MuscleMeat

Vooruitgang na creatine gebruik

frankhardenberg

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Hallo DBB,

Ik had een vraagje waar ik nogal nieuwschierig naar was.
Ik hoor van sommige mensen dat ze na een poos creatine gebruikt te hebben zo 10 á 20 kilo extra drukken met bijv. bankdrukken.
Ikzelf heb een klein poosje creatine gebruikt, maar merkte hier echter niet zo veel van.
Nou is mijn vraag, zijn er hier mensen die een beetje nauwkeurig hebben bijgehouden na hoeveel weken/maanden van creatine gebruik hoeveel kilo ze meer konden drukken?
Ben hier zeer benieuwd naar en heb nog geen ander topic gevonden met deze vraag.

Vervolgens heb ik nog een vraag m.b.t. creatine voor mezelf.
Ik ben 18 jaar, weeg 73 kg en ben 1,89 lang. Ik ben over het algemeen vrij 'immuun' voor dingen zoals caffeine etc.
Wat is een goede soort creatine voor mij om te halen dan?

PS. Ik eet wel goed, mochten er mensen zijn die wouden zeggen dat ik goed moest eten ofzo :P

Groeten,

Frank

de mono is goed genoeg, je moet wel veel water drinken en wat nemen om het transport te verbeteren.
ik kon wat meer reps maken, dat merkte ik en kwam een kg of 5 aan.

Ik merkte helemaal niets van creatine eerlijk gezegd, behalve dat ik wat vocht bijkwam.

Niet iedereen reageert reageert er even goed op. En 10-20kg door creatine lijkt me sterk, het zorgt eerder voor dat je een bepaald gewicht vaker kan drukken.

Hey Frank,

Ik woog zelf 75 en toen ben ik whey met creatine (monohydraat van Bodylab.nl) gaan gebruiken,
Resultaat na 6 weken; 5kg dr bijop en ook zoon beetje 10kg meer bankdrukken,
het kan dus wel.
Tip; gewoon elke week/2weken gewicht opvoeren, niet vragen of je dat wel kunt; gewoon doen!
en zorg dat je aan je eiwitten/koolhydr./vet komt per dag!

Zelf ga ik nu creatine cell blend van bodylab proberen, die moet volgens mn maten nog beter werken dan creatine monohydraat.

TRAIN LIKE AN ANIMAL
EAT LIKE A HORSE
SLEEP LIKE A BABY
GROW LIKE A WHEED

• Topic Starter Topic Starter
10 kg meer bankdrukken, pfoe als dat ook bij mij zo aanslaat zou wel fijn zijn!
mijn doelstelling is om over een jaar / anderhalf jaar 100 kg te kunnen drukken, zit nu beetje tussen de 80 - 70 in met bankdrukken voor 1 rep.
je moet je KG's trouwens even bijwerken want als jou verhaal klopt moet je nu 80 wegen :P
thnx voor de tips mensen!

Creatine monohydraat heeft bij mij altijd goed gewerkt. Nog steeds 1 van mijn favoriete supps. Niet iedereen reageert er hetzelfde op, maar uitproberen kan geen kwaad, kost niks meer tegenwoordig.

creatine mono is idd prima om mee te beginnen. Verder ben ik zelf wel te spreken van de total package producten ''mega grow'' van XXL om maar iets aan te raden! zou er zeker even naar kijken.

www.xxlnutrition.nl

Terug
Naar boven