XXL Nutrition

Voortgang

Devinvankan

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hallo,

Ik ben nu 3 maanden bezig. Ik heb helaas geen "blote" before picture. Ben plots begonnen en op vakantie of wat dan ook schaamde ik me voor mijzelf en wilde dan ook niet op foto's. Heb wel een foto met kleding aan om maar even mijn massa toendertijd te laten zien(kijk maar naar me buik :P). Ik woog daar +- 100 kilo.

Ik ben nu 2-3 maanden goed aan het cutten, eerste maand slecht gegeten en toen met hulp van DBB een beter schema ontworpen. Ik weeg nu 75 kilo met een verpercentage van rond de 18% denk ik(correct me if I'm wrong).
Ik wil graag kijken hoe droog ik kan gaan, of raden jullie aan om lekker te gaan eten?

Ik ben sinds November echt goed aan het trainen en heb vanaf 20 dec 2010 tot vorige week niet kunnen trainen door gebroken middenhandsbeentje..

Alvast bedankt

(P.S.) Ik zal ook foto's van voren plaatsen, kan ze op een of andere manier niet uploaden :S

IMG_0118.JPG

foto(5).jpg

kan beter ook front foto's maken, je vp is een beetje moeilijk te beoordelen, volgens mij zit je namelijk niet op 18

25kilo afvallen in 2/3 maanden?
Respect daarvoor, of het slim/handig/gezond is weet ik niet, maar dat het veel is wel.
Hoe reageren mensen wel niet?:O
25 kilo in 3 maanden, echt veel:O dat is 2 kilo per week... 300 gram per dag...

25kilo afvallen in 2/3 maanden?
Respect daarvoor, of het slim/handig/gezond is weet ik niet, maar dat het veel is wel.
Hoe reageren mensen wel niet?:O
25 kilo in 3 maanden, echt veel:O dat is 2 kilo per week... 300 gram per dag...
En ongezond ? Volgens mij geraak je ook veel spier kwijt ! meer eten ! en krachttraining!

Hopelijk krijg je geen jojo-effect. Echter zal het wel goed voor je motivatie/zelfvertrouwen zijn om al dat vet kwijt te zijn geraakt :-) Good job

• Topic Starter Topic Starter
Mensen reageren altijd verrast.

Ik heb behoorlijk goed gegeten, heb gebruik gemaakt van t volgende schema(zie bijlage). (Carb cycling:D)
Ik heb ook echt geen idee waarom het zo snel is gegaan. Ik ben er wel van geschrokken, maar heb het gevoel dat ik niet veel spiermassa kwijt ben geraakt.
Mijn BMR ligt op 2871.

Vanavond zal ik de front foto's plaatsen voor een nauwkeuriger beeld. Erg bedankt voor de complimenten, doet me goed :)

Bijlagen

Mensen reageren altijd verrast.

Ik heb behoorlijk goed gegeten, heb gebruik gemaakt van t volgende schema(zie bijlage). (Carb cycling:D)
Ik heb ook echt geen idee waarom het zo snel is gegaan. Ik ben er wel van geschrokken, maar heb het gevoel dat ik niet veel spiermassa kwijt ben geraakt.
Mijn BMR ligt op 2871.

Vanavond zal ik de front foto's plaatsen voor een nauwkeuriger beeld. Erg bedankt voor de complimenten, doet me goed :)

Das nog best veel voor een cut schema.. :eek:

2hebyvn.jpg
nwmskx.jpg

2 front pictures

soo, val je met 3000 kcal 25 kg af in 3 maanden?:P
doe je goed, als ik wil afvallen moet ik rond de 2200 zitten:P

Het is carb cycling. Links onderin staan de tabladen.

2 dagen high,
2 dagen medium
3 dagen low

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar advies van jullie kant. Sowieso is mijn linkerkant minder ontwikkeld dan mijn rechterkant (oplossing?)

En wat denken jullie van mijn BF? Doorcutten of lekker bulken?

Ziet er goed uit.
En wij kunnen niet beslissen wat je moet doen , dat zal toch
Echt alleen jij kunnen bepalen.

Wat wil je zelf?
Droogstaan of meer massa?

Ja ik vind dat mijn onderbuik(zwembandje) nog goed zichtbaar is. Ik zal daar wel vanaf willen, dus ik denk dat ik lekker door blijf cutten. Kga in april ook op vakantie dus wat droger kan dan geen kwaad;)

Thnx

Terug
Naar boven