Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Hé,hé niet zo streng
onderander
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onderander

op dit moment
Split Squat
Dead Lift
BB step up
Kneeling Squat
cable kickbacks
Walking db lunges
back extension
bb side split squat
cable side leg raise
Merk trouwens dat ik KT steeds leuker en leuker begin te vinden...
(ze is 9 maanden weggeweest) Ik merk dat ik er erg veel waarde aan hecht hoe zij vind dat ik eruit zie, hoe ik doe.. en betrap mezelf de laatste tijd erop dat ik hoop dat ze een compliment gaat geven over hoe ik eruit zie als ze ik haar weer zie..maar probeer dat vooral niet te veel te denken, stel dat ze dat niet doet, ben ik teleurgesteld en keldert m'n motivatie 
)
)Probeer het dan eerst eens zonder gewicht. Vooral als je lunges na squats doet (of in superset) dan hoef je er echt niet meer een flink gewicht aan te hangen..

Goed bezig Eemnientjee!
Wil je zeker niet ontmoedigen, maar aan de hand van de foto denk ik dat het rond de 30% zit. Maakt verder niet uit, gewoon lekker door gaan.
Nee, in lijnzaad kan je niet bakken. Is heel gevoelig voor hoge temperaturen. Kan je wel over de salade doen, met wat basillicum en klein beetje zout (haalt het ''scherpe'' er een beetje af). Of gewoon een eetlepel met direct een glas water er na.
---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------
Heb het idee dat mannen er sowieso wat meer moeite mee hebben.![]()
Het zou heel goed kunnen dat ik nog hoger zit in m'n VP (je zou denken dat een 4punts meting met zo'n knijptangetje redelijk betrouwbaar is) maar het gaat ook om de progressie, en die zie ik erg goed 

Had ik ook met mijn ouders, maar juist omdat zij zo gruwelijk dik zijn kan ik die complimentjes wel vergeten - die krijg ik gelukkig wel van anderen
KT is trouwens leuk he? Snap niet dat ik cardio ooit geweldig heb gevonden...![]()
Had ik ook met mijn ouders, maar juist omdat zij zo gruwelijk dik zijn kan ik die complimentjes wel vergeten - die krijg ik gelukkig wel van anderen
KT is trouwens leuk he? Snap niet dat ik cardio ooit geweldig heb gevonden...
---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------
Over je eten: vet heb je 's ochtends niet zo hard nodig, die noten mogen er uit, kunnen wel bij je 2e maaltijd als je wilt (al is het niet zoveel).
Maaltijd 3 snap ik niet zo goed, lijkt me een rare combinatie (niet lekker) en kwark midden op de dag is niet echt nodig. Kwark 2x op een dag lijkt me ook saai worden, en van muesli ben ik geen fan.
Verder net schema met goede verhoudingen!
Foto net bekeken, en ben het met ballon eens over je vet%. Je bent zó goed bezig, komt snel verandering in!

(maar als ik het te vaak eet zou misschien de smaak in de toekomst nog tegen kunnen gaan staan .. )Jammer zeg dat je zo weinig aanmoediging krijgt van je familie (tenminste als ik het zo hoor). Ik krijg juist commentaar als ik ben aangekomen (en gelukkig ook als ik weer ben afgevallen).
Tis niet echt een betrouwbaar doel he 
Beter dat iemand constant meet (en laag), dan wisselend - want daar heb je niks aan.
Bij constante metingen heb je iig je progressie duidelijk.
Ik weet bijvoorbeeld dat Andrew Houtveen (een personal trainer) juist heel hoog meet - maar ook erg constant (zegt hij zelf ook).
Mijn doelen heb ik heel concreet gesteld, waarbij 'waardering van anderen' me eigenlijk weinig interesseert. Ik liet me daar in het begin teveel door demotiveren. Mijn vriend vindt mijn doel ook niet alles, maar ja: ik maak ook geen commentaar op zijn lijf (voorbeeld-ecto), en hij weet dat dit belangrijk voor me is - scheelt een hoop.

Cardio is oersaai
Over VP.. Vind het persoonlijk nogal moeilijk in te schatten de percentages, en ik heb ook geen flauw idee of ik wel werkelijk op "22%" sta.. Ik weet alleen dat het nog veel te hoog bij me is![]()

)