Fitness Seller

Cutting The Egde..!

Chin ups vind ik het beste te leren door het te doen (niet met zo'n assisted apparaat) met iemand die je voeten vast houdt. En door negatieve reps te maken (traag).

Of een verhoogje naast de bar ... kan je altijd even gebruik maken van wat hulp
van je voet. En toch negatief laten uitzakken.

Lekkere training :D

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren 2 uurtjes Badminton :)

Vandaag: Benen dag ^^

Squat............. 8x50........8x60...........6x70......4x70........2x80
Leg press.........10x100.....2x10x125
Leg curls..........2x8x25.....8x30
Leg ext............8x6..........2x8x7
Lunges ...........8x11.........2x8x14 kg (kan die gewichten bijna niet vasthouden :O)

Cardio (fiets): 500 kcal

De laatste tijd gaat er vrij weinig gewicht/vet af (en ook VP daalt vind ik wat te langzaam) dus ik ben van plan om aan carb cycling te gaan doen, 1 hoge, 1 middel, en 1 dag lage/zonder koolhydraten. Ben heel erg benieuwd of dat me ligt en of het voor mij zwaar is. Ben daar nu zoveel mogelijk info over aan het opzoeken, en dan maar is een schema maken :)

(zal daar pas eind april mee beginnen waarschijnlijk, als ik weer terug in leuven ben, ga namelijk woensdag voor anderhalve week naar huis (NL) :D )

mooie training, carb cycling is een idee. Doe zelf leangains en werkt heel goed, is 16 uur vasten en 8 uur eten. Met op trainingsdag high carb en rustdagen low carb

Anders probeer je toch eens lunges met barbell?

Interessant dat carb cycling, ik lees in ieder geval mee!

Anders probeer je toch eens lunges met barbell?

Interessant dat carb cycling, ik lees in ieder geval mee!

haha dat ik dat niet heb bedacht :duh: haha

zal dat volgende keer doen thx :)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

mooie training, carb cycling is een idee. Doe zelf leangains en werkt heel goed, is 16 uur vasten en 8 uur eten. Met op trainingsdag high carb en rustdagen low carb

Aah oke! Zal me daar ook in gaan verdiepen. Heb je trouwens geen last dat als je die 16 uur aan het vasten bent, dat je daar tussendoor erge honger krijgt? Of is dat misschien alleen in het begin?

Dat is wat ik het fijne vind aan om de 3 uur eten, dat je eigenlijk bijna altijd redelijk goed vol zit.

Het wordt een beetje saai, maar die squat is echt te sterk:)

Een vraag: Hoe ziet jouw leg extension eruit??? Ik kan mij niet voorstellen als jij zo sterk ben dat je leg extension zo laag is in gewichten???

Zullen wel de standen op het apparaat zijn. Beetje nadenken ;)

Als ze het wist had ze het vast wel opgeschreven. Maakt ook niet zoveel uit, met die standen kan je toch ook je progressie bijhouden?
Maar ik wacht wel even op haar antwoord, misschien heb ik t helemaal fout :D

Hehe, ik weet ook nooit wat het gewicht is.. Staan enkel standen op aangegeven ja :p

Ik heb alleen gewicht erbij staan en geen nummers???

Het wordt een beetje saai, maar die squat is echt te sterk:)

Een vraag: Hoe ziet jouw leg extension eruit??? Ik kan mij niet voorstellen als jij zo sterk ben dat je leg extension zo laag is in gewichten???

haha thx :) ook al moet ik nu wel geduldiger zijn omdat de progressie natuurlijk nu wat langzamer zal gaan.

Jaa die leg extensions is in standen... maar wat het gewicht is, geen idee ??? Iemand zei laatst dat 1 stand 5 kg is, zou dat kunnen? Dat zou dan uitkomen op een 30 a 35 kg...

kijk en dat is weer sterk:)

Ik heb alleen gewicht erbij staan en geen nummers???

Misschien hangt dat idd af per merk.. (nu hard denkend van wat voor merk die machines eigenlijk zijn...:o ik zal de volgende keer is kijken ;) misschien is het op internet wel te vinden hoeveel een stand is..

vandaag: Borst + buik

Borst
- Bench.......................20x20........8x30.......8x35........8x40......4x40
(40 kg beide met spotter, die een beetje moest helpen :p)

Superset
- Incline Fly..................2x8x8.......2x8x8
- Incline DB press..........2x8x10.....2x8x10

- Decline DB press..........2x8x10
- Cable standling fly........8x15........5x15........2x8x10
(dropset)
- Opdrukken/pompen.......2x8 (op de knietjes :D en toen was mijn borst moe :p)

Buik
Robe crunch.................8x8..........2x8x12
Vertical leg hip raise......2x8
Weighted incline crunch..2x20x10
Zijwaartse crunch.........40x beide kant

Mooi, mooi

Mooie en pittige training

Wat ontzettend veel sets borst zeg, maar blijkbaar werkt het. 40 bench is echt wel netjes.
Rest is dan wel weer lager, maar kan omdat het super sets zijn.

Wat ontzettend veel sets borst zeg, maar blijkbaar werkt het. 40 bench is echt wel netjes.
Rest is dan wel weer lager, maar kan omdat het super sets zijn.

ja klopt, ik neem bij borst rustig de tijd terwijl ik bij die andere oefeningen wat sneller ga, en iets lager gewicht neem.

Ik vind dat zelf heel fijn, om bij een bepaalde training op 1 spiergroep te richten, en die uit te putten. Ook al is dit eigenlijk misschien wel een beetje overkill :D

Nou ik heb een streef fysiek gevonden hoor :D

[Link niet meer beschikbaar]

Zeker op een filmpje kan je een fysiek even wat beter beoordelen. Wat vinden jullie van haar?

En hoe heet die oefening waarbij ze een Dumbbell met beide handen vasthoud en tussen haar benen laat zakken? Probeerde he al op exrx te vinden, maar dat is niet gelukt.

Terug
Naar boven