AndroidHealthClinic

Voorstellen + fotootjes

emielb

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m82
ouwe meuk

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mij graag even voorstellen.

Ivm een vrij zware blessure met voetbal in november 2011 besloot ik na mijn herstel te beginnnen met gewichtheffen aangezien ik voorlopig nog geen contactsporten kon doen. Eind februari stond ik weer met beide voeten op de grond en kon ik dus aan de slag. Als een mannetje van 59 kilo was ik erg onder de indruk van al die brede gasten die bij mijn sportschool rondliepen. Daarom heb ik (tot mijn spijt) de eerste maand een beetje met de machines aangekloot.
In deze periode heb ik wel veel zitten lezen over routines. Zo kwam ik er ook pas na een maand achter dat wij gelukkig een powercage hadden waar ik mijn squats kon doen. Ik had me namelijk blindelings ingeschreven aangezien er een paar klasgenoten van mij ook bij dezelfde sportschool zitten. Na een maandje begon ik met een push/pull/legs split. Dit heb ik volgehouden tot juni. Helaas was mijn dieet deze hele periode k*t + zat de vakantie in de weg (3 weken naar het buitenland, teveel feestjes en andere smoesjes).
Begin augustus ben ik serieus naar mijn dieet gaan kijken en ben overgestapt op een push/pull routine (AxBxAxx/BxAxBxx). Sinds augustus redelijke progressie geboekt. Hierbij nog de foto's:

Voor:
1jp00p.jpg

Na een periode van aankloten, jezus ik wou dat ik gelijk was begonnen met eten (foto is gemaakt in juli)
2eeg8ic.jpg

Januari 2013:
1rw5xg.jpg

Borst laat helaas wat te wensen over... Volgens mij heb ik in september wat afgescheurd in mn schouder (probeerde voor de eerste keer pec deck, pakte em te zwaar, krak en au). Heb hierdoor flink wat weken geen schouder/borst kunnen pakken.

-UPDATE-

Mei 2013:
fcnrqq.jpg

Trainen gaat redelijk lekker en voeding hou ik ook strak aan. Werk deze zomer wel 40 uur per week bij een hovenier en 6 uur per week bij de appie dus dat merk ik wel met recovery en dergelijke.

18 mei 2016:

Kleine update, ben sinds tijden weer redelijk aan het trainen.
Afgelopen jaren geprobeerd te bulken wat resulteerde in buikpijn en weinig motivatie. Kwam blijkbaar door pindakaas en andere voeding.

Momenteel aan het bulken op 3200 kcal
77,1 kg
182 cm
Squat: 2,5 plate x4
Deadlift: 3,5 plate x4
Weighted chin-up: +27,5 x6

Routine:
Upper/Lower, rustdag wanneer ik kan/wil/moet.

Kan helaas nog niet zwaar pressen ivm oude schouderklacht. Binnenkort naar de fysiotherapeut, had ik wel eerder mogen doen.

v8rGIb5.png

Laatst bewerkt:
Goeie vooruitgang hoor!
Je benen lopen wel wat voor, maar dat is niet erg.
Blrst even bijtrekken en doorgaan met knallen + meer eten.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
ik squat niet eens zoveel... wou dat die gains een beetje in mijn borst gingen zitten:p

Je krijgt niet alleen benen van squatten hé ;)
Verder wel prima vooruitgang voor een beetje kloten.
Nu veel eten
Bedankt, voor mijn benen doe ik alleen maar squats en hammy curls voor hamstrings, weet niet waar het anders vandaan zou moeten komen:p Ben sinds augustus wel serieus bezig, februari - augustus was inderdaad aankloten en gewoon lachwekkend.

bedankt! :thumbup:

Ziet er goed uit hoor! :)
Goeie benen ook!

Goed bezig!

Work that chest buddy!

Lekker bezig man, voortaan goed opwarmen voordat je een oefening gaat doen ! :)

Wat is je gewicht op de Januari foto als ik vragen mag?

Goede progress!

Wat is je gewicht op de Januari foto als ik vragen mag?

Goede progress!

Bedankt! Zal rond de 73 kilo geweest zijn denk ik... Was toen wat grieperig. de volgende week na mijn herstel wel al gelijk een kilotje erbij. Ik weeg niet heel veel:o maar het is gelukkig flink wat meer dan een jaartje geleden.

Laatst bewerkt:
sinds januari flink chest zitten pakken... zie helaas nog niet zoveel resultaat. armen lijken wel te zijn gegroeid ondanks dat ik ze nog maar 1x per week isoleer. Heb ook sinds een maand een nieuwe gymbuddy die vastberaden is om een 6pack te krijgen:o dus ik doe nu eindelijk ab-isolatie. dat merk ik zeker

foto.jpg

update, foto's (zijn uit mei vandaar de update mei 2013) + voedingsschema:

ONTBIJT
- bak met muesli en melk
- groot glas melk

LUNCH
- 6 boterhammen belegd met vlees/kaas
- 900 ml melk
- schep eiwitpoeder
- bak magere kwark met scheut siroop

AVONDETEN
- wat de pot schaft
- bak magere kwark met scheut siroop

9U
- 1 grote of 2 kleine tortilla's besmeerd met philadelphia, belegd met 1 pakje kalkoenfilét
- 400 ml melk
- schep eiwitpoeder
- handje pinda's

Laatst bewerkt:
Veel melk , zie ook weinig vlees/vis ?!
wel prima vooruitgang etc....

Veel melk , zie ook weinig vlees/vis ?!
wel prima vooruitgang etc....

dankje! ik eet vrij weinig vlees inderdaad, mijn moeder vind het niet zo leuk als ik 's avonds kipfilet sta te bakken... Ben er maar mee opgehouden. Volgens mij bevatten whey, melk en kwark verder complete eiwitten dus ik geloof niet dat ik verder meer vlees gaan eten.

wel redelijk veel zuivel (2bakken kwark à 500g(?) en nog minstens een 1,5l melk en wat kaas). Als ik dat doe sta ik vol met uitslag :p Al bij al wel degelijke progressie ;)

wel redelijk veel zuivel (2bakken kwark à 500g(?) en nog minstens een 1,5l melk en wat kaas). Als ik dat doe sta ik vol met uitslag :p Al bij al wel degelijke progressie ;)
hoebedoel je vol met uitslag?

Opzich kan je t wel verdelen allemaal naar 6x en wat eieren vervangen voor melk bijv. en wat kipfilet(beleg) of pinda kaas er bij toe tevoegen en handje noten

Terug
Naar boven