AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
dank voor je antwoord nog even 2 vragen voor jou ..

1.. wil eigenlijk niet op trt want dan blijf ik.. afhankelijk .. wat als je 1a2 kuurtjes p.jaar doet graag jou
mening -advies ??

2.. ik haal alles uit mijn voeding .. graag jou mening over supplementen wat wel ?? en wat niet ??

gr hardcore opa

Is net hoe je er tegen aan kijkt. Waarom zou je iets niet aanvullen wat je nu tekort komt en wat je direct/indirect nu en straks een beter lichamelijk gevoel geeft?
En hgh moet er ook in ouwe!:)

Boldenone is een heel interessant middel. Het lijkt voor een deel te werken door conversie naar testosterone. na toediening van hoge dosis boldenone kwamen bloedtesten terug met hoog normale test waarden en enorm hoge androstenedione waarden. Eerst dacht ik dat het te wijten was aan het feit dat de test niet specifiek genoeg was en mss de boldenone oppikte, maar dan zouden de waarden, gezien de dosis, veel, veel hoger gelegen hebben.

Het is een mild middel, maar daarom ook niet bijzonder sterk, het wordt typisch als een basis in hogere dosissen toegediend (600+ mg, al snel 1000). Het is een leuk adjunct op die moment dat je lagere test wil, maar toch een deftige basis.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Dit lijkt me eerder iets negatief dan positief. Androstenedione is zo'n androgeen dat vooral voor negatieve sides zorgt en geen/nauwelijks positieve effecten teweeg brengt.

Is net hoe je er tegen aan kijkt. Waarom zou je iets niet aanvullen wat je nu tekort komt en wat je direct/indirect nu en straks een beter lichamelijk gevoel geeft?
En hgh moet er ook in ouwe!:)

tja wie mijn verhaal kent weet dat ik vorig jaar gestopt ben ivm ( roid rage ) en nu wel weer train in mijn home-gym maar het woord.. kuren en supplementen is vloeken in de kerk

dus... trt.. en hgh is echt niet aan de orde...

tja wie mijn verhaal kent weet dat ik vorig jaar gestopt ben ivm ( roid rage ) en nu wel weer train in mijn home-gym maar het woord.. kuren en supplementen is vloeken in de kerk

HGH zorgt niet voor mentale bijwerkingen en als je een trt dosis test niet kunt hebben was je op normale testlevels ook al niet te handelen :p

Ik versta het wel maar trt en kuren zijn niet hetzelfde, dat weet je ook.

HGH zorgt niet voor mentale bijwerkingen en als je een trt dosis test niet kunt hebben was je op normale testlevels ook al niet te handelen :p

wie heeft het over trt dosis niet kunnen handelen ??? jij toch?? ik heb het over vorig jaar toen zat ik op bijna 2gr aan aas inlc. tren toen ging het fout met mij en dat was de reden hier thuis om mij voor de keus te stellen

hgh is geld kwestie .. mijn libido etc is prima zo gezien mijn leeftijd daarom wil ik niet afhankelijk zijn van trt en miss 1a2 maal kleine kuur pakken p. jaar

wie heeft het over trt dosis niet kunnen handelen ??? jij toch?? ik heb het over vorig jaar toen zat ik op bijna 2gr aan aas inlc. tren toen ging het fout met mij en dat was de reden hier thuis om mij voor de keus te stellen

hgh is geld kwestie .. mijn libido etc is prima zo gezien mijn leeftijd daarom wil ik niet afhankelijk zijn van trt en miss 1a2 maal kleine kuur pakken p. jaar

Jij zegt dat trt en hgh niet aan de orde is door roidrage man. Dan ga ik er van uit dat je geen trt kunt handelen, makes sense to me.

dank voor je antwoord nog even 2 vragen voor jou ..

1.. wil eigenlijk niet op trt want dan blijf ik.. afhankelijk .. wat als je 1a2 kuurtjes p.jaar doet graag jou
mening -advies ??

Ik zou toch goed je waarden in het oog houden twee maand na je kuurtjes, en als die echt laag blijven, toch sterk de TRT overwegen. Mss zelfs al eens langslopen bij een endo en kijken of je geen TRT op voorschrift krijgt (in elk normaal land zou dat voor de hand moeten liggen, maar ik ben me ter dege bewust dat ze in de lage (IQ) landen dat niet zo goed snappen).

2.. ik haal alles uit mijn voeding .. graag jou mening over supplementen wat wel ?? en wat niet ??

Hoge dosis zink, B-vitaminen, creatine. ook betaine voeg ik nu constant toe, werken heel goed samen met B-vitaminen overigens. Shakes en zo is altijd beetje je eigen keuze, ik hou er wel van, kook er ook mee, en altijd gemakkelijk.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Big cat.: er wordt nogal wat verteld over peptiden (cjc, ghrp....) wat is uw mening hierover?

Denk dat we deze al gehad hebben :p Van de meesten moet ik nog het eerste bewijs zien dat ze echt significant bijdragen, laat staan hun geld waard zijn, met uitzondering van HGH en insuline. Er zijn er een paar die er gek op zijn, en er ook verschillende gebruiken, maar het feit dat het bij het bovenste echelon van bodybuilden nauwelijk gebruikt wordt zegt veel volgens mij. Ook het feit dat het merendeel geen enkele klinische applicatie heeft gevonden, en enkel via meer obscure manieren te verkrijgen is maakt het moeilijk oordelen.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Dit lijkt me eerder iets negatief dan positief. Androstenedione is zo'n androgeen dat vooral voor negatieve sides zorgt en geen/nauwelijks positieve effecten teweeg brengt.

Er is interconversie tussen androstenedione en testosterone. Hoge test gaat je ook hoge androstenedione geven omdat een deel van je test gedeactiveerd wordt tot androstenedione.

Denk dat we deze al gehad hebben :p Van de meesten moet ik nog het eerste bewijs zien dat ze echt significant bijdragen, laat staan hun geld waard zijn, met uitzondering van HGH en insuline. Er zijn er een paar die er gek op zijn, en er ook verschillende gebruiken, maar het feit dat het bij het bovenste echelon van bodybuilden nauwelijk gebruikt wordt zegt veel volgens mij. Ook het feit dat het merendeel geen enkele klinische applicatie heeft gevonden, en enkel via meer obscure manieren te verkrijgen is maakt het moeilijk oordelen.
Misschien dat je voor zo'n onderzoek wel een kickstarter kan maken :D

Waar haal jij je betaine Big Cat? Is toch niet hetzelfde als beta alanine of?

Waar haal jij je betaine Big Cat? Is toch niet hetzelfde als beta alanine of?

Momenteel gebruik ik Coleman Pro Antium, omdat die men dagelijkse hoeveelheid betaine en creatine bevat, en lekker is ;) Maar een betaine poeder op zich zou wel een interessant supplement zijn.

beste heb he mij pm'tje al gelezen?:)

Beste Big Cat,

Wat zijn wanneer ik on cycle ben volgens jou de beste verhoudingen in procenten qua eiwitten,koolhydraten en vetten wanneer ik wil

-spieropbouwen
-vet verliezen

Dank je!!

Beste Big Cat,

Wat zijn wanneer ik on cycle ben volgens jou de beste verhoudingen in procenten qua eiwitten,koolhydraten en vetten wanneer ik wil

-spieropbouwen
-vet verliezen

Dank je!!

Dat zal hoogst persoonlijk zijn, maar relatief weinig afhangen van of je on of off cycle bent. Als je on bent kan je doorgaans wat meer carbs tolereren, maar dat maakt het daarom nog niet noodzakelijk de beste keuze. Zorg dat je eerst en vooral bij beiden voldoende eiwit hebt (2g/kg lichaamsgewicht), en als je cut kan hoger zeker geen kwaad want hogere diet-induced energy expenditure en meer gevuld. Voor de meeste mensen zul je een stuk lager in carbs gaan zitten op een cut, maar in tegenstelling tot wat je soms ziet kan je je carbs best niet te laag zetten : je energie gaat crashen. Maar ikzelf bv ga beter op iets minder vet en wat meer koolhydraten, dus het blijft wat zoeken.

Dat zal hoogst persoonlijk zijn, maar relatief weinig afhangen van of je on of off cycle bent. Als je on bent kan je doorgaans wat meer carbs tolereren, maar dat maakt het daarom nog niet noodzakelijk de beste keuze. Zorg dat je eerst en vooral bij beiden voldoende eiwit hebt (2g/kg lichaamsgewicht), en als je cut kan hoger zeker geen kwaad want hogere diet-induced energy expenditure en meer gevuld. Voor de meeste mensen zul je een stuk lager in carbs gaan zitten op een cut, maar in tegenstelling tot wat je soms ziet kan je je carbs best niet te laag zetten : je energie gaat crashen. Maar ikzelf bv ga beter op iets minder vet en wat meer koolhydraten, dus het blijft wat zoeken.

Top,dank je wel voor je info!
Nog een vraag er achteraan:
Wat eet je zelf zoal per dag op 102kg en 9%?
Of is dat classified;)

Top,dank je wel voor je info!
Nog een vraag er achteraan:
Wat eet je zelf zoal per dag op 102kg en 9%?
Of is dat classified;)

Stats zijn al wat outdated, ik sta nu op zo'n 96 kg :p Ben heel lang clean geweest ik. Ook clean een wedstrijd gedaan. Doe ik dus niet meer :p Maar mijn dagelijkse intake buiten een cut is zoiets :

7.30 : 40g whey in 500g melk, stuk protein cheesecake
10.30 : Liter melk
12.30 : Twee sneden gehaktbrood met een 250g rijst (bevatten beiden wel wat smaak ;))
15.00 : 1 liter melk
17.30 : Variatie charcuterie, meestal wat ik thuis voorhanden heb, snelle preworkout maaltijd
Tijdens training : 1 liter melk
19.30 a 20u : 500mg melk met scoop pro-antium
21.00 : Maaltijd met vlees, groenten, rijst/quinoa/couscous (enige maaltijd die ik doorgaans met men vrouw deel)
23.00 : halve pot platte kaas (soms met wat whey in voor smaak)

Je merkt de rode draad al zo'n beetje :p

Ugh wat een buttload aan melk :p

Ugh wat een buttload aan melk :p

Ik vind het lekker en het is extreem gemakkelijk. 1 liter halfvolle melk is een volwaardige maaltijd, en ook als ik niet meer kan eten kan ik altijd nog drinken :p Dus heel makkelijke manier om calorien op te drijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven