MuscleMeat

Voorstelrondje

Guido22

Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
76kg
Resultaten 11 maanden trainen en voorstelrondje

Goeieavond best BB'ers,

Omdat ik nieuw op het forum ben wilde ik me even voorstellen.

Ik ben Guido Eekhout, 20 zomers oud en met mijn 1.70 ook niet de langste!

Vandaar dat ik ook ben gaan krachttrainen om met de 'grote jongens' mee te komen met het voetbal, want ik speel selectievoetbal.
Mede door een blessure kon ik mijn gedurende mijn herstel flink krachttraining doen (meer als normaal) waardoor ik veel vooruitgang boekte met zowel voetbal in kracht (na de blessure) en in de spiegel (complimentjes doen veel:D), heb ik besloten om naast me voetbal ook te blijven krachttrainen.

Vroeger (mag ik dat al zeggen?) was ik een echte ecto, een ielig ventje en altijd de kleintje en dunste en lichtste van de klas/groep.. daar wilde ik verandering in brengen en was al beetje begonnen met opdrukken en met dumbbells spelen totdat ik in januari 2010 serieus ben gaan krachttrainen.

Zo zag ik eruit toen ik eraan begon (heb even me hoofd achterwege gelaten trok een beetje stomme bek maar had geen betere foto)

wqzchx.jpg

Ik woog hier 63 kg!

Ik heb jammergenoeg geen foto's van tussendoor..

Dan maar een foto van nu

Voorkant

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2hpt4c6.jpg

Bicep

20jjv42.jpg

Rug

1z48zh3.jpg

Zijkant

2126djp.jpg

Ik weeg nu 76 kg!

Ik let goed op mijn voeding en zorg dat ik voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijg.

Wat ik er nog bij wil vermelden, ik ga niet naar de sportschool, maar doe dit in mijn schuur!

zeer netjes man. heb je een eetschema, zoja kan je die posten en trainings schema. Thanks

Goeieavond best BB'ers,

Omdat ik nieuw op het forum ben wilde ik me even voorstellen.

Ik ben Guido Eekhout, 20 zomers oud en met mijn 1.70 ook niet de langste!

Vandaar dat ik ook ben gaan krachttrainen om met de 'grote jongens' mee te komen met het voetbal, want ik speel selectievoetbal.
Mede door een blessure kon ik mijn gedurende mijn herstel flink krachttraining doen (meer als normaal) waardoor ik veel vooruitgang boekte met zowel voetbal in kracht (na de blessure) en in de spiegel (complimentjes doen veel:D), heb ik besloten om naast me voetbal ook te blijven krachttrainen.

Vroeger (mag ik dat al zeggen?) was ik een echte ecto, een ielig ventje en altijd de kleintje en dunste en lichtste van de klas/groep.. daar wilde ik verandering in brengen en was al beetje begonnen met opdrukken en met dumbbells spelen totdat ik in januari 2010 serieus ben gaan krachttrainen.

Zo zag ik eruit toen ik eraan begon (heb even me hoofd achterwege gelaten trok een beetje stomme bek maar had geen betere foto)

wqzchx.jpg

Ik woog hier 63 kg!

Ik heb jammergenoeg geen foto's van tussendoor..

Dan maar een foto van nu

Voorkant

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2hpt4c6.jpg

Bicep

20jjv42.jpg

Rug

1z48zh3.jpg

Zijkant

2126djp.jpg

Ik weeg nu 76 kg!

Ik let goed op mijn voeding en zorg dat ik voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijg.

Wat ik er nog bij wil vermelden, ik ga niet naar de sportschool, maar doe dit in mijn schuur!
Heel nette progressie man :thumbs::thumbs: (als je kan ..je trapz wat beter trainen)

nice progressie hoor!
Mis een klein beetje triceps of ligt dat aan mij..?

Nette progressie !

Vrees voor de benen.

Schouders en biceps zijn erg goed, borst is ook erg gegroeid
Misschien iets meer werk aan rug.

Een ecto was je niet... een ecto ben je voor eens en altijd ;-) Maar niks ten nadele van je vooruitgang hoor! Ziet er heel goed uit. Goede vooruitgang! vooral biceps en schouders gaan lekker.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
@Niels

Kwam toch aardig in de buurt (je kon bij mij echt de ribben tellen), maar je hebt gelijk anders had nu niet zo geweest..

@HCH

Rug verdient inderdaad meer aandacht, maar daar werk ik hard aan, die groeit namelijk niet zo hard bij mij! Ik denk dat me benen wel meevallen, zit aardig wat spier in van voetballen, ik train ze bewust niet zo hard mee omdat voetballen daarbij lastig word.

