- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Vind hem idd goed ogen! Net zoals de definitie op de armen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind hem idd goed ogen! Net zoals de definitie op de armen![]()

Deadlift is al stukke beter!
Niet heel veel tijd om uitgebreid te kijken, wat me wel meteen opvalt is dat er veel beweging in je schouderbladen zit. Zowel soms omhoog als naar achteren.
Proberen meer te fixeren.
@2green thanks voor de link!
Heb die van Allen Thrall paar x bekeken maar andere invalshoek kan weer net wat toevoegen.

Weet nog goed dat ik een jaar of 5 geleden een dumbbell gaan kopen van 15kg die ik toen niet eens omhoog kreeg gecurld. Nu is het mn deload gewichtx10.

Toch de autistische drang dat het nodig was heel mijn schema zoals normaal af te werkenWaarom dan niet gewoon minder gedaan als het toch deload was?

Dit is een beetje het tegenovergstelde van deloaden ja![]()

Verzuring zat er overal goed in ja.

Voeten hoog plaatsen, dan activeer je meer hamstringsLeg press met voeten op breedte voor extra ham activatie 3x10-12
Uit schema gehaald. Voel hier quad teveel en wil meer ham isolatiewerk.
Kan ook, maar vergis je oprecht niet in die legpress met voeten hoog. Voelt oprecht goedOf gewoon een fatsoenlijke hamstring oefening kiezen
Waar zou jij voor kiezen?Of gewoon een fatsoenlijke hamstring oefening kiezen
I tried.. voelde toch ook quad echt flink en misschien nog wel weer dan ham.Kan ook, maar vergis je oprecht niet in die legpress met voeten hoog. Voelt oprecht goed![]()
voeten recht op schouderbreedte..I tried.. voelde toch ook quad echt flink en misschien nog wel weer dan ham.
Maar kan hem nog een keer proberen.
Pak je hem hoog en schouderbreedte? En voeten recht/ iets naar buiten neem ik aan?
Denk dat @RFFNCK meer dacht aan ghr's, sldl's, rdl's of gewoon leg curls
voeten recht op schouderbreedte..
..en dan enigzins vanuit je hak duwen. Het is qua oefening ook een beetje iets wat tussen isolatie en bijvoorbeeld een rdl/sldl inzit.
Denk dat @RFFNCK meer dacht aan ghr's, sldl's, rdl's of gewoon leg curls
Top ga ze allemaal ff een kans geven.Jep. RDL, Glute-Ham Raise/Nordic Hamstring Curl of lekker zware leg curls idd.