Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ik zie het. Ze ziet er idd uit alsof ze veel verstand heeft van trainingsschemas.
OT: wat wil je precies bereiken met het openen van dit topic? Buiten een buddy zoeken..
Even serieus, ik vind MFP een goede manier om je kcals te tracken zolang je zoals hier eerder al vermeld is de app ook correct gebruikt. Ik sluit er mij ook bij aan dat het effectiever is een “bewezen” trainingsschema te volgen. Succes alvast
Thanks voor de tip! Ga eens kijkenJe kunt ook eens kijken naar Mark Rippetoe. Heel sexy man met een lage stem.
Oh ja heeft ook nog weleens het een en ander gezegd en geschreven over richtlijnen en schema's.
Wil je weten hoe die schrijft kan je qua voorproefje kijken naar mijn handtekening.
Toevallig, die had ik ook als referentie genomen. Ik heb er overigens enigszins een gevoel voor. Dikwijls klopt het tot en met de rugwijdte aan toe.
Ik denk niet dat je hier iemand gaat vinden die als “ buddy / gesprekspartner “ optreed .
( wij zijn immers geen praatgroep / therapie sessie oid )
je zou een log kunnen openen en daar je trainingen in loggen en je voeding , daar kunnen ook vragen beantwoord worden ..
Jip, zoals bijvoorbeeld stronglifts of een upperbody/lowerbody met de compound oefeningen (squat, bench, deadlift,...) erin. Er zijn redelijk wat goede schema’s, hier is op het forum ergens een sticky, maar die weet ik zo niet staanKun je uitleggen wat je bedoelt met een "bewezen" trainingsschema? Denk dat je een trainingsschema bedoelt wat doorgaans gebruikt wordt en bij meerdere mensen succes heeft?
Jip, zoals bijvoorbeeld stronglifts of een upperbody/lowerbody met de compound oefeningen (squat, bench, deadlift,...) erin. Er zijn redelijk wat goede schema’s, hier is op het forum ergens een sticky, maar die weet ik zo niet staan
Thanks! Upper lower doe Ik nu idd met het schema van Heidi. Bevalt tot nu toe erg goed. Ga eens kijken of ik hier nog wat kan vinden waarmee ik kan variëren![]()
Trainingsprogramma's voor beginners
Trainingsprogramma's voor beginners Als een beginnende krachtsporter is het moeilijk om te bepalen hoe je nu eigenlijk het beste kunt starten. Op internet staan duizenden voorbeelden die elkaar allemaal lijken tegen te spreken en in de sportschool moet je maar afwachten of het beginnersschema...forum.bodybuilding.nl
Je sport 3x per week en doet UB/LB? Hmm..Thanks! Upper lower doe Ik nu idd met het schema van Heidi. Bevalt tot nu toe erg goed. Ga eens kijken of ik hier nog wat kan vinden waarmee ik kan variëren
Stel je daar maar niet te veel bij voor.Hai Ellen, ik zou je aanraden om bijv. 5 x 5 te gaan doen. Dat is een schema waar je redelijk snel sterker op wordt en dus ook spiermassa mee wint.
Hoe meer spiermassa, hoe hoger je verbranding wordt.
Dus op de langere termijn komt dit ook je vetpercentage ten goede.
Weet je wat je onderhoudsbehoefte is (qua calorieën) ?
Hoeveel calorieën krijg je nu binnen ?
Een kilo spier verbrandt 13-14 kcal per dag. Een vrouw kan 0.5 kg spiermassa (iets in die trant) per maand aankomen. Niet bepaald significant.
Een kilo spier verbrandt 13-14 kcal per dag. Een vrouw kan 0.5 kg spiermassa (iets in die trant) per maand aankomen. Niet bepaald significant.
Als gevorderde mag je dan in je handen knijpen.Een kilo spier verbrandt 13-14 kcal per dag. Een vrouw kan 0.5 kg spiermassa (iets in die trant) per maand aankomen. Niet bepaald significant.
Ik knijp liever in wat anders bij de geciteerde persoon
Werkelijk?Dat is een schema waar je redelijk snel sterker op wordt en dus ook spiermassa mee wint.
Dat vereist doorgaans ook andere trainingsmethoden. Je hebt er meer aan om jezelf goed in te gaan lezen dan klakkeloos een schema van een ander te gaan overnemen.Dat is een schema waar je redelijk snel sterker op wordt en dus ook spiermassa mee wint.