BigCat wat is jou mening over volgende Prohormonen:
1-Androstene-3b-ol-17-one (1-DHEA)
4-Androstene-3b-ol, 17,one (4-DHEA)
19-NorAndrost-4-ene-3b-ol, 17-one
Sommige brands beweren dat bovenstaande niet lever toxisch zijn. Klopt dit ?
En hoe effectief kunnen deze PH's zijn?
Stel dat deze ph's iets minder gains geven maar wel veel veiliger zijn, dan zouden het in principe goede alternatieven zijn toch?
De toxiciteit lijkt evenredig te zijn aan het gebrek aan metabolisatie, en dus de hoeveelheid actief hormoon dat in het bloed raakt, dus hoe minder toxisch, doorgaans hoe minder effectief. Deze hormonen, zoals meeste niet 17AA hormonen zullen geen noemenswaardige aanslag op je lever plegen, dat staat vast, maar ze vereisen ook 2 conversies en dus het resultaat is dat
A.slechts een heel klein deel in het bloed raakt
B.Slechts een klein deel daarvan zal omzetten naar een actief hormoon
Net zoals met gewone DHEA is er niet echt een anabool effect in bruikbare dosissen.
---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------
Wat ik merk op verschillende boards is dat PH voornamelijk in de states minder en minder gebruikt worden als stand-alone terwijl dit in de UK wel nog is. In de blast periode gaat men in de USA bijna altijd PH's toevoegen in de plaats van de standaard kickstarter als dbol/winny/anavar/...
Persoonlijk denk ik dat het ook zijn voordelen heeft omdat als je ervanuit gaat dat je een kickstart maar 4 weken doet, dan kan je overwegen om een zeer sterke DS/PH te nemen zoals superdrol/M1T/MDIEN waarbij je op een tijdsbestek van 4 weken toch al snel 5kilo of meer kunt gaine. Momenteel ken ik iemand die M1T aan het draaien is tegen 15mg/dag only en toch op nog geen week tijd 2kg bij is en deze heeft toch al nodige ervaring met aas.
Ken er zelfs die op epi-halo-tren combo voor 6 weken (ripper 58 van dragon) meer dan 6kg bijkwamen en daarvan nog het merendeel behielden.
Andere tester van epi haalde 6kg in 3 weken, wel in een bulk voedingsschema maar toch, geeft volgens mij toch mogelijkheden aan om PH/DS meer en meer toe te passen.
Heb je stats en dosissen van die personen ? Altijd interessant om te horen.
---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------
Mja als die PH's wel facking giftig voor je zijn zou ik ze liever niet te vaak gebruiken per jaar. Ben er nog wel altijd benieuwd naar, misschien dat ik Epi een keer toevoeg aan een kuur ofzo. Iemand een idee wat je zou kunnen toevoegen aan een test/deca cleanbulk kuur?
Epi lijkt niet extreem toxisch te zijn, maar ze zeggen ook onder 60 mg per dag de moeite niet echt.
Maar het is een vraag die ik ook wil beantwoord zien, dus ik probeer er mss zelf ook wel enkele in de toekomst.Je kan het kaf al wat van de koren scheiden maar M1T, superdrol en Epi komen er in een of andere volgorde altijd wel bij de eerste 4 uit. En Epi is de enige die niet compleet giftig blijkt te zijn.
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------
Ik zal eens kijken of dat een optie is, zodra mijn medicatie weer op is. Ik herinner me heel vaag dat ze op zowel TS, T3 als op T4 testen.
Bedankt voor de informatie in ieder geval!
Een compleet panel is doorgaans TSH, vrije T4 en vrije T3, maar op veel gewone functietesten checken ze enkel de eerste twee, terwijl de derde eigenlijk wel bepaald wat het effect is.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------
BigCat,
Lees vaak op uk boards dat ze on cycle vaak ook clomid meelaten lopen, wat is jou inkijk daarop
Heeft nagenoeg geen nut tenzij het een heel erg estrogene kuur is en ze krijgen last van gyno. Maar dan geef je echt beter de voorkeur aan tamoxifen, of als je kan een derde generatie SERM als Raloxifene/Bazedoxifene. Die laatste hebben als bijkomend voordeel dat ze naast anti-estrogeen ook je prostaat beschermen. Clomiphene op lange termijn lopen lijkt me overigens toch enig risico in te houden daar er toch reports zijn van cataracts en zo.
---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------
Hey poes! Das lang geleden

Stopped by just to say

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
BC, geweldig dat je dit doet!
Ik heb ook even je opinie nodig.
Ik zit nu in wk 7 van m'n 500 test-e / 400 tren-e. Test loopt tot 12, tren tot 10 weken. Ik wilde hierna niet off gaan maar 6 weken bridgen op 250 test. Ik zat eraan te denken vervolgens 8 weken 1gr test-e te gaan zetten. Wat vind jij hiervan? Of zou jij met iets anders vervolgen?
Voor iemand die goed test verdraagt is test tot aan 1g altijd een zeer goeie massbuilder. Als je niet extreem estrogeengevoelig bent (meeste mensen zijn dat ook niet) en je houdt niet teveel water op (combinatie van estrogeen en hogere bloeddruk) dan kun je dat zeker doen. Omdat het zo wet is ben ik persoonlijk wel altijd van mening dat je best eerst eens 750 probeert voor 1000.
Opletten, ben geen extreme voorstander van bridgen, ofwel gebruik je, ofwel niet. Blast/cruise principe waarbij je on blijft, of als je nog off komt, zeker je HCG zetten.