Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk, bedankt! De enige reden waarom je zou willen wisselen is om de hevigheid van sides dus.
Voor mij zou het hele jaar door tren ideaal zijn, is het niet dat ik na een tijdje behoorlijk moe wordt van mijn gedrag :D

Ja, niet noodzakelijk hevigheid van sides, er zijn mensen die rotsvast overtuigd zijn dat een bepaald product bepaalde dingen doet voor hen, en of dat nu zo is of niet, als je dat graag gebruikt, dan doe je maar. Je maakt de afweging. Mijn voornaamste afwegingen zijn voor prijs, efficientie en de verhouding tussen de twee.

Grote poes, doe jij ook mensen begeleiden richting wedstrijden?

Beste Big Cat, in http://muscleandsportsscience.com/the-5-principles-of-skeletal-muscle-hypertrophy/ zeg je dat je de laatste 2 working sets volledig tot failure moet gaan. Als ik mijn voorlaatste set tot failure ga dan lukt 't me meestal niet om de laatste set dezelfde hoeveelheid reps te doen. Ik heb niet het idee dat het aan mijn rust ligt en anders zou ik wel heel lang moeten wachten tot de volgende set. Kan ik beter niet helemaal tot failure gaan die voorlaatste set of toch nog langer rusten? Of maar gewoon iets minder reps doen die laatste set?

Beste Big Cat, in http://muscleandsportsscience.com/the-5-principles-of-skeletal-muscle-hypertrophy/ zeg je dat je de laatste 2 working sets volledig tot failure moet gaan. Als ik mijn voorlaatste set tot failure ga dan lukt 't me meestal niet om de laatste set dezelfde hoeveelheid reps te doen. Ik heb niet het idee dat het aan mijn rust ligt en anders zou ik wel heel lang moeten wachten tot de volgende set. Kan ik beter niet helemaal tot failure gaan die voorlaatste set of toch nog langer rusten? Of maar gewoon iets minder reps doen die laatste set?

Failure is failure, als je er dan twee reps minder uithaalt met redelijke rust (30-120sec) voor die laatste, dan zij het zo.

Hoe denk je verder over detox? Op ze tijd nodig voor het lichaam of compleet onzin :)
Hoeveel hcg adviseer je bij 200test/400tren/200mast ew.

Hoe denk je verder over detox? Op ze tijd nodig voor het lichaam of compleet onzin :)

Geen idee. Waarvan moet je detoxen ?

Hoeveel hcg adviseer je bij 200test/400tren/200mast ew.

Hoeveelheid HCG vervangt hoeveelheid LH die nodig is, en is dus onafhankelijk van de cycle/blast. 2x 500-750. Begin bij 2x500 per week, als je merkt dat ze toch nog wat krimpen, ga je naar 2x750. Dit ongeacht of je nu 500 test doet of een Bostin Lloyd stack.

Wat vind je van vrouwen die zware shag roken?

Wat vind je van vrouwen die zware shag roken?

Vrouwen die roken smaken en ruiken als een asbak. Denk op den duur ook moeilijk als je er zelf een gezondere levensstijl op na houd om samen te zijn met iemand die net het omgekeerde doet.

En wat vind je van vrouwen die wat shag op de rails hebben?

Al mij vragrn worden vanzelf beantwoord maar wilde je even bedanken voor alle info..exht super.

Geen idee. Waarvan moet je detoxen ?

Hoeveelheid HCG vervangt hoeveelheid LH die nodig is, en is dus onafhankelijk van de cycle/blast. 2x 500-750. Begin bij 2x500 per week, als je merkt dat ze toch nog wat krimpen, ga je naar 2x750. Dit ongeacht of je nu 500 test doet of een Bostin Lloyd stack.

Dankje! Ja was me nog beetje aan het verdiepen en dan kom je bepaalde dingen tegen zoals ook detox.
Vond het al beetje BS namelijk ;)

Dankje! Ja was me nog beetje aan het verdiepen en dan kom je bepaalde dingen tegen zoals ook detox.
Vond het al beetje BS namelijk ;)

Nooit bang zijn om de simpele vragen te stellen. Als ze zeggen dat je moet detoxen moet je eerste vraag zijn wat er dan toxisch is.

Nooit bang zijn om de simpele vragen te stellen. Als ze zeggen dat je moet detoxen moet je eerste vraag zijn wat er dan toxisch is.

Ill keep that in mind :thumb: Nou van de afgelopen jaren haha, heb 10jaar gerookt... Verder zou ik het niet echt weten. Gaat vooral om het gezond eten maar dat doe ik opzich wel.

Neem er wel wat ideeën van mee zoals elke ochtend gelijk een liter water met een uitgeperste limoen.

1.Als het een keuze is, altijd test eerst, voor HGH. HGH op zich zal weinig bijdragen aan spiermassa en algemene levenskwaliteit. In combinatie welsiwaar wel.

2.Nee, alles verloopt met leeftijd wel wat moeilijker, dus moet er mss niet van verwachten wat je er op 30 van verwacht maar A. 51 is niet zo oud, B.hoewel minder heb ik niet de indruk dat het veel minder is, C.zeker niks die aantoont dat receptoren sneller "vol" zouden zijn. Voor zover is weet is dat niet eens een bestaand probleem :p

3.Langer niet, maar minder effectief. Vanaf 45 zou ik toch sterk overwegen gewoon "on" te blijven op TRT dosis of iets daarboven. Eens je die leeftijd bereikt heb je er immers alle baat bij. Moet je je van herstel weinig of niets meer aantrekken. Indien mogelijk zelfs op voorschrift als je dokter daarin mee wil.

dank voor je antwoord nog even 2 vragen voor jou ..

1.. wil eigenlijk niet op trt want dan blijf ik.. afhankelijk .. wat als je 1a2 kuurtjes p.jaar doet graag jou
mening -advies ??

2.. ik haal alles uit mijn voeding .. graag jou mening over supplementen wat wel ?? en wat niet ??

gr hardcore opa

Big cat.: er wordt nogal wat verteld over peptiden (cjc, ghrp....) wat is uw mening hierover?

dank voor je antwoord nog even 2 vragen voor jou ..

1.. wil eigenlijk niet op trt want dan blijf ik.. afhankelijk .. wat als je 1a2 kuurtjes p.jaar doet graag jou
mening -advies ??

2.. ik haal alles uit mijn voeding .. graag jou mening over supplementen wat wel ?? en wat niet ??

gr hardcore opa

waarom zou je die laatste levensjaren niet ff alles op alles zetten om toch nog huge te worden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven