AndroidHealthClinic

Voorstellen en online sportbuddy gezocht

Nee het is de vriendin van Christian guzman van alphalete. Bufbunny noemt ze zichzelf
Je kunt ook eens kijken naar Mark Rippetoe. Heel sexy man met een lage stem.
Oh ja heeft ook nog weleens het een en ander gezegd en geschreven over richtlijnen en schema's.
Wil je weten hoe die schrijft kan je qua voorproefje kijken naar mijn handtekening.
Dat klopt ik neem mijn moeder haar t**ten altijd als referentie.
Toevallig, die had ik ook als referentie genomen. Ik heb er overigens enigszins een gevoel voor. Dikwijls klopt het tot en met de rugwijdte aan toe.

Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die als “ buddy / gesprekspartner “ optreed .
( wij zijn immers geen praatgroep / therapie sessie oid )

je zou een log kunnen openen en daar je trainingen in loggen en je voeding , daar kunnen ook vragen beantwoord worden ..

Je kunt ook eens kijken naar Mark Rippetoe. Heel sexy man met een lage stem.
Oh ja heeft ook nog weleens het een ander gezegd en geschreven over trainingschema's.
Wil je weten hoe die schrijft kan je qua voorproefje kijken naar mijn handtekening.

Toevallig, die had ik ook als referentie genomen. Ik heb er overigens enigszins een gevoel voor. Dikwijls klopt het tot en met de rugwijdte aan toe.
JETSERS

Correct. Begint al beter te gaan eh?

@Fitnessjourney95 wij hebben hier @ThuggishRuggish leren schrijven en spellen. Kon niks toen hij zich hier had ingeschreven. En moet je nu zien, loopt anderen te verbeteren op het gebied van bezittelijk voornaamwoorden. Ik wil maar zeggen, er is op dit board genoeg kennis in huis. #gevoelvantrots
Kom op nou. Dit is niet jouw topic. Je moeder is nu vast even boodschappen doen dat jij hier dergelijke taal weer aan het bezigen ben. Ze kan in jouw browserhistory kijken eh?

Correct. Begint al beter te gaan eh?

@Fitnessjourney95 wij hebben hier @ThuggishRuggish leren schrijven en spellen. Kon niks toen hij zich hier had ingeschreven. En moet je nu zien, loopt anderen te verbeteren op het gebied van bezittelijk voornaamwoorden. Ik wil maar zeggen, er is op dit board genoeg kennis in huis. #gevoelvantrots

Kom op nou. Dit is niet jouw topic. Je moeder is nu vast even boodschappen doen dat jij hier dergelijke taal weer aan het bezigen ben. Ze kan in jouw browserhistory kijken eh?
Inderdaad lol. Na 5 privé uitleg sessies door iemand buiten de dbb uitleg om snap ik het eindelijk. Nou ja voor 90% zeker:p. Maar nu snap ik niet dat ik zoiets makkelijks niet snapte. :(

Graag je moeder grappen beperken tot privé en humor sectie. Geen zin om waarschuwingen uit te delen hiervoor. Dank.

Even serieus, ik vind MFP een goede manier om je kcals te tracken zolang je zoals hier eerder al vermeld is de app ook correct gebruikt. Ik sluit er mij ook bij aan dat het effectiever is een “bewezen” trainingsschema te volgen. Succes alvast

Het was gewoon een vraag of het ook telt als je het over je eigen moeder hebt. Totaal geen provocatie naar jou toe. :)
Was ook niet naar mij toe persoonlijk opgevat. Integendeel, jij vervuilt het topic terwijl TS om hulp vraagt. Zelfs na waarschuwing. Nog een keer benoemen is dan provocatie.
Ga nou niet heilig lopen doen.

Edit: graag OT nu. t**ten tellen mag je doen in een ander topic. Dank.

Terug
Naar boven