AndroidHealthClinic

Voorstellen + vragen

GerbenFR12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hallo mede bodybuilders :)

Ik ben Gerben, 16 jaar oud en ik ga nu ong. een half jaar naar de sportschool, en sinds drie maanden probeer ik,net zoals de rest hier, de bodybuilding idealen na te streven door veel te trainen, cutten etc. Ik heb een aantal maanden op deze site rondgekeken en veel sticky's bekeken, dingen gelezen maar nu heb ik toch wat vraagjes. Eerst zal ik mijn stats even laten zien (het stelt niets voor hoor)

15j
1m79
68kg
13.5%

1. Is het mogelijk vet te verliezen door een redelijk normaal voedingsschema (mijn moeder wil niet speciaal voor me gaan koken enzo om zoveel mogelijk vet te verliezen). Ik wil graag een vp onder de 10%

7:30-3 boterhammen met pindakaas( ik dacht in noten zitten eiwitten en koolhydraten)

10:00-2 boterhammen met boterhamworst/kipfilé

12:00 4 boterhammen, 2 met chocoladepasta en 2 met boterhamworst/kipfilé

15:00 fruit(mandarijn/appel) + een koekje ( ja ik cheat elke dag 1 koekje)

17:30 verschilt vaak omdat mijn moeder dus niet wil koken. Het komt neer op gekookte of gebakken aardappels-vlees-groenten of pasta.

20:00 2 stuks fruit. Ik zie vaak voedingsschema's met kwark om 20:00, maar laatst keek ik op de verpakking en dat kwam erop neer dat ik 's avonds nog voor 720 kcal kwark naar binnen gooide.

Het drinken is simpel: elke dag 1 liter melk, de rest is ranja of water.

Ik cheat ook altijd 1 avondeten per week, dan eet ik namelijk patat :) Anders houd ik het niet vol.

2) Ik doe 3x per week KT. 2x2uur en 1x1.5uur. daarnaast voetbal ik ook nog 3x per week en dat zie ik als mijn cardio. Is dat voldoende of moet ik ook nog extra cardio erbij doen?

Dat was het wel :)

waarom wil je vet verliezen? Met 68kg bij die lengte ben je totaal niet te dik.
Zorg eerst maar eens voor wat spiermassa.

En wil je wat bereiken in de sport dan moet je toch ook wel 'speciaal' eten en serieus trainen.

Je zegt toch ook niet datje goed in tennis wilt worden, maar niet naar trainingen wilt gaan?

als je nu gaat cutten hou je niks over... ga eerst eens flink vreten voor een paar jaar zodat je goede massa opbouwt.

kwa voeding: ruil die 2 boterhammen met chocopasta in voor iets anders en probeer ook nog wat extra boterhammen te eten. Je kan savonds voor het slapen gaan ook nog een bak kwark leeg eten. dat dat zoveel kcal is maakt niet uit want jij kunt beter beginnen om eerst wat aan te komen zodat je later je vet eraf kunt cutten.

Laatst bewerkt:
Als ju nu gaat cutten hou je van de weinige massa die je hebt helemaal niksm eer over en kan je doorgaan voor een Auswitzch Overlever. Je wilt waar schijnlijk cutten omdat je nu nog geen "suxpack" ziet dat komt gewoon doordat je simpelweg te weinig buikspiermassa hebt.

Als ik jou was zou ik nog een tijdje doorbulken tot een killotje of tachtig en dan besluiten over een cut.

EDIT: Je voedingsschema ziet er erg mager uit en wat voor kwark heb jij die 720 kcal bevat? Ik zou namelijk ook graag zulke kwark hebben (:

cutten met chocopasta, koekjes en boterhamworst. Not sure if srs

Alles wat hierboven is gezegd: +1
En uiteraard eerst even de stickies lezen voordat je hiermee komt aanzetten -.-'

En kwark 720 kcal? Je moet wel magere nemen hé.

Terug
Naar boven