@bel112

Triceps probeer ik zo goed mogelijk te trainen, maar zijn erg gevoelig bij mij, dus moet er voorzichtig mee omgaan, dus groeien ze niet zo snel mee!

@iedereen

thanks voor de reacties!
Als iemand nog op of aanmerkingen heeft of tips, hoor ik dat graag!

-
Even over mijn trainen,

Ik had de eerste 7 maanden alleen barbell, dumbbells en een bankje tot mijn beschikking. Daar is nu een multifunctioneel apparaat (rug, borst, schouder, benen) bijgekomen en een spinning fiets voor als ik niet kan mountainbiken/fietsen door slecht weer of energie te veel heb.

De foto's zijn ook overigens genomen na me rustperiode (augustus/september/oktober) van 10 weken, door verzwaarde voetbal (HIT) trainingen en meerdere wedstrijden in de week, had ik krachttraining even op een zijspoor gezet. Was verbaast hoe strak alles nog stond..

@Niels

Kwam toch aardig in de buurt (je kon bij mij echt de ribben tellen), maar je hebt gelijk anders had nu niet zo geweest..

@HCH

Rug verdient inderdaad meer aandacht, maar daar werk ik hard aan, die groeit namelijk niet zo hard bij mij! Ik denk dat me benen wel meevallen, zit aardig wat spier in van voetballen, ik train ze bewust niet zo hard mee omdat voetballen daarbij lastig word.

@bel112

Triceps probeer ik zo goed mogelijk te trainen, maar zijn erg gevoelig bij mij, dus moet er voorzichtig mee omgaan, dus groeien ze niet zo snel mee!

@iedereen

thanks voor de reacties!
Als iemand nog op of aanmerkingen heeft of tips, hoor ik dat graag!

-
Even over mijn trainen,

Ik had de eerste 7 maanden alleen barbell, dumbbells en een bankje tot mijn beschikking. Daar is nu een multifunctioneel apparaat (rug, borst, schouder, benen) bijgekomen en een spinning fiets voor als ik niet kan mountainbiken/fietsen door slecht weer of energie te veel heb.

De foto's zijn ook overigens genomen na me rustperiode (augustus/september/oktober) van 10 weken, door verzwaarde voetbal (HIT) trainingen en meerdere wedstrijden in de week, had ik krachttraining even op een zijspoor gezet. Was verbaast hoe strak alles nog stond..

:roflol:

ot: verder zeer goede progressie :)

Goede progressie en goed getraind

totdat je op het voetbal onderwerp kwam.

Je kan geen spieren opbouwen met voetbal, helaas was het maar waar

geen excuus dus en nee je word alleen maar beter met voetbal als je benen traint (zelf ondervonden). Moet je wel explosief trainen dan met jumping squats enzo

@ daniel

tsja klinkt raar:D 2 uur lang HIT training waar minimaal 20x keer 15 meter en 10x keer 20 meter op 100% van je loopvermogen bijhoort, werd ik niet helemaal vrolijk van als ik benensessie had gedaan.. dus vandaar dat ik die wat minder train;)

@ daniel

tsja klinkt raar:D 2 uur lang HIT training waar minimaal 20x keer 15 meter en 10x keer 20 meter op 100% van je loopvermogen bijhoort, werd ik niet helemaal vrolijk van als ik benensessie had gedaan.. dus vandaar dat ik die wat minder train;)

Beter je trainingen plannen) ,ik voetbal ook en train mijn benen zo hard als ik kan, dus het kan wel.

not too bad

Goed bezig kerel.

Goeie schouders.

je lijkt nu echt groot, komt het door je daling vet?

Waarom mogen we op de eerste foto je gezicht niet zien en op de andere wel?
Keep up the good work!

@ Little Daddy

Thanks! Sorry, ik heb nog nooit naar me vet percentage gekeken, dus ik zou niet weten wat voor verschil is tussen nu en toen ik begon.. moet ik nog steeds een keer meten!

@Oh Oh Iris

Vanwege wel een hele rare kop die ik trok, dus even geblindeerd:D

@ Iedereen

Thanks voor de reacties!

13kg erbij en lekker droog gebleven, goed bezig kerel!
Gain je nog steeds op dit tempo of begint het te minderen?

zo dat gaat goed! benen?

vind het heel erg netjes voor 11 maanden!

je hebt duidelijk aanleg

Terug
Naar boven