XXL Nutrition

Cutting The Egde..!

Sumo squat?

Mooi meisje, bikini-model, maar niet mijn streven. Goede glutes-workout wel!

Die cable kickbacks zien er ook prima uit. Heb iemand dat wel eens met een DB in z'n hand zien doen, toen snapte ik de oefening niet. :D

Wat een vrolijk koppie :D Mooi lichaam iig

Btw, leg extension is idd 5kg per schijf

Nette trainingen hier, vooral je squats zijn goed. Doe je full of quarter squat?
Abbo. :)

Nou ik heb een streef fysiek gevonden hoor :D

[Link niet meer beschikbaar]

Zeker op een filmpje kan je een fysiek even wat beter beoordelen. Wat vinden jullie van haar?

En hoe heet die oefening waarbij ze een Dumbbell met beide handen vasthoud en tussen haar benen laat zakken? Probeerde he al op exrx te vinden, maar dat is niet gelukt.

Dumbbell sumo squat, hele leuke oefening voor de binnenkant van je benen :D

• Topic Starter Topic Starter
Nette trainingen hier, vooral je squats zijn goed. Doe je full of quarter squat?
Abbo. :)

Thx!!

Ik doe full squats, zo diep mogelijk. Eigenlijk zou ik nog eens willen dat er iemand in onze gym die er verstand van heeft kijkt hoe ik squat, qua techniek. (misschien zou ik eens een filmpje laten maken ...)

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Dumbbell sumo squat, hele leuke oefening voor de binnenkant van je benen :D

jaa die bedoel ik :D volgende been training neem ik die mee :eyebrow:

Ga jou ook zeker volgens, zijn maar weinig dames van jou leeftijd die er ook serieus mee beginnen! :D

Je kan de sumo squat ook met kettlebell en barbell uitvoeren. Met barbell is zeker een aanrader :D

grrr ik haat m'n computer :mad: net m'n training ingetypt, crasht ie..

Nou goed, vandaag: Rug :)

Deadlift.........................10x50.......5x70........2x4x80......6x80
(laatste 2 sets met straps)

T bar............................2x8x20......2x6x25

superset
Lat pulldown..................10x30........2x8x35.....4x40
Rear pulldown.................4x45.........6x40........7x40........5x40

seated rear lateral raise...2x8x3........8x4...........2x8x5

Chin ups........................8x30........8x34..........8x29

cardio: 500 kcal (oja gister ook 500 kcal, vergeten te posten ;))

Die straps, dat is de eerste keer toch wel even wennen zeg! :D

M'n handen hebben vandaag flink pijn gedaan, bij 'n bovenkant palm, waar ik eelt heb ontwikkeld. Las ergens over een pluimsteen, dat je het kan wegvijlen, iemand daar ervaring mee?

Dan nog iets anders, ik ga morgen naar NL! Voor anderhalve week thuis + geen KT. Is wel even goed om een week je even geen KT te doen, ga wel wat cardio doen, zoals hardlopen, crosstrainer.

Zit nog wel te dubben hoe ik dat met eten moet gaan doen. M'n ouders zijn vegetarisch, dus ik kan me niet goed aan m'n eetschema daar houden. Zat al wel in de richting te denken van tonijn, whey (net besteld optimum - gold standard) ei, en verder gematigd eten..

Weekje rust zal niet zo erg zijn hoor :)

Anyways, die eelt komt er niet voor niet heur.. :P Teken dat je dat "nodig" hebt voor de dingen die je doet.. Als je het weg gaat doen, gaat je huid daar gevoeliger zijn.. (-> niet leuk) + het is sisyfusarbeid :D

Weekje rust zal niet zo erg zijn hoor :)

Anyways, die eelt komt er niet voor niet heur.. :P Teken dat je dat "nodig" hebt voor de dingen die je doet.. Als je het weg gaat doen, gaat je huid daar gevoeliger zijn.. (-> niet leuk) + het is sisyfusarbeid :D

Ik zal er dan maar niets aan doen :P

Nu thuis in NL, m'n zus weer terug uit brazilie :D heel erg fijn dat ze weer
terug is, helaas staat ze wel wat sceptisch tegenover fitness - bb, maar blijf wel op haar inpraten ;)

Nog even gekeken naar carb cyling, en IF (intermittend fasting) en ik ga dat ik een combinatie doen. De resultaten, artikels die ik er over gelezen heb hebben me overtuigd! :)

Hoe het eruit komt te zien:
- 16 uur vasten, 8 uur eten-periode
- op KT dagen: eten op onderhoud (2200) EKV:50/30:20
- op niet KT dagen: eten onder onderhoud (1500) EKV: 55/20/25

Ik pas m'n EKV en hoeveelheid kcal aan op de resultaten (in ieder geval eiwit hoog houden, maar meer KH, vet en totale kcal eventueel veranderen)

Mijn 'feedingswindow' zal rond 14 - 22 zijn.

