XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt logisch, dan ga ik gewoon zo door! Hoe denk je over NPP? Meningen zijn er zo ontzettend verdeelt over, dat heeft vast een reden :P Vooral in de US/UK zijn ze er lovend over maar hier hoor ik regelmatig dat het k*t is. Zou het wel willen proberen maar vind 't zo zonde van m'n geld als 't niks doet.

Is tren 'gevaarlijker' dan andere aas? Ik bedoel niet mentaal, maar lichamelijk? Toxischer?

Ik hoef nooit meer een vraag te stellen hier :D

Dit is nog beter (mbt tot AAS) dan de DBB Huisnerd.

Klinkt logisch, dan ga ik gewoon zo door! Hoe denk je over NPP? Meningen zijn er zo ontzettend verdeelt over, dat heeft vast een reden :P Vooral in de US/UK zijn ze er lovend over maar hier hoor ik regelmatig dat het k*t is. Zou het wel willen proberen maar vind 't zo zonde van m'n geld als 't niks doet.

Het is nandrolone, dus mijn favoriet zal het nooit worden :p Nandrolone raad ik ten sterkste af voor mensen die cyclen, als je blast/cruised is het een kwestie van voorkeur. Als je sides hebt met nandrolone zijn die heel moeilijk te controleren, maar als je er uiteraard geen sides mee hebt dan is het wel een goeie massabuilder die milder is dan extra test toevoegen. Maar helaas iets wat je moet proberen om te weten of het iets voor jou is.

Big Cat,
kan jij zo zeggen of er milde kuurtjes bestaan die blessuregenezing verbeteren zonder dat het nodig is om na te kuren en zonder dat t je hormoonhuishouding in de war schopt?
Of zou je dan gelijk voor een volledige kuur gaan? (zo ja, wat voor. T zou mn eerste worden dan)

Ik loop al een poos met vervelende schouderklachten en ook mn knie doet superk*t t laatste jaar, en ben het helemaal zat.

En jij zou geen 125mg test e pw zetten om te cruisen, maar 250mg?

Is tren 'gevaarlijker' dan andere aas? Ik bedoel niet mentaal, maar lichamelijk? Toxischer?

Niet in dosissen die regelmatig gebruikt worden (1.5g of minder per week - meesten komen daar al niet zo gauw aan). Tren is mg voor mg toxischer dan pakweg test, maar zoiets zie je maar bij dosissen die je niet in je reet krijgt tenzij je Jennifer Lopez bent. (of minder cru gezegd, iets wat ze alleen een rat in een labo zouden aandoen)

Winstrol zal er weinig bij doen, tenzij je een van die mensen bent die er magische reacties op heeft. Voor meeste mensen valt winny niet zo sterk uit, en al zeker niet in combinatie met dit. In dit geval zou ik de tren 2x zo hoog zetten. Wat was je vorige kuur qua dosis ?

Ok dan laat ik dat weg! Vorige en tevens eerste kuur was 400test-e/400primo 10 weken.
Zat daarom zelf te denken aan 200 test/350tren-a/200mast

Laatst bewerkt:
Het is nandrolone, dus mijn favoriet zal het nooit worden :p Nandrolone raad ik ten sterkste af voor mensen die cyclen, als je blast/cruised is het een kwestie van voorkeur. Als je sides hebt met nandrolone zijn die heel moeilijk te controleren, maar als je er uiteraard geen sides mee hebt dan is het wel een goeie massabuilder die milder is dan extra test toevoegen. Maar helaas iets wat je moet proberen om te weten of het iets voor jou is.

Wat heb ik daar nou weer aan.. :P Haha joke, Deca zelf ga ik achter komen over een week of 8, NPP probeer ik dan mss ooit nog wel een keer.

En jij zou geen 125mg test e pw zetten om te cruisen, maar 250mg?

Ikzelf ? Ik zou al snel 500 zetten :p Maar goed, daar spelen voorkeuren, reacties, doelen etc een grote rol in. 125 is voldoende, maar het merendeel van mensen zal weinig last ondervinden op hun gezondheid van 250, en dan houd je/win je uiteraard meer massa op het einde van de rit.

Met vragen als "wat zou jij doen ?" moet je rekening houden dat mijn voorkeuren en ervaring evenveel een rol spelen als mijn kennis.

Klopt, meten is weten zeggen ze, dus zelf testen en dosis aanpassen indien nodig. Got it!
Welke schommelingen krijg jij pun? Acne?

Klopt, meten is weten zeggen ze, dus zelf testen en dosis aanpassen indien nodig. Got it!
Welke schommelingen krijg jij pun? Acne?

Ja schijtacne idd. Begint dan op de borst, daarna de rug..
Heb al genoeg littekens onderhand, kan er niet vanaf blijven namelijk.. Dus liever wat hoger zetten en e5d, zo fiets ik lekker overal tussendoor. En wat BC zegt, nog makkelijker om je massa vast te houden :)

Hi Big Cat!!

Dit word waarschijnlijk mijn volgende bulk kuur:
week 1-12 testosteron 250mg
week 1-12 deca 800mg
week 1-12 masteron 300mg
week 7-12 dianabol 70mg

Deze kuur word vaker toegepast op amerikaanse forums. Door de testosteron zo laag te houden voorkom je de overdreven bloat die je krijgt van de deca en door de masteron nog eens erbij toe te voegen zou je ervoor zorgen dat je nog meer vocht weg houd..

Wat is jouw mening over deze kuur?

Mast kan idd wel een leuke toevoeging zijn aan die natte zooi test/deca. Persoonlijk vind ik een beetje nattigheid wel lekker in de koudere maanden :p

PM me even als je deze cycle ook echt gaat draaien, ben wel benieuwd wat die mast voor je gaat doen in deze opzet ;)

Mast kan idd wel een leuke toevoeging zijn aan die natte zooi test/deca. Persoonlijk vind ik een beetje nattigheid wel lekker in de koudere maanden :p

PM me even als je deze cycle ook echt gaat draaien, ben wel benieuwd wat die mast voor je gaat doen in deze opzet ;)

Zal ik doen! Ik begin de eerste week van januari ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven