Fitness Seller

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

bukowski

Novice
Lid geworden
9 dec 2014
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m56
Massa
58kg
Hoi hoi,

Ben al een tijdje aan het meelezen hier maar nu toch besloten een topic te openen.
Ik zal mijzelf eens voorstellen. Ben 27 jaar oud, 1.56 en 59 kg.

Vroeger heel erg overgewicht gehad (80 kg) (Niet gezond afgevallen) en nu eindelijk een beetje normaal maar eigenlijk toch nog iets te zwaar. Vorig jaar in september begonnen met fitness/krachttraining. Eerst op een schema van de sportschool gekregen maar ik zag zoveel mensen om mij heen de 'grote' oefeningen doen met losse gewichten en dacht: dat wil ik ook ! Zo via het internet op allerlei websites beland, de sticky's doorgelezen en toen begonnen met Jason Blaha ICF.

Ik eet niet met eetschema maar ben toen in september begonnen met IIFYM. Toen op onderhoud 1750 kcal (de verhoudingen weet ik zo even niet meer uit mijn hoofd). Nu sinds een tijdje toch onder gaan eten, zit nu op 1520 kcal per dag, waarvan 50% KH, 25%P en 25%V. Dit houd ik bij met myfitnesspal.
Ik doe dus niet een vast eetschema maar hoe mijn eet patroon er gemiddeld uitziet:

Ontbijt: brinta met ricemilk, impact whey en een beetje chiazaad

lunch: 500 gr magere kwark, of rijstwafels/brood/wrap met kipfilet/hummus/zalm

avondeten: vis of kip met groenten en aardappel/rijst (meer vis/groenten dan rijst)

tussendoor of whenever: rijstwafels, fruit, eiwitshake alleen na training

Sinds kort, nu ik minder eet, overgestapt op stronglifts (na 8 weken jason blaha te doen) omdat ik de extra oefeningen die in ICF staan toch bij elkaar te zwaar begon te vinden. Ook omdat ik iedere week in gewicht omhoog ging. Nu stronglifts een paar weken gedaan te hebben bevalt het mij toch beter.

De reden dat ik toch minder ben gaan eten is omdat ik momenteel niet blij ben met mijn fysiek. Met een vetpercentage van rond de 30% (gemeten met een huidplooimeter) wil ik eerst vetpercentage verliezen, alvorens verder te gaan.

Daarna, wie weet?

Graag zou ik jullie op / aanmerkingen horen.


Ps. ik heb al heel veel pindakaas gesmeerd op mijn buik maar dat vet gaat maar niet weg... hoe lang moet ik nog blijven smeren?

:p
 
Goed dat je niet meer het schema van je sportschool volgt. Smeer anders pindakaas met nootjes, werkt beter. Succes
 
Ben zelf ook net nieuw maar.... welkom :-)
 
Back
Naar boven