Ik ga aankomende week niet veel op DBB zijn, veel school etc, vandaag dat ik iets minder in jullie log's zal posten!

Vanaf 26 april ben ik weer helemaal terug :cool:

Heel veel succes met IF!!:D

Is dat goed te combineren dan? Voordeel van if lijkt me dat je veel in korte tijd eet en toch afvalt, als je dan ook nog eens flink onder onderhoud gaat zitten...

Gigantische gewichten weer zeg. Eelt kan je goed gebruiken juist ;)

phoehoe kijkt mij heel zwaar:):o

Mooie training:thumbs:

Lean gains log! :D

Vorige cut:
-3,4% in 8 weken (nu 25%)

Lean gains cut:
- feedingswindow: 15h - 23h
-per week iig -0,5%
- iig 8 weken lean gains volgen (afhankelijk van resultaat verder met intermittent fasting of niet)
- doel: 17,5%

3 voedingsschema's (zie beginpost)
- 1 voor KT dagen
- 1 voor rust dagen
- 1 voor refeed

Doel: nog steeds 17,5% :)

Vandaag: dag 1 - week 1

honger: heel klein beetje (over 2 uur al eten :cool:)
gevoel: voel me scherper? misschien door de koffie :D
vanavond: benen + buik, nu al zin in :eek:! mag ook wel na een week geen kt :(

Ziet er goed uit, is de cut ook vorige week goed gegaan ton je zus er nog was???

Training gister: ........week 1 - dag 1 -->Benen + buik

Té fanatiek/te zwaar begonnen met de leg press --> klein beetje pijn in knie. Gelijk daarmee gestopt en de oefeningen gedaan die geen pijn deden (voor de zekerheid maar
geen squat gedaan :( )

Leg press............................15 x 70......10x90........2x110 --> pijn :(
Leg extensions per 1 been .....10x30........8x35..........9x40........8x45
Leg ext. met 2 benen.............10x60
Leg curl................................3x8x30
Seated leg press....................10x30 (easy :))..........3x8x50
Gluteus.................................10x40........8x50........2x8x60

Robe crunch...........................20x50........3x10x60
Normale crunch.......................50x
Schuine crunch.......................30x elke kant

Vandaag: week 1 - dag 2

eten/honger gevoel: gaat echt beter, voelt eigenlijk best relaxed :)

Training (biceps + triceps) ging vandaag super-de-duper: allemaal pr's :D

Dips:............20x30......8x20.......8x15......8x10............6x5.....2x0 :D
Triceps PD.....3x8x20
Skull crusher...10x14.....2x8x18.....7x20

Ez curl.............8x23.........8x25........6x25 (de eerste set had ik eigenlijk een rekenfout qua gewicht gemaakt ... ooeps :P )
Scot curl..........8x6.......6x6...........2x3x7 zwaar :O
DB curl.............8x7.......8x8..........7x8

Ik ga trouwens de aankomende tijd wat minder aan dbb besteden, moet namelijk heel
hard aan de studie, en helaas is dbb het ideale excuus :O vanaf nu post ik dus aankomende tijd enkel even m'n trainingen

Laatst bewerkt:
Als je pijn hebt aan knie, zou ik iig geen leg extensions gaan doen.. Of in ieder geval niet helemaal strekken, als je die oefening echt wil doen. :)

Hello mensen! Even een update: :)

Training
Heb de laatste tijd een soort tussenschema gehad, per dag 1 spiergroep, was er niet helemaal tevreden mee, daarom ga ik nu over na een upper-lower body schema, waarbij je elke spiergroep 2x per week traint (1 keer als primaire spiergroep, 2e keer als secundaire spiergroep) Als ik het schema gemaakt heb zal ik hem posten. Daarnaast heb ik een mooie PR gezet met mn deadlift: 4x95 :D

Voeding

Heb ontzettend veel bijgeleerd de laatste tijd! Met intermittent fasting gaat het erg goed, merk dat dat zeker goed bij me past. Daarnaast heb ik het 'clean eten' los gelaten, waardoor ik veel meer weer van eten kan genieten, en het geen obsessie wordt, en ik er lekker relaxed mee kan omgaan. 2 sites waar ik ontzettend veel aan heb gehad:
- leangains
- jcdfitness

Vetpercentage
Van 25 naar 24% gegaan!(met daartussen een vakantie vol lekkerheden gehad :p) dus erg tevreden :) Op naar de 17,5 procent :cool: Eerst had ik het gevoel dat hoe meer tijd ik in fitness, kennis vergaren stak, des te meer resultaat er zou zijn. Dit is natuurlijk niet zo..

Ik zal wanneer ik rond de 22,5 % zit weer eens een foto posten, wel leuk om de verschillen te zien ;-)

Terug
Naar boven