- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beste Big Cat,
Ik begin volgende week aan me 2de kuur:
1-4 40mg dbol EW
1-12 500mg Test E EW
1-10 400mg Deca EW
14-17 20 mg nolva ED
1 - tot pct 2x 250 UI hCG EW
Nou heb ik een vraag over de HCG, mij werd geadviseerd om het op 2x 250 UI te houden EW. Hoeveel adviseer jij om de testikels op normale grootte te houden?
2x400 iu of 250 iu EOD. 2x250 iu is voor velen te weinig waardoor je zakie alsnog krimpt.
Big cat heb ik geloof ik 2 x 500 tot 750 horen zeggen.

Ik kreeg zelf aangeraden om naar 2 x 750iu hcg per week te gaan aangezien mijn semen analyse nog niet echt optimaal is.
Na een aantal maanden 1x500iu hcg en 3x75iu hmg was dit 3,6 miljoen met 35% beweeglijkheid en dit heb ik bijna een jaar gedaan en is het nu net weer getest op 6,7 miljoen.
Volgens hem maakt het verder niet uit dat ik kuur aangezien ik LH en FSH vervang, maar dus wel het advies om hcg omhoog te gooien en niet meer in te vriezen.
Hopelijk zit ik over een tijdje op minimaal 20 miljoen want het wil nog niet echt lukken allemaal
Komt ook bij dat mijn vriendin vaak gestresst is en die ovulatie testen niet echt duidelijk zijn dus hoe beter mijn zaad kwaliteit is des te hoger de kans is. Anders gaan we IUI overwegen, in eerste instantie zonder hormonen bij haar aangezien de arts haar cyclus normaal vindt en dus er vanuit gaat dat ze daadwerklijk ovuleert.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er in het begin véél te makkelijk over gedacht heb
Maar het verhaal dat HCG je zaadcellen misvormt is dus gewoon bushit begrijp ik hier uit? Anders had jouw arts hier wel iets over gezegd toch?
Komt naar mijn mening niet door hCG ansich, maar als volgt:Maar het verhaal dat HCG je zaadcellen misvormt is dus gewoon bushit begrijp ik hier uit? Anders had jouw arts hier wel iets over gezegd toch?
Dat komt hoogstwaarschijnlijk niet zo zeer door hCG, maar door afwezigheid van FSH. Doordat jij hCG zet wordt er testosteron geproduceerd in de testes, en is het intratesticulaire niveau van testosteron hoog genoeg om spermatogenese te stimuleren. Echter ontbreekt nu FSH, die een belangrijke rol speelt bij de spermatogenese. Ik ben zelf niet zo goed bekend met de spermatogenese, maar in z'n algemeenheid stimuleert testosteron de mitose en daaropvolgend meiose, en vervolgens ontbreekt de activatie van de FSHR door FSH die benodigd is voor de spermatid remodelling, een laatste stap in de spermatogenese. Daaruitvolgend is het tijdelijk, slechts zolang je hCG zet en FSH onderdrukt is en ligt er niks 'schadelijks' aan ten grondslag. Notabene is dit ook in overeenstemming met het volledige kwalitatieve herstel van de spermatogenese wat in een klinische studie geobserveerd werd.
Eiwitten aggregeren met vries-dooi proces.Hey BigCat naar aanleiding van ons PM contact had ik nog een vraag waar misschien meer mensen mee zitten.
Je zegt dat je aangemaakte hcg beter niet kan invriezen omdat peptides fragiel zijn,
maar op dit board en andere board wordt dat wel heel veel gedaan omdat er wordt gezegd dat hcg niet zo fragiel is in vergelijking met andere peptides zoals bv hgh.
Hoe zit dat nou precies? Is die stelling nergens op gebaseerd?
Ik kreeg zelf aangeraden om naar 2 x 750iu hcg per week te gaan aangezien mijn semen analyse nog niet echt optimaal is.
Na een aantal maanden 1x500iu hcg en 3x75iu hmg was dit 3,6 miljoen met 35% beweeglijkheid en dit heb ik bijna een jaar gedaan en is het nu net weer getest op 6,7 miljoen.
Volgens hem maakt het verder niet uit dat ik kuur aangezien ik LH en FSH vervang, maar dus wel het advies om hcg omhoog te gooien en niet meer in te vriezen.
Hopelijk zit ik over een tijdje op minimaal 20 miljoen want het wil nog niet echt lukken allemaal
Komt ook bij dat mijn vriendin vaak gestresst is en die ovulatie testen niet echt duidelijk zijn dus hoe beter mijn zaad kwaliteit is des te hoger de kans is. Anders gaan we IUI overwegen, in eerste instantie zonder hormonen bij haar aangezien de arts haar cyclus normaal vindt en dus er vanuit gaat dat ze daadwerklijk ovuleert.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er in het begin véél te makkelijk over gedacht heb
Nee is geen bullshit, maar misvormde zaadcellen komen in eerste instantie niet in het eitje en als ze dat wel doen wordt het door het lichaam van de vrouw afgestoten.

Vind dit toch wel een nuttig verhaal voor de blast/cruisers hier die nog kids willen. Er wordt heel makkelijk over gedacht van ah ff paar maandjes HCG en je knalt er 3 kids in bij wijze van maar dat is dus lang niet altijd zo. Toch iets om over na te denken lijkt me.
---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet veel van weet maar hoe ontstaan eh, hoe zeg ik dat politiek correct, de lichamelijk/mentaal gehandicapte onder ons dan? Ik was ook altijd bang dat door lang gebruik van HCG de kans op zoiets groter was![]()
Oke, dus dat scheelt bij mij dan dat ik HMG neem right?Komt naar mijn mening niet door hCG ansich, maar als volgt:
--verhaal fsh--
Ik begrijp het woord aggregeren in dit zinsverband niet geloof ik. Bedoel je dat ze samen gaan bundelen en dus een andere amino keten vormen die niet bruikbaar is ?
Dat is wel een goed idee ja. Ik zal dat eens met haar overleggen.Testo neem je meisje tijdens de ovulatie lekker een weekje op vakantie..zo werd mijn eerste ook gemaakt na een jaar stress.
Maar in jou geval gaat het dus om de kinderen die je er op dit moment mee wil verwekken begrijp ik er uit.
Wat als je hcg alleen gebruikt voor een sneller herstel? Is dan dezelfde hoeveelheid aan te raden?
Hoe ga jij nu om met de houdbaarheid van hcg? Verspil je nu niet een hoop iedere keer?

Nee is geen bullshit, maar misvormde zaadcellen komen in eerste instantie niet in het eitje en als ze dat wel doen wordt het door het lichaam van de vrouw afgestoten.