Fitness Seller

Voorstellen

Umbracle

Novice
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
101kg
Mede forumlezers,

Ik ben al enige tijd veel bezig met fitness, ik denk dat ik in 2011 ben begonnen met serieuze trainings-en voedingschema's. Altijd lid geweest van een ander Nederlands forum waar ik helaas niet genoeg activiteit zie om mij te motiveren. En motivatie is nou juist wat ik de laatste 2 jaar minder weet te vinden in de sportschool.

Ik voetbal op redelijk niveau maar door mijn gewicht (Geen vet maar spier) raak ik makkelijker geblesseerd, althans zo voelt dit. Sneller knie problemen en hier en daar door slechte velden een hamstring blessure en dan weer last van mn enkel etc. Het bekende verhaal van contactsport. Hierdoor lig ik er hier en daar een periode uit. Deze neem ik voor lief.

Om weer dagelijks actief te zijn op een forum blijf ik bezig met de sport en kan ik tussendoor in mijn drukke werk leven een bepaalde motivatie ophouden om 's avonds weer aan de gewichten te hangen.

Stats:
28
1.96
102kg
11-12% vet

ja voetbal kappen zit geen toekomst in in Nederland haha. Gewoon trainen gelijk een gek in de. Wat mij nu goed motiveert is zelf een log bijhouden op dit forum. Mensen beginnen je dan te volgen en bespreken vanalles met je! Top omgeving

en euh welkom!

Als je maar weet dat piemelkaas geen zuivel is :verneder:

• Topic Starter Topic Starter
Voetbal ook zeker niet voor de toekomst, het is een van de activiteiten waar ik echt plezier in heb.
Waar kan ik jouw log vinden?

Staat in mijn handtekening! Ok je moet zeker doen wat je graag doet! Maar voetbal is nu eenmaal belastend en het is een contactsport. Blessures zijn onvermijdelijk. Zorg dat je steeds goed opgewarmd bent voor je begint! Ik zie bij vele ploegen spelers op het veld komen en meteen zie je ze naar doel trappen zonder enige opwarming.

Staat in mijn handtekening! Ok je moet zeker doen wat je graag doet! Maar voetbal is nu eenmaal belastend en het is een contactsport. Blessures zijn onvermijdelijk. Zorg dat je steeds goed opgewarmd bent voor je begint! Ik zie bij vele ploegen spelers op het veld komen en meteen zie je ze naar doel trappen zonder enige opwarming.

Tis maar wat je contact sport noemt. Ik zie ze vooral over hun eigen voeten vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja, bedankt voor je advies maar ik zie mezelf niet als een beginner. Opwarmen is een gegeven en fitness ben ik al rustig 6 jaar redelijk fanatiek mee bezig. Mijn probleem is om van 3x terug naar 5-6x pw te gaan. Geen geslack met eten etc.

Johnyjordaan. Het is een contact sport. Begrijp dat het enorm hip en leuk is om de sport af te vallen.

Haha ja, bedankt voor je advies maar ik zie mezelf niet als een beginner. Opwarmen is een gegeven en fitness ben ik al rustig 6 jaar redelijk fanatiek mee bezig. Mijn probleem is om van 3x terug naar 5-6x pw te gaan. Geen geslack met eten etc.

Johnyjordaan. Het is een contact sport. Begrijp dat het enorm hip en leuk is om de sport af te vallen.

Ieder zo zn mening.

Terug
Naar boven