144MissC
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 24%
Hoi hoi,
Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Claudia, 25 jaar en ik train al jaren fitness.
De laatste maand begonnen met droog trainen en ik kan nog wel wat tips gebruiken. Enige moeilijke is dat ik een schouderblessure heb ik niet alles kan.
Na wat onderzoeken op internet ben ik nu met een nieuw programma bezig; geen vast trainingsprogramma, maar gebruik maken van allerlei sporten. Hier een voorbeeld van een weekplanning
Mijn trainingsplan:
3x per week sporten bestaande uit:
Training 1: mountainbiken (ong een uur)
Training 2: fitness cardio met kracht (cardio bestaande uit interval 1 min rustig, 1 min snel, 1 min rustig, 1 min knallen, deze set 4x herhalen per apparaat en 2 apparaten per training) kracht verschillend van 50 hh 1 oef tot aan 3x10 hh. veel afwisseling
Training 3:30 sec op 30 sec rust en 8 oef per set. Deze oef bestaande uit touwtje springen, voorligsteun opspringen, buikspier ed. In totaal 4 sets.
Voeding:
Hierin probeer ik ook af te wisselen. Ligt er ook aan wanneer ik train. Na de training altijd een whey proteine shake met melk. / is of
Ontbijt:
2 waldkorn boterham met mager beleg/ kom magere yoghurt met muesli.
Tussendoor:
kwark/yoghurt of 1 waldkorn boterham met mager beleg met fruit/rauwkost
Lunch:
sla met rauwkost/ 2 boterhammen met mager beleg met rauwkost.
glas melk
Tussendoor:
fruit/ handje noten/ 2 rijstwafel met mager beleg
Avond eten:
gevarieerd van vlees tot vis tot salades. Niet te veel aardappel, weinig tot geen saus.
Tussendoor:
kwark/handje noten/yoghurt.
Verder veel water, groene thee en aanmaak limo
Nu merk ik wel dat het al wat vooruit is gegaan in de afgelopen maand, ik ben een kilo afgevallen en heb mijn vet% gemeten en zit nu op ong 24 % maar ik denk dat het nog wel beter kan. Als je tips hebt hoor ik het graag.
Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Claudia, 25 jaar en ik train al jaren fitness.
De laatste maand begonnen met droog trainen en ik kan nog wel wat tips gebruiken. Enige moeilijke is dat ik een schouderblessure heb ik niet alles kan.
Na wat onderzoeken op internet ben ik nu met een nieuw programma bezig; geen vast trainingsprogramma, maar gebruik maken van allerlei sporten. Hier een voorbeeld van een weekplanning
Mijn trainingsplan:
3x per week sporten bestaande uit:
Training 1: mountainbiken (ong een uur)
Training 2: fitness cardio met kracht (cardio bestaande uit interval 1 min rustig, 1 min snel, 1 min rustig, 1 min knallen, deze set 4x herhalen per apparaat en 2 apparaten per training) kracht verschillend van 50 hh 1 oef tot aan 3x10 hh. veel afwisseling
Training 3:30 sec op 30 sec rust en 8 oef per set. Deze oef bestaande uit touwtje springen, voorligsteun opspringen, buikspier ed. In totaal 4 sets.
Voeding:
Hierin probeer ik ook af te wisselen. Ligt er ook aan wanneer ik train. Na de training altijd een whey proteine shake met melk. / is of
Ontbijt:
2 waldkorn boterham met mager beleg/ kom magere yoghurt met muesli.
Tussendoor:
kwark/yoghurt of 1 waldkorn boterham met mager beleg met fruit/rauwkost
Lunch:
sla met rauwkost/ 2 boterhammen met mager beleg met rauwkost.
glas melk
Tussendoor:
fruit/ handje noten/ 2 rijstwafel met mager beleg
Avond eten:
gevarieerd van vlees tot vis tot salades. Niet te veel aardappel, weinig tot geen saus.
Tussendoor:
kwark/handje noten/yoghurt.
Verder veel water, groene thee en aanmaak limo
Nu merk ik wel dat het al wat vooruit is gegaan in de afgelopen maand, ik ben een kilo afgevallen en heb mijn vet% gemeten en zit nu op ong 24 % maar ik denk dat het nog wel beter kan. Als je tips hebt hoor ik het graag.
Laatst bewerkt:

lekker makkelijk. Maar ik heb wat meer speling in kcal..
. Wij zouden wel graag eens op Assen rijden maar lukt voorlopig niet wegens budgettaire redenen