XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich is invriezen het beste wat je kan doen, al is het gewoon indien HCG en HMG niet genoeg is… maar wil daarom nog niet zeggen dat via invriezen het altijd werkt even een voorbeeld bij mij in de familie:
2x via medische weg geprobeerd om zwanger te geraken, lukt niet maar bij toeval is het op 2 aangelegenheden gelukt om op natuurlijke weg toch 2 kinderen te krijgen.

B.c.

wanneer is volgens jou een 'goed/ideaal' moment om met Hgh te beginnen in samenwerking met andere anabolen middelen.

Hey BigCat naar aanleiding van ons PM contact had ik nog een vraag waar misschien meer mensen mee zitten.
Je zegt dat je aangemaakte hcg beter niet kan invriezen omdat peptides fragiel zijn,
maar op dit board en andere board wordt dat wel heel veel gedaan omdat er wordt gezegd dat hcg niet zo fragiel is in vergelijking met andere peptides zoals bv hgh.

Hoe zit dat nou precies? Is die stelling nergens op gebaseerd?

Wat Testoflesje vraagt wil ik ook al een hele tijd eens een duidelijk antwoord op want ik doe het dus nooit hCG invriezen omdat peptiden stuk gaan door kristalvorming in het ijs imo. De praktijk is een 5000iu vial en je gebruikt 500iu per week....en doet dus 10wkn met een vial (of iets korter als je meer per week zet) Die maak je aan met x ml bac water en de hCG gaat langzaam achteruit in die 10wkn.....of je vriest in per spuitje en het invriezen en ontdooien zocht voor achteruitgang......wat is per saldo het beste?

En daar aansluitend een vraag; niet aangemaakte peptiden die je langer wil bewaren dan je voorraad voor de komende maand zegmaar. Doe je die het beste in koelkast of bewaar je die vials het beste bij -18 in de diepvries? Heb het dan over hGH CJC1295 Peg-MGF GHRP's Melanotan II......

ps. Super dat je weer actief bent op DBB BigCat en dat je de tijd neemt voor vragen van mensen!!!

Als je peptides invriest ga je er een (groot) deel van verliezen. is een van de eerste dingen die ze je leren in een biotech lab. Het beste bewaar je ze zo koud mogelijk zonder te vriezen (1-2°C), gereconstitueerd of niet. Niet gereconstitueerd zijn ze houdbaar tot de houdbaarheidsdatum, minstens, meestal iets langer, zeker omdat die ervan uitgaat dat je ze in een standaard koelkast bewaart (4°C), maar als je er niet van maakt dat je melk wat kouder is, zet je die gewoon wat lager. Probleem is dat je door reconstitutie na een meer dan een dag of 3 ook heel wat gaat verliezen. Dus mss dat je dan na een goeie week op hetzelfde uitkomt, en als het dus langer duurt dat je mss beter af bent met invriezen.

De beste optie is natuurlijk om niets te verliezen door alles wat je niet nodig hebt niet te reconstitueren, door bv 1500 HCG's te nemen (2x per week 750 komt dan op 3 dagen bewaren) enz.

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Nee is geen bullshit, maar misvormde zaadcellen komen in eerste instantie niet in het eitje en als ze dat wel doen wordt het door het lichaam van de vrouw afgestoten.

Inderdaad, die mong*len worden doorgaans voorbijgezwommen door de rest :p

Hallo Big Cat,

Elke zondag is mijn standaard prik dag (test e) alleen had vorige week een nare ervaring en ben nu een beetje bang geworden om te prikken, ik prik ook zelf in me glutes en dat is dus extra onhandig.

Mijn vraag is of ik deze zondag over kan slaan om nog van mijn angst af te komen en volgende week gewoon weer te prikken.

Hallo Big Cat,

Elke zondag is mijn standaard prik dag (test e) alleen had vorige week een nare ervaring en ben nu een beetje bang geworden om te prikken, ik prik ook zelf in me glutes en dat is dus extra onhandig.

Mijn vraag is of ik deze zondag over kan slaan om nog van mijn angst af te komen en volgende week gewoon weer te prikken.

Ik kan je nou al vertellen dat een volledige week overslaan funest is voor je bloedwaardes, 12/24u lijkt me nog tolerant met trage esters?

Gelijk aan aanvulling op zijn vraag: in hoeverre denk je dat het invloed heeft op je waardes etc als je bijv. 1/2 dagen te laat je Enanthaat injecteerd?

Hallo Big Cat,

MjAxMi0yYjVmNzQxNzMxOWRkMjVj.png

Hallo Big Cat,

Waarom denk je dat het volgende week makkelijker zou zijn? Gewoon vandaag prikken man!

Hallo Big Cat,

Hoe langer je wacht hoe groter de angst ;) zo snel mogelijk prikken dus. Al is het niet om de angst maar voor je lichaam, je krijgt zo een onnodige schommeling.

ik wil in me benen prikken maar dan kan ik 5 dagen niet lopen, had vorige kuur in me been geprikt nou nooit meer. En op me kont heb ik op beide plekken nog een kleine bult dus ik weet niet wat ik nu moet doen

ik wil in me benen prikken maar dan kan ik 5 dagen niet lopen, had vorige kuur in me been geprikt nou nooit meer. En op me kont heb ik op beide plekken nog een kleine bult dus ik weet niet wat ik nu moet doen

Gewoon je andere glute pakken, geen week overslaan.

