MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cataract kan ik mee leven maar de dood is toch een redelijk vervelende bijwerking :-)

Als je het letterlijk bedoelt ja, want denk niet dat er veel mensen cataract als een niet-vervelende bijwerking beschouwen ;)

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

BC: wat raad je aan als je voelt dat er gyno begint te komen. (jeukende tepel etc). en dit weet ik haast zeker omdat ik al aan een borst gyno heb. en toen met dezelfde verschijnselen begon.

Onlangs nog oestrogeen/test/LH/FSH/SHGB gechecked, en was helemaal in orde btw.

de arts verteld mij het gewoon af te wachten. maar hier heb ik geen zin in want dan zit ik zodirect met 2 x gyno.

ik zit niet aan de AAS oid momenteel.

Nolva of een andere SERM. Zou onderhand toch basiskennis moeten zijn.

bc, zou jij ooit primo icm bold aanraden?

beiden lijken erg op elkaar en meningen zijn erover verdeeld voor wat ik er van kan vinden, is ook niet veel. En neem aan dat dit ook wel een reden heeft.

Heb ik ook bij orals als winny, diana, oxy. Gek genoeg niet met T3. Denk dus dat je probleem in de dianabol zit.

Mss eigen aan het merk of zo ? of heb je dat met verschillende merken ?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

bc, zou jij ooit primo icm bold aanraden?

beiden lijken erg op elkaar en meningen zijn erover verdeeld voor wat ik er van kan vinden, is ook niet veel. En neem aan dat dit ook wel een reden heeft.

Ik zou niet weten waarom niet, als dat een combinatie is die werkt voor je. bold kan perfect als basis genomen worden en primo is een 1-methyl versie van dihydroboldenone, maar gezien boldenone een slecht substraat is voor 5AR vormt het op zich bijna geen dihydroboldenone, dus lijkt wel een combinatie te zijn die kan werken.

of ik het zou aanraden moet je onderwijl al kunnen raden, als je weet dat ik doorgaans primo om verschillende redenen afraad. geen van die redenen is echter dat het niet werkt of een slechte combinatie met iets zou vormen.

Mss eigen aan het merk of zo ? of heb je dat met verschillende merken ?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Ik zou niet weten waarom niet, als dat een combinatie is die werkt voor je. bold kan perfect als basis genomen worden en primo is een 1-methyl versie van dihydroboldenone, maar gezien boldenone een slecht substraat is voor 5AR vormt het op zich bijna geen dihydroboldenone, dus lijkt wel een combinatie te zijn die kan werken.

of ik het zou aanraden moet je onderwijl al kunnen raden, als je weet dat ik doorgaans primo om verschillende redenen afraad. geen van die redenen is echter dat het niet werkt of een slechte combinatie met iets zou vormen.

oke tnx, je reden van primo weet ik. maar heb tijdens topics inlezen wat combi's van laag test, hoog primo en bold gezien. was benieuwd naar jou mening ;). Zou dus moeten kunnen

Hmm ok, dan zal ik het ergens anders moeten zoeken.

Nog een vraag: ben jij je bewust van enige wetenschappelijk bewijs voor een verhoogde eetlust dmv vit B12 injecties? Of weet je van iets anders wat je eetlust kan verhogen/bevorderen?

Na injecteren van van ghrp6 epische vreetbuien.

BC, zie je een paar keer typen over Dihydroboldenone. Nu heb ik wel ;s gehoord over gewoon een injecteerbare Dihydrobold, wat denk je daar over?

Als je het letterlijk bedoelt ja, want denk niet dat er veel mensen cataract als een niet-vervelende bijwerking beschouwen ;)

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Nolva of een andere SERM. Zou onderhand toch basiskennis moeten zijn.

Ja die kennis heb ik. Echter is dit ook werkzaam bij normale oestrogeen waarden?

Of kan het zijn dat hormonen dalen en stijgen waardoor ik net op een moment geprikt heb dat de waarden normale zijn?

Ik ben pas begonnen met mn kuur waar ik ook orals pak, namelijk 50mg t3 en 50mg dbol, nu krijg ik al na 2 dagen last van diarree, kan dit komen door de orals? Wat kan ik hier tegen doen?

Had ik ook toen ik net bezig was met T3, schijten als een beer en ook toen ik het ff niet meer nam. Trok bij mij heel gauw weg.

Van andere orals als Winny en Var krijg ik daarentegen echt ****ing last van m'n darmen, hele dag gas horen borrelen enzo, gevoel hebben alsof je echt een bolus van het formaat als die van een olifant moet leggen en dan niks zien gebeuren :P Geen orals meer voor mij om die reden.

BC, zie je een paar keer typen over Dihydroboldenone. Nu heb ik wel ;s gehoord over gewoon een injecteerbare Dihydrobold, wat denk je daar over?

Ik weet dat er ergens wel 1-testosterone cypionaat beschikbaar is, ja. Maar er is reden waarom methenolone op de markt gekomen is en 1-test en M1T niet, namelijk dat het zwaar op de maag ligt, serieus gevoel van lethargie teweeg brengt en enige levertoxiciteit met zich meebrengt. Is dus een iets sterker product, maar ik vermoed niet bijzonder gebruiksvriendelijk.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Ja die kennis heb ik. Echter is dit ook werkzaam bij normale oestrogeen waarden?

Of kan het zijn dat hormonen dalen en stijgen waardoor ik net op een moment geprikt heb dat de waarden normale zijn?

ja, die worden bij vrouwen in de menopauze gebruikt ook, waar estrogeen zelfs al laag is. En schommeling kan best, maar zal niet zo drastisch zijn, denk dat je er gewoon wat gevoeliger aan bent.

Ik weet dat er ergens wel 1-testosterone cypionaat beschikbaar is, ja. Maar er is reden waarom methenolone op de markt gekomen is en 1-test en M1T niet, namelijk dat het zwaar op de maag ligt, serieus gevoel van lethargie teweeg brengt en enige levertoxiciteit met zich meebrengt. Is dus een iets sterker product, maar ik vermoed niet bijzonder gebruiksvriendelijk.

Ah ik wist niet dat het zoiets inhield. Dacht gewoon een iets leukere versie van Bold :') Dan laat ik het wel bij de supplier liggen denk ik :p

Ah ik wist niet dat het zoiets inhield. Dacht gewoon een iets leukere versie van Bold :') Dan laat ik het wel bij de supplier liggen denk ik :p

Ik wil het wel ooit eens proberen. Nooit de injectable versie zelf in handen gehad. Denk dat de resultaten wel aardig zouden zijn, samen met tren en bold of zo :p

Ik wil het wel ooit eens proberen. Nooit de injectable versie zelf in handen gehad. Denk dat de resultaten wel aardig zouden zijn, samen met tren en bold of zo :p

Weet niet meer wie het had hier verdorie, was een bekend member maar ik kom er niet op. Die combineerde 't met 600 mg primo geloof ik en vond het heerlijk, heel cleane gains. Wil het ook wel proberen maar het deel ligt zwaar op de maag bevalt me niet zo, heb al geen toppie darmen :P

Weet niet meer wie het had hier verdorie, was een bekend member maar ik kom er niet op. Die combineerde 't met 600 mg primo geloof ik en vond het heerlijk, heel cleane gains. Wil het ook wel proberen maar het deel ligt zwaar op de maag bevalt me niet zo, heb al geen toppie darmen :P

Moet het natuurlijk niet slikken, dus effect zal wel minder zijn dan met pakweg M1T en 1AD enzo. Primo lijkt me dan weer redelijk onnozele combinatie omdat het essentieel hetzelfde product is, alleen iets zwakker :p Ik zou het ipv men mast willen zetten, maar dan iets hoger :p

Zal het maar hier stellen, onlangs gelezen dat het mogelijk is dat stano tabs leverkanker kan veroorzaken, dus mijn onvermijdelijke vraag, is stanozolol dan zo link voor je lever of niet? Vroeger las je dat het meeviel, nu lees je hele andere dingen........

Zal het maar hier stellen, onlangs gelezen dat het mogelijk is dat stano tabs leverkanker kan veroorzaken, dus mijn onvermijdelijke vraag, is stanozolol dan zo link voor je lever of niet? Vroeger las je dat het meeviel, nu lees je hele andere dingen........
Waar heb je dat gelezen?

Zelfde vraag hier :s

Vroeger hoorde je veel meer dat je zou doodvallen van leverprobs met oxy, stana, halo hoewel er toen al studies waren die aantoonden dat het best wel meeviel. Nu gaan mensen vlotjes over de max dosissen van vroeger zonder er naar om te draaien en nemen zelf veel ergere dingen waarvan we wel weten dat ze ernstige leverproblemen veroorzaken, genre superdrol en M1T, zonder al te veel acht te slaan op de risico's.

Goh, heb er veel over gelezen op het net, maar ik geloof dat het een nederlandstalig stuk was over die leverkanker...

Zelfde vraag hier :s

Vroeger hoorde je veel meer dat je zou doodvallen van leverprobs met oxy, stana, halo hoewel er toen al studies waren die aantoonden dat het best wel meeviel. Nu gaan mensen vlotjes over de max dosissen van vroeger zonder er naar om te draaien en nemen zelf veel ergere dingen waarvan we wel weten dat ze ernstige leverproblemen veroorzaken, genre superdrol en M1T, zonder al te veel acht te slaan op de risico's.

is er iets van een tabel waar je kunt zien hoe schadelijk wat is? volgens mij denk ik te slecht over orals. en hoor jou vaak zeggen dat het op zich wel mee valt.

Of is dit puur kwestie van oral uitproberen en bloedwaardes controleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven