AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BC,

Ben momenteel aan het kyken of tren-a & npp samen zouden kunnen gaan.

2 x 19 nor zou normaal gesproken geen meerwaarde hebben maar ik loop momenteel nog met schouderblesure dus vandaar myn optie voor de npp.

Nu las ik dit http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6891012

Over RBA, nu is myn engels wel up 2 date, maar van DHN had ik nog niet gehoord ?

Heeft de RBA enige invloed als je 2 19 nors tegelyktydig zou nemen?

& in hoeverre moet je hier rekening mee houden by stacks in het algemeen ?

DHN = nandrolon, maar dan 5a-gereduceerd

Je vraag m.b.t. RBA snap ik echt niet, wat bedoel je? RBA kun je de affiniteit van componenten relatief aan elkaar uitdrukken, hence relatieve bindings affiniteit. Maar wat dit te maken heeft met je vraag..?

GetXXL of Big Cat

Test tren 500/600 of 250/600 en waarom ?

Ik bedoel dat verschillende stoffen zich verschillend binden de 1 sneller dan de ander.

Dus als ik nu tren-a + npp tgelyk zou zetten dan hoe zou zich dit dan verhouden?

& als je stackt byv : dht + 19nor + t dan zou je 1 synergetisch effect moeten krygen in hoeverre speelt de RBA hierby 1 rol ?

GetXXL of Big Cat

Test tren 500/600 of 250/600 en waarom ?

is volgens mij al tig keer voorbij gekomen op t forum. test hoger is typisch voor een bulk, 250/600 ideaal voor een cut (en misschien ook verstandiger voor mensen die snel estro sides krijgen).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.946
+ sides zijn doorgaans heviger bij hoger test.

Ik bedoel dat verschillende stoffen zich verschillend binden de 1 sneller dan de ander.

Dus als ik nu tren-a + npp tgelyk zou zetten dan hoe zou zich dit dan verhouden?

& als je stackt byv : dht + 19nor + t dan zou je 1 synergetisch effect moeten krygen in hoeverre speelt de RBA hierby 1 rol ?
Ze binden allemaal hetzelfde, in de zin van dat de AR maar 1 ligand bindend domein heeft. Verder binden ze ook niet 'sneller' dan een ander. Affiniteit wordt gegeven door de dissociatie constante als de dissociatie rate / associatie rate. Voor de relatieve affiniteit metingen werd er (radiogelabeld) methyltrienolon gebruikt en vervolgens een ander androgeen geintroduceerd. Vervolgens kun je door het radiogelabelde methyltrienolon metingen verrichten. De mate waarin testosteron voor dissociatie zorgt wordt gezet als '100', alle andere getallen worden hier relatief aan geplaatst, de relatieve bindings affiniteit. Het is nu niet bepaald zo dat als jij wat meer van het een dan de ander zet dat de ander geen AR meer heeft om te binden oid. als je daar op doelt.

Welke synergie bedoel je precies? En waarom wil jij DHT in je kuur?

Edit: volgens mij begrijp ik wat je met die studie bedoelt. De studie heeft het over de metabolisatie van de steroiden testosteron en nandrolon en diens effecten op het anabole (myotrope) en androgene effect. 5a-reductase komt tot expressie in androgeen gevoelige weefsels, waaronder de scalp. Dit enzym komt (nagenoeg) niet tot expressie in skeletspierweefsel, bovendien worden 5a-gereduceerde 3-keto steroiden snel gemetaboliseerd naar nutteloze androgenen in spierweefsel, maar dat terzijde.
Wat er dus gebeurt is dat de betreffende steroide 5a-gereduceerd wordt in bijv. de scalp en dan een ander hormoon vormt. In het geval van testosteron vormt DHT, deze zorgt voor meer androgene activiteit. In het geval van nandrolon vormt DHN, deze zorgt voor wat minder androgene activiteit. Bijgevolg heeft de metabolisatie dus effect op de anabole : androgene ratio (conversie naar een potenter androgeen door 5a-reductase heeft een negatieve impact op de anabole : androgene ratio, nandrolon is hier een uitzondering op).

Je komt overigens van een koude kermis thuis als je daarmee androgenetische alopecia denkt te ontlopen; bodybuild doseringen komt dat toch vroeg of laat als je daar gevoelig voor bent.

For the record: alle overige variabelen hetzelfde zijn 5a-gereduceerde steroiden ('DHT derivaten') dus mg per mg safer voor je haargrens dan steroiden die nog 5a-gereduceerd worden.

Laatst bewerkt:
Ok dus de bindingsaffiniteit van verschillende stoffen hebben volgens jou nix te maken met in welke volgorde deze zich zullen binden (in stack)?

Enne..ben al 15 jaar kaal:D

For the record: alle overige variabelen hetzelfde zijn 5a-gereduceerde steroiden ('DHT derivaten') dus mg per mg safer voor je haargrens dan steroiden die nog 5a-gereduceerd worden.

Niet mee eens. Nandrolone zoals je zelf al aangaf, zal net safer zijn op dat vlak, terwijl voor pakweg fluoxymesterone ik eigenlijk weinig kans zie dat de 5AR metabolieten veel actiever zouden zijn dan de niet gereduceerde, en zou zich dus verhouden tot reeds gereduceerde producten. Gezien we het daarmee bij de frequent gebruikt AAS zowat allemaal gehad hebben (buiten die 3 weet ik er eigenlijk gene die echt goede liganden zijn voor 5AR en erdoor gereduceerd kunnen worden), kun je dus eigenlijk stellen dat test minder safe is dan de rest op dat vlak, nandrolone safer en al de rest ongeveer hetzelfde. (in die mate dat je voor x anabool effect ook x androgeen effect krijgt)

Maar ik denk trouwens niet dat het hem om haargrenzen te doen was, hij leek om een of andere reden te denken dat er zoiets is als "een 19Nor" en dat die zich dan anders gaat gedragen dan een niet 19Nor. Wat duidelijk niet het geval is. Trenbolone en nandrolone zijn compleet verschillende producten, en je mag gerust rekenen tot een minumum van 4g potente steroiden voor je een diminished return krijgt (en dus stuk hoger als er slappe shit als winny, var, Epi etc tussen zit), en tenzij je aan die dosissen zit ga je geen competitieve inhibitie krijgen van de een over de ander. Voor geen enkele AAS.

Dit komt eigenlijk gewoon terug op het feit dat iedereen moet stoppen van kijken naar AAS als een snoepwinkeltje met alle geurtjes en kleurtjes. Voor het overgrote deel doen meeste AAS net hetzelfde, de een al wat efficienter dan de ander, en de keuze voor een bepaald product, of combinatie van producten wordt enkel gemaakt op basis van hoe je je erbij voelt, naast efficientie, prijs, gebruiksgemak. Daarom dat een aantal producten er bij mij al niet meer ingaan, omdat er gewoon geen nut voor is als je beter, goedkoper, efficienter en gebruiksvriendelijker voor handen hebt.

Enige prob met nandrolone samen met trenbolone is dat nandrolone wat de visuele aspecten van tren kan maskeren.

Bigcat, ik heb 1x n roa kuur gehad. Het komt echter steeds terug. Stel dat ik binnekort weer wil gaan kuren, kan ik dan 10mg ED mee laten lopen in de zomer (omdat dit een lage dosis is ?) En heb gehoord dat roa spierafbrekend en stofwisseling vertragend kan werken, is dat waar?
gr!

Niet mee eens. Nandrolone zoals je zelf al aangaf, zal net safer zijn op dat vlak, terwijl voor pakweg fluoxymesterone ik eigenlijk weinig kans zie dat de 5AR metabolieten veel actiever zouden zijn dan de niet gereduceerde, en zou zich dus verhouden tot reeds gereduceerde producten. Gezien we het daarmee bij de frequent gebruikt AAS zowat allemaal gehad hebben (buiten die 3 weet ik er eigenlijk gene die echt goede liganden zijn voor 5AR en erdoor gereduceerd kunnen worden), kun je dus eigenlijk stellen dat test minder safe is dan de rest op dat vlak, nandrolone safer en al de rest ongeveer hetzelfde. (in die mate dat je voor x anabool effect ook x androgeen effect krijgt)
Beetje lomp ook van me dat ik nandrolon als uitzondering probeer te hanteren, terwijl er onder de reguliere steroiden uberhaupt weinig uit te zonderen valt m.b.t. 5a-reductie.

Zou inderdaad beter plaatsen dat 'DHT derivaten' niet inherent slecht zijn voor de haarlijn omdat DHT dat in de volksmond is. Simpelweg om dat testosteron converteert naar DHT in het betreffende weefsel.

Ok dus de bindingsaffiniteit van verschillende stoffen hebben volgens jou nix te maken met in welke volgorde deze zich zullen binden (in stack)?

Enne..ben al 15 jaar kaal:D
Er is geen volgorde van binding. Er is niet een dermate beperkte androgeen receptoren in 'n cel aanwezig dat ze in een figuurlijke rij staan oid. Wat Big Cat ook zegt:
en je mag gerust rekenen tot een minumum van 4g potente steroiden voor je een diminished return krijgt (en dus stuk hoger als er slappe shit als winny, var, Epi etc tussen zit), en tenzij je aan die dosissen zit ga je geen competitieve inhibitie krijgen van de een over de ander.

Enige prob met nandrolone samen met trenbolone is dat nandrolone wat de visuele aspecten van tren kan maskeren.
Enige prob met nandrolone samen met iets anders is.. nandrolone :D

Raad je het aan om t3 te pakken tijdens een bulk kuur met test/tren/dbol? Zo ja waarom en op wat voor doseringen?

Waarom t3 year round?

beste big cat,

ik heb al geruime tijd erg veel last van ''backpumps''.
sinds een paar weken slik ik taurine, momenteel op 6 gr, en nog blijf ik deze pijn houden.
soms had ik het idee dat het een klein beetje hielpt, maar niet in de mate dat het, het verdraagzaam maakte.
deze pijn komt voornamenlijk voor bij het sqauten, teminste in de mate dat het mijn training zwaar belemmerd.
heb jij hier miscchien een effectievere remedie voor?

Beetje lomp ook van me dat ik nandrolon als uitzondering probeer te hanteren, terwijl er onder de reguliere steroiden uberhaupt weinig uit te zonderen valt m.b.t. 5a-reductie.

Zou inderdaad beter plaatsen dat 'DHT derivaten' niet inherent slecht zijn voor de haarlijn omdat DHT dat in de volksmond is. Simpelweg om dat testosteron converteert naar DHT in het betreffende weefsel.

Ik hanteer die bepaalde categorisering, waar ik nandrolone en test als outliers beschouw, gewoon omdat het aantal producten dat verder gereduceerd wordt tot een meer of minder krachtig androgeen zo goed als niet bestaande is. Halo zal weinig verschil maken, en bold en dbol worden nauwelijks geaffecteerd etc. Dus eigenlijk kun je alle AAS behalve test en nandrolone op dat vlak in een zelfde categorie plaatsen, waar ze even sterk de AR activeren in het ene weefsel als het andere.

Enige prob met nandrolone samen met iets anders is.. nandrolone :D

Eigenlijk wel waar, een nandrolone kuur is een nandrolone kuur, wat je er ook bijneemt :p

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

En hoeveel als je geen GH gebruikt? En kneem dat de dosering lager is tijdens en bulk als in de cut? En waarom beveelt hij het aan in de bulk?

Als je geen GH neemt kun je gerust langer op 50 blijven. In een bulk ga je nooit meer dan 50 gebruiken, uiteraard. En in de bulk omdat het een repartitioning agent is en je zolang je AAS gebruikt toch de catabole eigenschappen van T3 voorkomt.

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Waarom niet ? T3 maximaliseren is op elk moment een voordeel, al helemaal als je geen last hebt van de catabole properties vanwege je AAS. Dus waarom dan 3-4 weken dips veroorzaken door te stoppen ?

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

beste big cat,

ik heb al geruime tijd erg veel last van ''backpumps''.
sinds een paar weken slik ik taurine, momenteel op 6 gr, en nog blijf ik deze pijn houden.
soms had ik het idee dat het een klein beetje hielpt, maar niet in de mate dat het, het verdraagzaam maakte.
deze pijn komt voornamenlijk voor bij het sqauten, teminste in de mate dat het mijn training zwaar belemmerd.
heb jij hier miscchien een effectievere remedie voor?

Nee, heb het zelf nooit gehad en het lijkt me zo'n raar fenomeen gezien het aantal mensen dat producten zoekt specifiek om pumps te krijgen. Vanuit wetenschappelijk oogpunt zou ik geneigd zijn te zeggen om te kijken voor een NO blokker, zoals L-NAME, maar weet niet eens of dat beschikbaar is, laat staan bruikbaar voor menselijke consumptie.

Waarom niet ? T3 maximaliseren is op elk moment een voordeel, al helemaal als je geen last hebt van de catabole properties vanwege je AAS. Dus waarom dan 3-4 weken dips veroorzaken door te stoppen ?

Houdt dit in dat je als je aan't bridgen of cruisen bent op 250 test e dat je dan nog droger zou kunnen worden zonder verlies van VVM? Indien je gewoon gedurende je bridge/cruise op 25/50mcg max blijft?

Houdt dit in dat je als je aan't bridgen of cruisen bent op 250 test e dat je dan nog droger zou kunnen worden zonder verlies van VVM? Indien je gewoon gedurende je bridge/cruise op 25/50mcg max blijft?

Geen idee, heb T3 nooit als een goede vetverbrander beschouwd, maar als een repartitioning agent kan je er wel van op aan dat je minder geneigd bent vet op te slaan omdat de nutrienten makkelijker elders worden gebruikt, dus het resultaat zou wel daarop uitkomen.

Geen idee, heb T3 nooit als een goede vetverbrander beschouwd, maar als een repartitioning agent kan je er wel van op aan dat je minder geneigd bent vet op te slaan omdat de nutrienten makkelijker elders worden gebruikt, dus het resultaat zou wel daarop uitkomen.

Klinkt goed! Ik ga het tijdens mijn bridge uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven