Devinvankan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Hallo,
Ik ben nu 3 maanden bezig. Ik heb helaas geen "blote" before picture. Ben plots begonnen en op vakantie of wat dan ook schaamde ik me voor mijzelf en wilde dan ook niet op foto's. Heb wel een foto met kleding aan om maar even mijn massa toendertijd te laten zien(kijk maar naar me buik
). Ik woog daar +- 100 kilo.
Ik ben nu 2-3 maanden goed aan het cutten, eerste maand slecht gegeten en toen met hulp van DBB een beter schema ontworpen. Ik weeg nu 75 kilo met een verpercentage van rond de 18% denk ik(correct me if I'm wrong).
Ik wil graag kijken hoe droog ik kan gaan, of raden jullie aan om lekker te gaan eten?
Ik ben sinds November echt goed aan het trainen en heb vanaf 20 dec 2010 tot vorige week niet kunnen trainen door gebroken middenhandsbeentje..
Alvast bedankt
(P.S.) Ik zal ook foto's van voren plaatsen, kan ze op een of andere manier niet uploaden :S
Ik ben nu 3 maanden bezig. Ik heb helaas geen "blote" before picture. Ben plots begonnen en op vakantie of wat dan ook schaamde ik me voor mijzelf en wilde dan ook niet op foto's. Heb wel een foto met kleding aan om maar even mijn massa toendertijd te laten zien(kijk maar naar me buik
). Ik woog daar +- 100 kilo. Ik ben nu 2-3 maanden goed aan het cutten, eerste maand slecht gegeten en toen met hulp van DBB een beter schema ontworpen. Ik weeg nu 75 kilo met een verpercentage van rond de 18% denk ik(correct me if I'm wrong).
Ik wil graag kijken hoe droog ik kan gaan, of raden jullie aan om lekker te gaan eten?
Ik ben sinds November echt goed aan het trainen en heb vanaf 20 dec 2010 tot vorige week niet kunnen trainen door gebroken middenhandsbeentje..
Alvast bedankt
(P.S.) Ik zal ook foto's van voren plaatsen, kan ze op een of andere manier niet uploaden :S

)