Guido22
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 76kg
Resultaten 11 maanden trainen en voorstelrondje
Goeieavond best BB'ers,
Omdat ik nieuw op het forum ben wilde ik me even voorstellen.
Ik ben Guido Eekhout, 20 zomers oud en met mijn 1.70 ook niet de langste!
Vandaar dat ik ook ben gaan krachttrainen om met de 'grote jongens' mee te komen met het voetbal, want ik speel selectievoetbal.
Mede door een blessure kon ik mijn gedurende mijn herstel flink krachttraining doen (meer als normaal) waardoor ik veel vooruitgang boekte met zowel voetbal in kracht (na de blessure) en in de spiegel (complimentjes doen veel
), heb ik besloten om naast me voetbal ook te blijven krachttrainen.
Vroeger (mag ik dat al zeggen?) was ik een echte ecto, een ielig ventje en altijd de kleintje en dunste en lichtste van de klas/groep.. daar wilde ik verandering in brengen en was al beetje begonnen met opdrukken en met dumbbells spelen totdat ik in januari 2010 serieus ben gaan krachttrainen.
Zo zag ik eruit toen ik eraan begon (heb even me hoofd achterwege gelaten trok een beetje stomme bek maar had geen betere foto)
Ik woog hier 63 kg!
Ik heb jammergenoeg geen foto's van tussendoor..
Dan maar een foto van nu
Voorkant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bicep
Rug
Zijkant
Ik weeg nu 76 kg!
Ik let goed op mijn voeding en zorg dat ik voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijg.
Wat ik er nog bij wil vermelden, ik ga niet naar de sportschool, maar doe dit in mijn schuur!
Goeieavond best BB'ers,
Omdat ik nieuw op het forum ben wilde ik me even voorstellen.
Ik ben Guido Eekhout, 20 zomers oud en met mijn 1.70 ook niet de langste!
Vandaar dat ik ook ben gaan krachttrainen om met de 'grote jongens' mee te komen met het voetbal, want ik speel selectievoetbal.
Mede door een blessure kon ik mijn gedurende mijn herstel flink krachttraining doen (meer als normaal) waardoor ik veel vooruitgang boekte met zowel voetbal in kracht (na de blessure) en in de spiegel (complimentjes doen veel
), heb ik besloten om naast me voetbal ook te blijven krachttrainen.Vroeger (mag ik dat al zeggen?) was ik een echte ecto, een ielig ventje en altijd de kleintje en dunste en lichtste van de klas/groep.. daar wilde ik verandering in brengen en was al beetje begonnen met opdrukken en met dumbbells spelen totdat ik in januari 2010 serieus ben gaan krachttrainen.
Zo zag ik eruit toen ik eraan begon (heb even me hoofd achterwege gelaten trok een beetje stomme bek maar had geen betere foto)
Ik woog hier 63 kg!
Ik heb jammergenoeg geen foto's van tussendoor..
Dan maar een foto van nu
Voorkant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bicep
Rug
Zijkant
Ik weeg nu 76 kg!
Ik let goed op mijn voeding en zorg dat ik voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijg.
Wat ik er nog bij wil vermelden, ik ga niet naar de sportschool, maar doe dit in mijn schuur!