MuscleMeat

Voorstellen

Nesje

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m66
Massa
58kg
Hallo!

Ik heb mij een maandje geleden aangemeld en bedenk mij nu pas dat ik mij helemaal niet heb voorgesteld.
Sinds ik met mijn vriend ben (nu anderhalf jaar) ging ik mij interesseren in body building. Hij is hier namelijk fanatiek mee bezig en ik vind het interessant om de manieren en resultaten te zien. Zo is hij natuurlijk in 4 jaar tijd aan ontzettend veel spiermassa gekomen door zich aan high carb low carb no carb voedingsschemate houden en ontzettend veel te trainen. Ik sport ook al vanaf dat ik klein ben. Veel dansen, fitnessen en ook een tijd gekickboxt. Dankzij mijn vriend doe ik meer kennis op en heb ik een ander sportschema gemaakt met veel krachttraining en maak ik daarna een lekkere aarbei eiwit shake. Voordat ik hier interesse voor toonde dacht ik altijd heel makkelijk over body builden maar ik ben er achter gekomen dat je er alleen komt met veel discipline. Ik kom vooral op dit forum om rond te neuzen naar tips en soms te reageren op onderwerpen (word gelijk een kloontje genoemd omdat ik nieuw ben?) Ik heb veel respect voor de echte die-hard lady's maar mijn doel is voornamelijk:

Een lager vetpercentage
Gezondere levensT te krijgen (meer eiwit minder suiker vooral)
Mijn buik nog strakker krijgen en de buikspieren nog beter trainen
Nieuwe traintechnieken te lezen.

Hoe ga ik hier om met de felle mannen trouwens? Als ik iets post krijg ik gelijk allemaal gezeik:eek:

Hey Nesje
Welkom hier ook al ben je er al een tijdje
Felle mannen? wij zijn hier allemaal heel lief voor vrouwen ;)

Welkom :)
Let niet op die stressers.. ik ben wel vet aardig :D

welkom en succes met je doelen!

Er zijn hier ook lieve mannen te vinden.;)

Wees welkom!

Hoe ga ik hier om met de felle mannen trouwens? Als ik iets post krijg ik gelijk allemaal gezeik:eek:

Zolang je niet al te naïef bent en gewoon serieus antwoordt houdt het gezeik wel op... Wil niet zeggen dat ik PM uitgezet heb voor mensen die niet-vriendjes zijn, om dezelfde redenen ;)

Welkom! :)

24w6izc.jpg

Hoi hij staat nog op mijn vriend staat nog ingelogged maar alvast bedankt allemaal!

Liefs Nesje

Laatst bewerkt:
welkom:)

Ja ondanks dat je er al een maand bent..wel welkom natuurlijk..( ben er zelf net een dag geloof ik ahahah)

Welkom en succes Nesje! :)

Terug
Naar boven