GerbenFR12
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo mede bodybuilders 
Ik ben Gerben, 16 jaar oud en ik ga nu ong. een half jaar naar de sportschool, en sinds drie maanden probeer ik,net zoals de rest hier, de bodybuilding idealen na te streven door veel te trainen, cutten etc. Ik heb een aantal maanden op deze site rondgekeken en veel sticky's bekeken, dingen gelezen maar nu heb ik toch wat vraagjes. Eerst zal ik mijn stats even laten zien (het stelt niets voor hoor)
15j
1m79
68kg
13.5%
1. Is het mogelijk vet te verliezen door een redelijk normaal voedingsschema (mijn moeder wil niet speciaal voor me gaan koken enzo om zoveel mogelijk vet te verliezen). Ik wil graag een vp onder de 10%
7:30-3 boterhammen met pindakaas( ik dacht in noten zitten eiwitten en koolhydraten)
10:00-2 boterhammen met boterhamworst/kipfilé
12:00 4 boterhammen, 2 met chocoladepasta en 2 met boterhamworst/kipfilé
15:00 fruit(mandarijn/appel) + een koekje ( ja ik cheat elke dag 1 koekje)
17:30 verschilt vaak omdat mijn moeder dus niet wil koken. Het komt neer op gekookte of gebakken aardappels-vlees-groenten of pasta.
20:00 2 stuks fruit. Ik zie vaak voedingsschema's met kwark om 20:00, maar laatst keek ik op de verpakking en dat kwam erop neer dat ik 's avonds nog voor 720 kcal kwark naar binnen gooide.
Het drinken is simpel: elke dag 1 liter melk, de rest is ranja of water.
Ik cheat ook altijd 1 avondeten per week, dan eet ik namelijk patat
Anders houd ik het niet vol.
2) Ik doe 3x per week KT. 2x2uur en 1x1.5uur. daarnaast voetbal ik ook nog 3x per week en dat zie ik als mijn cardio. Is dat voldoende of moet ik ook nog extra cardio erbij doen?
Dat was het wel

Ik ben Gerben, 16 jaar oud en ik ga nu ong. een half jaar naar de sportschool, en sinds drie maanden probeer ik,net zoals de rest hier, de bodybuilding idealen na te streven door veel te trainen, cutten etc. Ik heb een aantal maanden op deze site rondgekeken en veel sticky's bekeken, dingen gelezen maar nu heb ik toch wat vraagjes. Eerst zal ik mijn stats even laten zien (het stelt niets voor hoor)
15j
1m79
68kg
13.5%
1. Is het mogelijk vet te verliezen door een redelijk normaal voedingsschema (mijn moeder wil niet speciaal voor me gaan koken enzo om zoveel mogelijk vet te verliezen). Ik wil graag een vp onder de 10%
7:30-3 boterhammen met pindakaas( ik dacht in noten zitten eiwitten en koolhydraten)
10:00-2 boterhammen met boterhamworst/kipfilé
12:00 4 boterhammen, 2 met chocoladepasta en 2 met boterhamworst/kipfilé
15:00 fruit(mandarijn/appel) + een koekje ( ja ik cheat elke dag 1 koekje)
17:30 verschilt vaak omdat mijn moeder dus niet wil koken. Het komt neer op gekookte of gebakken aardappels-vlees-groenten of pasta.
20:00 2 stuks fruit. Ik zie vaak voedingsschema's met kwark om 20:00, maar laatst keek ik op de verpakking en dat kwam erop neer dat ik 's avonds nog voor 720 kcal kwark naar binnen gooide.
Het drinken is simpel: elke dag 1 liter melk, de rest is ranja of water.
Ik cheat ook altijd 1 avondeten per week, dan eet ik namelijk patat
Anders houd ik het niet vol.2) Ik doe 3x per week KT. 2x2uur en 1x1.5uur. daarnaast voetbal ik ook nog 3x per week en dat zie ik als mijn cardio. Is dat voldoende of moet ik ook nog extra cardio erbij doen?
Dat was het wel