XXL Nutrition

Voorstellen + voedingschema + trainingschema

PostMan

Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag !!

Ben al een tijdje lid van het forum en lees al een tijdje mee met de verschillende topics. Daarnaast ben ik sinds 4 maanden 3x per week aan het BBen. Nu ik het na een paar maanden het nog steeds leuk vind heb ik besloten er wat serieuzer aan te beginnen.

Ik wilde jullie hulp vragen of ik met het volgende goed bezig ben:

Ik ben:
186 mtr
76 Kgs

Voedingsschema
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingschema " rippetoe", Ma, Woe, Vrij of Zaterdag
Dit leek mij het beste beginners schema ???

A
3x6 Squat
3x6 Bench Press
3x6 Deadlift
3x8 Dips

B
3x6 Squat
3x6 Standing military press
3x6 Bent Row
3x8 Chin-ups

Hierin staan niet de opwarm setjes vermeld.

Graag jullie reactie waar ik nog e.e.a. aan moet passen voor de beste resultaten. Zat er aan te denken om er nog creatine bij te gaan gebruiken, zou dat nog helpen ?

Bedankt alvast :)

Je haalt nu voornamelijk je vet uit vlees, entrecote dan wel te verstaan. Dit zijn voornamelijk verzadigde vetten. Je hebt helemaal niets van onverzadigde vetten in je voeding. Ik zou er lijnzaad/olijfolie/noten/vis etc ingooien.

Ik neem aan dat die Mammoth een weightgainer is. Persoonlijk zou ik voor vast voedsel gaan, want vast voedsel > drinken. Je zou er bijvoorbeeld kip, kwark of vis in kunnen gooien.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, die entrecote is erg lekker hoor, maar gaat wel vervelen :-) en goedkoop is die ook niet, ik wissel deze nu af met kipfile, of tonijn.

Meer eten als dit lukt me op het moment "nog" niet, vandaar die weightgainer.

Welk moment kan ik het beste die noten nemen ?? b.v. cashewnoten ? jammie !

Ikzelf pak het bij elke maaltijd, maar wel met mate.

Meeste BB op dit forum pakken het 's avonds bij de kwark voor het slapen gaan.

Als je kip/tonijn pakt moet je zeker goeie vetten binnenkrijgen. Dus die noten kan je dan best bij je maaltijd pakken. Of je maakt een salade bij je aardappelen en gooit een lepel olijf olie over je salade.

Succes ermee

Ik zou eerst lekker een tijd gaan trainen voor je met creatine begint.
Gewoon eerst kijken waar je puur terecht komt. Creatine kan altijd nog als je progressie minder wordt in de loop van de tijd.

Verder zoals hierboven al vermeld, meer onverzadigde vetten toevoegen aan je schema.
En verder kun je overwegen om kwark erbij te nemen. De noten nemen de meesten bij de kwark voor het slapen gaan.

Succes met trainen!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven