Ironlove
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 8%
Nee, wateroplosbaar, het teveel voert zichzelf wel af.
Super! Dankjewel BC!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, wateroplosbaar, het teveel voert zichzelf wel af.

Want jij denkt dat er een groot wetenschappelijk veld is met pharma-backing dat zich constant bezighoud met de laatste updates over AAS, waarvan het merendeel al jaren niet meer klinisch in mensen gebruikt wordt ? Helaas zit je hier wat beperkt tot de laatste nieuwe informatie over androgenen in het algemeen (gelukkig is dat ook voor 90% het complete verhaal van AAS), veel broscience, veel onzin, en dan mensen zoals ik die er proberen een objectief geheel uit te halen.
Ja, ik zoek zoiets maar dan in een review stijl
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530941
- artikel is van 2007 dus behoorlijk recent in mijn ogen
- proefpersonen zijn mensen, zelfs gezonde jongen mannen zoals de meesten hier
- bodybuilding doeleinden
rechtsbovenaan zie ik een review staan van 2010 wat lijkt op een algemene reconceptualisatie van testosterone, maar ik dacht jij reviews kan toveren voor mij waarvan jij geloofde dat het een mooie, heldere conceptualisatie geeft van de state of arts
Tot Test Aankoop zich op de zwarte markt begeeft vrees ik dat je daar met een probleem zit 
He BC,
Na maanden van klachten en behandeling fysio is er zojuist een scan en foto gemaakt van mijn schouder/biceps.
Conclusie, scheer in mijn biceps pees (op schouderhoogte), hij is dus niet afgescheurd maar ingescheurd (flink gedeelte van de pees is een stuk dunner geworden).
Ik moet hiermee naar de orthopeed.
Heb jij alvast tips
zoals wel of geen totale rust, eventueel aas?
Hey BigCat,
Ik was/ben bezig met 10 weken test500mg en had na 2 weken besloten ook 400mg tren toe te voegen. Nu heb ik (in week 6) redelijk wat problemen met coïtus.. hij gaat wel omhoog maar ik kan met geen mogelijkheid komen. Waarschijnlijk door de hoge prolactine levels door de tren? Enige tips wat ik hiertegen kan doen? Mijn leverancier heeft geen caber/dostinex, misschien proberen dit via de huisarts te krijgen aangezien het een medicijn is?
Vriendelijk bedankt.
ps: met de tren ben ik al gestopt, heb de laatst injectie 9 februari gezet. Hoelang zou het duren voordat dit volledig uit m'n systeem is en prolactine gaat dalen?(zonder medicatie?)
Dat probleem had ik dus ook.. Kamagra deed zijn werk wel maar de zin erin was zo minimaal dat komen bijna mission impossible was hahah
Het is puur het komen wat niet lukt
vind t lullig om te zeggen hey sorry maar ik heb geen zin meer hahahaJa oke maar dat had ik dus ook.. Bedoel alleen te zeggen dat je wel een pilletje kan pakken maar de zin erin word er niet Beter op. Heb hier een topic over gemaakt paar maanden geleden maar geen reactie op gekregen dus ben benieuwd naar het antwoord
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------
Ik was gewoon totaal niet opgewonden ik dacht ik ga echt nooit komenvind t lullig om te zeggen hey sorry maar ik heb geen zin meer hahaha
Dat probleem had ik dus ook.. Kamagra deed zijn werk wel maar de zin erin was zo minimaal dat komen bijna mission impossible was hahah
huh als ik geen zin heb blijft die met kamagra ook gewoon slap.. jelly

Ik zie dat koelkast en vriezer probleem wel vaker voorbij komen. Denk dat ik maat koelkastruimte ga verhuren.
Hey BigCat,
ik ben van plan mijn eerste kuurtje te doen (test-e only) wat er zo uit zou zien
Wk 1-10 Test Ehoevena 350 EW
Wk 12-15 Nolvadex 20mg ED
Als de kuur goed verloopt plak ik er wellicht nog 2 weken aan zodat het totaal 12 weken is.
Eigenlijk wil ik hCG erbij mee laten lopen maar aangezien ik nog thuis woon en ik dit privé wil houden is het voor mij lastig om hCG te nemen tijdens de kuur i.v.m het bewaren in de koelkast.
Mijn vraag is: hoe erg is het om tijdens een kuur als dit geen hCG mee te laten lopen?
en zijn er wellicht andere opties ipv hcg die niet gekoeld hoef te bewaren?
Ik zie dat koelkast en vriezer probleem wel vaker voorbij komen. Denk dat ik maat koelkastruimte ga verhuren.

Bigcat,
Ik hoor iedereen blaten over dat tren zo.n ****er is voor je conditie en bold juist meer rode bloedlichamen maakt en dus een betere optie is voor conditie.
mijn vraag;
Als ik in een kuur 400tren en 600bold zet , is het dan niet zo dat ik toch me conditie blijf houden omdat bold de sides van tren dan opheft omdat de bold alsnog voor meer rode bloedlichamen zorgt?
Kan bold een BEETJE helpen, zeker. Gaat het de tren tegenwerken op dat vlak ? In de verste verte niet. Tren is anti-GR en anti-PR en zowel cortisol als progesterone verhogen de uithouding, dus logischerwijs zal een product dat beiden blokkeert een negatieve impact hebben op uithouding.Beste BigCat:
Op US board is de algemene consensus dat wanneer je kuurt en je off zou gaan je ALLE gewonnen massa weer zult gaan verliezen. daarom zegt men is het beter om altijd on te zijn (cruise/blast of trt)
Is dat waar? verlies je alle gewonnen massa weer mits je zou besluiten om off te gaan?
Zo ja, wat is dan het nut van bijv HCG als je toch je nieuwe massa zult gaan verliezen?
Mijn vraag is: hoe erg is het om tijdens een kuur als dit geen hCG mee te laten lopen?
en zijn er wellicht andere opties ipv hcg die niet gekoeld hoef te bewaren?