AndroidHealthClinic

Nieuws Voorzitter Europees Parlement buigt voor moslims fundi's

Waar trapten we in? :roflol: Ik hoor die t*fus mong**l nog steeds hetzelfde zeggen.

Joop.nl is trouwens een soort geenstijl, maar dan voor communisten. Niet erg serieus te nemen.

het gaat om het filmpje, ik geef er geen **** om wat joop vind. Het eerste filmpje laat uitschijnen alsof hij enkel de film veroordeeld.

Ik snap het probleem niet. Dit is toch een goed diplomatisch antwoord? Politiek correct gezwets, afkeuring van het geweld en afkeuring van de film. Deed Obama ook.

Zolang hij maar niet de vrije meningsuiting in de EU probeert te beperken op vlak van religies mag Schultz roepen wat hij wil, en vind ik de relaties met Niet-Westerse landen belangrijker dan boos doen tegen moslims.

Nu doet hij in principe niks buiten wat woordjes zeggen en paait hij zo de moslims. Een sociopaat zou hetzelfde doen.

Laatst bewerkt:
het gaat om het filmpje, ik geef er geen **** om wat joop vind. Het eerste filmpje laat uitschijnen alsof hij enkel de film veroordeeld.

Ik snap het probleem niet. Dit is toch een goed diplomatisch antwoord? Politiek correct gezwets, afkeuring van het geweld en afkeuring van de film. Deed Obama ook.

Zolang hij maar niet de vrije meningsuiting in de EU probeert te beperken op vlak van religies mag Schultz roepen wat hij wil, en vind ik de relaties met Niet-Westerse landen belangrijker dan boos doen tegen moslims.

Nu doet hij in principe niks buiten wat woordjes zeggen en paait hij zo de moslims. Een sociopaat zou hetzelfde doen.

Dat hij het geweld ook veroordeelt is leuk voor hem, maar interesseert mij eigenlijk vrij weinig. Hij veroordeelt de inhoud en het verspreiden er van, terwijl het gewoon een ****ing debiel fimpje is. Ik heb hem namelijk gezien en het is pure bagger. Waarom zou je dit veroordelen? Hij kan zich beter bezig houden met nuttigere zaken dan moslims die om ieder filmpje boos worden, want als hij dat zou doen komt ie niet meer toe aan zaken die er toe doen.

Die moest wrschlijk volgende week naar een moskee ofzo of hij heeft veel moslim belangengroepen, anders heb ik er echt geen verklaring voor.

Terug
Naar boven