkijken en dan wat gerichter advies vragen.. sorry for the trouble

S

Stickies lezen, heb je erg veel aan. Mocht je gerichte vragen hebben over je trainings- of eetschema kan je die altijd posten.

Nu ik het terug lees is het idd niet echt duidelijk... ik vraag dus advies over hoe ik nu verder moet om mij gericht te gaan voorbereiden voor competitie.. maar ik denk dat ik nog ff wat meer ga rondkijken en dan wat gerichter advies vragen.. sorry for the trouble

S

wauw een nieuw lid op dit forum die snapt dat concrete vragen stellen handig is

die zien we niet vaak hier :p

bij deze vergeef ik je namens dbb voor je trobbels

Als je om advies vraagt en het niet zelf wilt onderzoeken denk ik dat een wedstrijd niets voor jouw is. Want daar is ENORM veel motivatie voor nodig schatje dus sorry. Wil je niet teleurstellen maar dan zal je toch ff je motivatie eerst moeten verhogen. ;) Hoop dat ik je daarmee van dienst ben geweest.

Terug
Naar boven