ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat klopt ik neem mijn moeder haar t**ten altijd als referentie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt ik neem mijn moeder haar t**ten altijd als referentie.
Ah ik zie het. Ze ziet er idd uit alsof ze veel verstand heeft van trainingsschemas.Nee het is de vriendin van Christian guzman van alphalete. Bufbunny noemt ze zichzelf
Ah ik zie het. Ze ziet er idd uit alsof ze veel verstand heeft van trainingsschemas.
OT: wat wil je precies bereiken met het openen van dit topic? Buiten een buddy zoeken..
. En niet zo'n Klein beetje ook.Ik gebruik jou moeder haar t**ten hier ook voorDat klopt ik neem mijn moeder haar t**ten altijd als referentie.

Je kunt ook eens kijken naar Mark Rippetoe. Heel sexy man met een lage stem.Nee het is de vriendin van Christian guzman van alphalete. Bufbunny noemt ze zichzelf
Toevallig, die had ik ook als referentie genomen. Ik heb er overigens enigszins een gevoel voor. Dikwijls klopt het tot en met de rugwijdte aan toe.Dat klopt ik neem mijn moeder haar t**ten altijd als referentie.
Jouw?
Nee, niet die van mij.
JETSERSJe kunt ook eens kijken naar Mark Rippetoe. Heel sexy man met een lage stem.
Oh ja heeft ook nog weleens het een ander gezegd en geschreven over trainingschema's.
Wil je weten hoe die schrijft kan je qua voorproefje kijken naar mijn handtekening.
Toevallig, die had ik ook als referentie genomen. Ik heb er overigens enigszins een gevoel voor. Dikwijls klopt het tot en met de rugwijdte aan toe.
Correct. Begint al beter te gaan eh?
Kom op nou. Dit is niet jouw topic. Je moeder is nu vast even boodschappen doen dat jij hier dergelijke taal weer aan het bezigen ben. Ze kan in jouw browserhistory kijken eh?
Inderdaad lol. Na 5 privé uitleg sessies door iemand buiten de dbb uitleg om snap ik het eindelijk. Nou ja voor 90% zekerCorrect. Begint al beter te gaan eh?
@Fitnessjourney95 wij hebben hier @ThuggishRuggish leren schrijven en spellen. Kon niks toen hij zich hier had ingeschreven. En moet je nu zien, loopt anderen te verbeteren op het gebied van bezittelijk voornaamwoorden. Ik wil maar zeggen, er is op dit board genoeg kennis in huis. #gevoelvantrots
Kom op nou. Dit is niet jouw topic. Je moeder is nu vast even boodschappen doen dat jij hier dergelijke taal weer aan het bezigen ben. Ze kan in jouw browserhistory kijken eh?
. Maar nu snap ik niet dat ik zoiets makkelijks niet snapte. 
Ik had het over mijn eigen moeder hoor dat kan/mag toch gewoon?Graag je moeder grappen beperken tot privé en humor sectie. Geen zin om waarschuwingen uit te delen hiervoor. Dank.
Ik had het over mijn eigen moeder hoor dat kan/mag toch gewoon?
Heb ik hier nou serieus 1 punt voor gekregen?Ik had het over mijn eigen moeder hoor dat kan/mag toch gewoon?
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, dus je had er eigenlijk 2 moeten hebben.
Het was gewoon een vraag of het ook telt als je het over je eigen moeder hebt. Totaal geen provocatie naar jou toe.Een gewaarschuwd mens telt voor 2, dus je had er eigenlijk 2 moeten hebben.

Was ook niet naar mij toe persoonlijk opgevat. Integendeel, jij vervuilt het topic terwijl TS om hulp vraagt. Zelfs na waarschuwing. Nog een keer benoemen is dan provocatie.Het was gewoon een vraag of het ook telt als je het over je eigen moeder hebt. Totaal geen provocatie naar jou toe.![]()