Het zijn en blijven injecties, een straaltje bloed, een zenuw raken, sommige gaan zelfs nokkie omdat ze zich te druk maken. Hoort er allemaal bij, hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word.

vandaag durf ik het echt niet moet echt een week wachten, en als ik een stukje ernaast ga kom ik er bijna niet bij heb al moeite om zelf in me glutes te prikken erg onhandig allemaal

Volgens mij loop je gewoon de boel te naaien? haha

pak de andere helft van je reet! probeer het anders terwijl je op je nest ligt.

vandaag durf ik het echt niet moet echt een week wachten, en als ik een stukje ernaast ga kom ik er bijna niet bij heb al moeite om zelf in me glutes te prikken erg onhandig allemaal

Stop dan met kuren als je bang bent voor een naald ..train je ook niet hard omdat je bang bent voor spierpijn ?

interessant topic!
bigcat,
wat is jou mening over het middel boldenone?
daarmee bedoel ik, de werking, dosering, en eventuele toevoegingen van anderen middelen.

Boldenone is een heel interessant middel. Het lijkt voor een deel te werken door conversie naar testosterone. na toediening van hoge dosis boldenone kwamen bloedtesten terug met hoog normale test waarden en enorm hoge androstenedione waarden. Eerst dacht ik dat het te wijten was aan het feit dat de test niet specifiek genoeg was en mss de boldenone oppikte, maar dan zouden de waarden, gezien de dosis, veel, veel hoger gelegen hebben.

Het is een mild middel, maar daarom ook niet bijzonder sterk, het wordt typisch als een basis in hogere dosissen toegediend (600+ mg, al snel 1000). Het is een leuk adjunct op die moment dat je lagere test wil, maar toch een deftige basis.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Hallo Big Cat,

Ik weet niet hoeveel test je zet, maar als het een 500 of meer is en je hebt doorgaans weinig last van schommelingen, moet dat op zich geen problemen geven, maar zoals iedereen hier al correct aangaf zal een week je weinig helpen met je problemen en zijn er genoeg alternatieven. laat het desnoods door iemand anders zetten. Ik zie dus ook geen reden om het over te slaan.

Big Cat,

Ik heb veel posts gelezen over het feit dat je qua aas veel moet wisselen tussen verschillende middelen om gewenning tegen te gaan. Ik heb jou weer horen zeggen dat het ook prima gaat om iedere keer dezelfde middelen te pakken met het blast en cruise principe.

Wat er is waar van de gewenning, wanneer treed gewenning op, hoe kan je hier het beste mee om gaan?

Big Cat,

Ik heb veel posts gelezen over het feit dat je qua aas veel moet wisselen tussen verschillende middelen om gewenning tegen te gaan. Ik heb jou weer horen zeggen dat het ook prima gaat om iedere keer dezelfde middelen te pakken met het blast en cruise principe.

Wat er is waar van de gewenning, wanneer treed gewenning op, hoe kan je hier het beste mee om gaan?

Er treedt geen enkele gewenning op met verschillende producten. Ze werken allemaal via de AR in hoofdzaak en blijven dat ook doen. De totale dosis androgenen bepaalt in grote lijnen het effect, dus je kan altijd best een keuze maken op basis van prijs, effect en gebruiksgemak.

Bv Primo, is absoluut niets mis mee, maar waarom zou ik een zwakker anabool nemen waar ik 2 maal zoveel betaal en tweemaal zoveel olie moet zetten doorgaans, als ik betere effecten haal met test of tren ? Je moet je er uiteraard goed bij voelen, en als om een of andere reden je niet meer van die producten wil, dan is er doorgaans mast of bold, die nog bijdragen, milder zijn en doorgaans probs met de andere producten ook minderen of oplossen.

De enige gewenning die optreed is dat je groter bent en als je goed groeit op 500mg voor 80 kg, dan zul je waarschijnlijk meer nodig hebben op 90kg om hetzelfde effect te behalen.

Er treedt geen enkele gewenning op met verschillende producten. Ze werken allemaal via de AR in hoofdzaak en blijven dat ook doen. De totale dosis androgenen bepaalt in grote lijnen het effect, dus je kan altijd best een keuze maken op basis van prijs, effect en gebruiksgemak.

Bv Primo, is absoluut niets mis mee, maar waarom zou ik een zwakker anabool nemen waar ik 2 maal zoveel betaal en tweemaal zoveel olie moet zetten doorgaans, als ik betere effecten haal met test of tren ? Je moet je er uiteraard goed bij voelen, en als om een of andere reden je niet meer van die producten wil, dan is er doorgaans mast of bold, die nog bijdragen, milder zijn en doorgaans probs met de andere producten ook minderen of oplossen.

De enige gewenning die optreed is dat je groter bent en als je goed groeit op 500mg voor 80 kg, dan zul je waarschijnlijk meer nodig hebben op 90kg om hetzelfde effect te behalen.

Duidelijk, bedankt! De enige reden waarom je zou willen wisselen is om de hevigheid van sides dus.
Voor mij zou het hele jaar door tren ideaal zijn, is het niet dat ik na een tijdje behoorlijk moe wordt van mijn gedrag :D

Duidelijk, bedankt! De enige reden waarom je zou willen wisselen is om de hevigheid van sides dus.
Voor mij zou het hele jaar door tren ideaal zijn, is het niet dat ik na een tijdje behoorlijk moe wordt van mijn gedrag :D

dat zou iedereen denk ik het liefst willen bro :p Heb er ook wel over getwijfeld om alleen nog te kuren met high test only's en test/tren/mast/bold. Eerst nog 1 keer een test/deca over 2 maand hehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven