MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want jij denkt dat er een groot wetenschappelijk veld is met pharma-backing dat zich constant bezighoud met de laatste updates over AAS, waarvan het merendeel al jaren niet meer klinisch in mensen gebruikt wordt ? Helaas zit je hier wat beperkt tot de laatste nieuwe informatie over androgenen in het algemeen (gelukkig is dat ook voor 90% het complete verhaal van AAS), veel broscience, veel onzin, en dan mensen zoals ik die er proberen een objectief geheel uit te halen.

Ja, ik zoek zoiets maar dan in een review stijl
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530941

- artikel is van 2007 dus behoorlijk recent in mijn ogen
- proefpersonen zijn mensen, zelfs gezonde jongen mannen zoals de meesten hier
- bodybuilding doeleinden

rechtsbovenaan zie ik een review staan van 2010 wat lijkt op een algemene reconceptualisatie van testosterone, maar ik dacht jij reviews kan toveren voor mij waarvan jij geloofde dat het een mooie, heldere conceptualisatie geeft van de state of arts

He BC,

Na maanden van klachten en behandeling fysio is er zojuist een scan en foto gemaakt van mijn schouder/biceps.

Conclusie, scheer in mijn biceps pees (op schouderhoogte), hij is dus niet afgescheurd maar ingescheurd (flink gedeelte van de pees is een stuk dunner geworden).

Ik moet hiermee naar de orthopeed.

Heb jij alvast tips

zoals wel of geen totale rust, eventueel aas?

Ja, ik zoek zoiets maar dan in een review stijl
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530941

- artikel is van 2007 dus behoorlijk recent in mijn ogen
- proefpersonen zijn mensen, zelfs gezonde jongen mannen zoals de meesten hier
- bodybuilding doeleinden

rechtsbovenaan zie ik een review staan van 2010 wat lijkt op een algemene reconceptualisatie van testosterone, maar ik dacht jij reviews kan toveren voor mij waarvan jij geloofde dat het een mooie, heldere conceptualisatie geeft van de state of arts

Helaas ga je nooit zoiets vinden voor andere AAS, en al zeker geen vergelijkende tests of zo :p Tot Test Aankoop zich op de zwarte markt begeeft vrees ik dat je daar met een probleem zit :p

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

He BC,

Na maanden van klachten en behandeling fysio is er zojuist een scan en foto gemaakt van mijn schouder/biceps.

Conclusie, scheer in mijn biceps pees (op schouderhoogte), hij is dus niet afgescheurd maar ingescheurd (flink gedeelte van de pees is een stuk dunner geworden).

Ik moet hiermee naar de orthopeed.

Heb jij alvast tips

zoals wel of geen totale rust, eventueel aas?

Zeker in het begin geen AAS, die hebben een dubbele werking door middel van dedifferentiatie. Die bevordert wel herstel maar maakt de pees ook zwakker, dus op dit moment zou het je meer kwaad dan goed doen.

Hey BigCat,

Ik was/ben bezig met 10 weken test500mg en had na 2 weken besloten ook 400mg tren toe te voegen. Nu heb ik (in week 6) redelijk wat problemen met coïtus.. hij gaat wel omhoog maar ik kan met geen mogelijkheid komen. Waarschijnlijk door de hoge prolactine levels door de tren? Enige tips wat ik hiertegen kan doen? Mijn leverancier heeft geen caber/dostinex, misschien proberen dit via de huisarts te krijgen aangezien het een medicijn is?

Vriendelijk bedankt.

ps: met de tren ben ik al gestopt, heb de laatst injectie 9 februari gezet. Hoelang zou het duren voordat dit volledig uit m'n systeem is en prolactine gaat dalen?(zonder medicatie?)

Hey BigCat,

Ik was/ben bezig met 10 weken test500mg en had na 2 weken besloten ook 400mg tren toe te voegen. Nu heb ik (in week 6) redelijk wat problemen met coïtus.. hij gaat wel omhoog maar ik kan met geen mogelijkheid komen. Waarschijnlijk door de hoge prolactine levels door de tren? Enige tips wat ik hiertegen kan doen? Mijn leverancier heeft geen caber/dostinex, misschien proberen dit via de huisarts te krijgen aangezien het een medicijn is?

Vriendelijk bedankt.

ps: met de tren ben ik al gestopt, heb de laatst injectie 9 februari gezet. Hoelang zou het duren voordat dit volledig uit m'n systeem is en prolactine gaat dalen?(zonder medicatie?)

Dat probleem had ik dus ook.. Kamagra deed zijn werk wel maar de zin erin was zo minimaal dat komen bijna mission impossible was hahah

Ja oke maar dat had ik dus ook.. Bedoel alleen te zeggen dat je wel een pilletje kan pakken maar de zin erin word er niet Beter op. Heb hier een topic over gemaakt paar maanden geleden maar geen reactie op gekregen dus ben benieuwd naar het antwoord

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik was gewoon totaal niet opgewonden ik dacht ik ga echt nooit komen :roflol: vind t lullig om te zeggen hey sorry maar ik heb geen zin meer hahaha

Ja oke maar dat had ik dus ook.. Bedoel alleen te zeggen dat je wel een pilletje kan pakken maar de zin erin word er niet Beter op. Heb hier een topic over gemaakt paar maanden geleden maar geen reactie op gekregen dus ben benieuwd naar het antwoord

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik was gewoon totaal niet opgewonden ik dacht ik ga echt nooit komen :roflol: vind t lullig om te zeggen hey sorry maar ik heb geen zin meer hahaha

Hahaha ja dat lijkt me k*t man. Ik heb juist wél zin en kan het ook oneindig volhouden.. heeft zo zn voordelen maar ook zeker nadelen

huh als ik geen zin heb blijft die met kamagra ook gewoon slap.. jelly

Tegendeel is bewezen.. Maar idd zelfs met kamagra moest ik me toch een beetje focussen om m hard te houden maar ik hoor liever een antwoord dan nog een vraag :roflol:

Hey BigCat,

ik ben van plan mijn eerste kuurtje te doen (test-e only) wat er zo uit zou zien

Wk 1-10 Test E 250 a 350 EW
Wk 12-15 Nolvadex 20mg ED

Als de kuur goed verloopt plak ik er wellicht nog 2 weken aan zodat het totaal 12 weken is.

Eigenlijk wil ik hCG erbij mee laten lopen maar aangezien ik nog thuis woon en ik dit privé wil houden is het voor mij lastig om hCG te nemen tijdens de kuur i.v.m het bewaren in de koelkast.

Mijn vraag is: hoe erg is het om tijdens een kuur als dit geen hCG mee te laten lopen?
en zijn er wellicht andere opties ipv hcg die niet gekoeld hoef te bewaren?

Nee joh HCG hoeft helemaal niet :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie dat koelkast en vriezer probleem wel vaker voorbij komen. Denk dat ik maat koelkastruimte ga verhuren.

Hey BigCat,

ik ben van plan mijn eerste kuurtje te doen (test-e only) wat er zo uit zou zien

Wk 1-10 Test Ehoevena 350 EW
Wk 12-15 Nolvadex 20mg ED

Als de kuur goed verloopt plak ik er wellicht nog 2 weken aan zodat het totaal 12 weken is.

Eigenlijk wil ik hCG erbij mee laten lopen maar aangezien ik nog thuis woon en ik dit privé wil houden is het voor mij lastig om hCG te nemen tijdens de kuur i.v.m het bewaren in de koelkast.

Mijn vraag is: hoe erg is het om tijdens een kuur als dit geen hCG mee te laten lopen?

Jou naam. Meermassa wil je toch?
Pak gewoon 500mg test enanthaat ew dan krijg je geen spijt van je kuur.
Verder kan je het beste uit huis gaan want als het goed is ben je minimaal 21 en is het dus tijd om uit te vliegen en je niet meer te hoeven verantwoorden tegenover pappie en mammie.

Je kan ook gewoon denken "**** my balls who needs them"

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Bigcat,

Ik hoor iedereen blaten over dat tren zo.n ****er is voor je conditie en bold juist meer rode bloedlichamen maakt en dus een betere optie is voor conditie.

mijn vraag;

Als ik in een kuur 400tren en 600bold zet , is het dan niet zo dat ik toch me conditie blijf houden omdat bold de sides van tren dan opheft omdat de bold alsnog voor meer rode bloedlichamen zorgt?

Beste BigCat:

Op US board is de algemene consensus dat wanneer je kuurt en je off zou gaan je ALLE gewonnen massa weer zult gaan verliezen. daarom zegt men is het beter om altijd on te zijn (cruise/blast of trt)

Is dat waar? verlies je alle gewonnen massa weer mits je zou besluiten om off te gaan?
Zo ja, wat is dan het nut van bijv HCG als je toch je nieuwe massa zult gaan verliezen?

Graag je mening hierover

Ik zie dat koelkast en vriezer probleem wel vaker voorbij komen. Denk dat ik maat koelkastruimte ga verhuren.

ik heb die doos met hamburgers van musclemeat, en tegen mijn ouders gezegd dit is mijn eten niet aan komen. onder het plastic en hamburgers liggen mijn spuitjes, hihihihi. niemand heeft je koelkast meer nodig :P

Bigcat,

Ik hoor iedereen blaten over dat tren zo.n ****er is voor je conditie en bold juist meer rode bloedlichamen maakt en dus een betere optie is voor conditie.

mijn vraag;

Als ik in een kuur 400tren en 600bold zet , is het dan niet zo dat ik toch me conditie blijf houden omdat bold de sides van tren dan opheft omdat de bold alsnog voor meer rode bloedlichamen zorgt?

Nee, want het probleem met tren zijn niet de rode bloedlichaampjes, want die maakt tren ook aan (vandaar de vascularisatie) ;) Kan bold een BEETJE helpen, zeker. Gaat het de tren tegenwerken op dat vlak ? In de verste verte niet. Tren is anti-GR en anti-PR en zowel cortisol als progesterone verhogen de uithouding, dus logischerwijs zal een product dat beiden blokkeert een negatieve impact hebben op uithouding.

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

Beste BigCat:

Op US board is de algemene consensus dat wanneer je kuurt en je off zou gaan je ALLE gewonnen massa weer zult gaan verliezen. daarom zegt men is het beter om altijd on te zijn (cruise/blast of trt)

Hebben we het al paar keer over gehad. Je kan zonder AAS een klein beetje meer dan natuurlijk vast houden, tot redelijk wat meer, afhankelijk van vetpercentage (hoe meer vet, hoe meer massa je ook kan vasthouden), dus de statement is al niet helemaal waar. Ten tweede gaat die massa niet overnacht verloren, waardoor je met je time off, als je het goed doet, nog altijd hoger zit, en dus hoger begint op te bouwen tegen een volgende kuur.

Maar uiteraard is blasten en cruisen beter als je dat kan. Ook qua gezondheid, door de schommelingen en zo.

Is dat waar? verlies je alle gewonnen massa weer mits je zou besluiten om off te gaan?
Zo ja, wat is dan het nut van bijv HCG als je toch je nieuwe massa zult gaan verliezen?

HCG is in de eerste plaats voor behoud van fertiliteit en om te zorgen dat als je off moet om kindjes te krijgen, je ook niet te lang off moet omdat alles nog gewoon werkt. Sneller herstel wil ook zeggen dat, zelfs als je off gaat, herstel vlotter is en je dus vroeger weer kan beginnen aan de volgende kuur, maar zolang je off moet ga je uiteraard een groot nadeel hebben tov die mensen die het niet meer doen.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

Nee. Of ja, er zijn ook LH analogen, maar die zijn duurder, moeilijker te vinden en moeten ook in je koelkast bewaard worden, dus eigenlijk gewoon zelfde. Voor de rest sluit ik me aan bij wat sheurijzer zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven