Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja oke maar dat had ik dus ook.. Bedoel alleen te zeggen dat je wel een pilletje kan pakken maar de zin erin word er niet Beter op. Heb hier een topic over gemaakt paar maanden geleden maar geen reactie op gekregen dus ben benieuwd naar het antwoord

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik was gewoon totaal niet opgewonden ik dacht ik ga echt nooit komen :roflol: vind t lullig om te zeggen hey sorry maar ik heb geen zin meer hahaha

Je moet haar gewoon van achter nken. Dan op een gegeven moment trek je je pik er uit, schreeuw je een paar keer en spuug je op haar rug. Opgelost.

Je moet haar gewoon van achter nken. Dan op een gegeven moment trek je je pik er uit, schreeuw je een paar keer en spuug je op haar rug. Opgelost.

De houdini, of hoe kom ik klaar in het gezicht van men vriendin zonder dat ze het wil : Doe alsof je klaar komt, trek hem er uit, spuug op haar rug en op het moment dat zij denkt dat je klaar bent en zich omdraait laat je je gaan :p

Zeker in het begin geen AAS, die hebben een dubbele werking door middel van dedifferentiatie. Die bevordert wel herstel maar maakt de pees ook zwakker, dus op dit moment zou het je meer kwaad dan goed doen.[/QUOTE]

en hgh ??

Wat kun je het beste doen in deze situatie, even totale rust, of lichtjes (soms met pijn trainen)
Stel advies niet trainen, kun je dan nog wel cardio en benen trainen

Laatst bewerkt:
hoe erg is het om een dag of 2 van je vaste injectiedag af te wijken met test-e?
Ik prik me test-e telkens op vrijdagochtend en kan dan 2 dagen slecht gebruik maken van dat been.
Nou ga ik morgenavond naar een umm ''geil feestje'' met me vriendin en heb ik geen zin om daar sommige standjes niet te kunnen doen vanwege een beurse poot. Dus wil ik die inject zaterdagmiddag/avond zetten. Maakt het veel uit? En moet ik hem dan de rest van de kuur ook op zaterdag zetten of gewoon weer de volgende x op vrijdag? Dit wordt de 4e inject.

hoe erg is het om een dag of 2 van je vaste injectiedag af te wijken met test-e?
Ik prik me test-e telkens op vrijdagochtend en kan dan 2 dagen slecht gebruik maken van dat been.
Nou ga ik morgenavond naar een umm ''geil feestje'' met me vriendin en heb ik geen zin om daar sommige standjes niet te kunnen doen vanwege een beurse poot. Dus wil ik die inject zaterdagmiddag/avond zetten. Maakt het veel uit? En moet ik hem dan de rest van de kuur ook op zaterdag zetten of gewoon weer de volgende x op vrijdag? Dit wordt de 4e inject.

Hoe durf jij in godsnaam advies te geven aan andere mensen ? Je kunt toch zelf ook wel bedenken dat dat geen ruk uitmaakt als het eenmalig is en je daarna gewoon zaterdags blijft prikken

Lijkt me allemaal perfect mogelijk zonder al te veel problemen. Afhankelijk van hoeveel last je hebt, en hoe geil dat feestje is, zou ik wel eerder opteren hem twee dagen vroeger liever dan een dag later te zetten :p Ben je nog niet lang op de AAS of injecteer je nog niet lang in je been ?

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Zelfde problemen blijkbaar :

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23636184

Ik ga me eens sterk verdiepen volgende maand in het effect van GH en AAS op pezen. Lijkt me wel een belangrijk aspect.

Wat kun je het beste doen in deze situatie, even totale rust, of lichtjes (soms met pijn trainen)
Stel advies niet trainen, kun je dan nog wel cardio en benen trainen

Zeker in het begin vooral rusten. Andere spieren kan je uiteraard gewoon verder trainen. Cardio doe ik niet, dus daar beslis je best zelf over, maar ik zie er geen graten in als je dat graag doet.

En overleggen met je artsen, om te zien of dit gaat herstellen, want dat kan een tijd duren en onvolledig zijn, en kijken of een chirurgische oplossing niet mss sneller oplossing biedt.

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

[/COLOR]

Zelfde problemen blijkbaar :

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23636184

Ik ga me eens sterk verdiepen volgende maand in het effect van GH en AAS op pezen. Lijkt me wel een belangrijk aspect.

Zeker in het begin vooral rusten. Andere spieren kan je uiteraard gewoon verder trainen. Cardio doe ik niet, dus daar beslis je best zelf over, maar ik zie er geen graten in als je dat graag doet.

En overleggen met je artsen, om te zien of dit gaat herstellen, want dat kan een tijd duren en onvolledig zijn, en kijken of een chirurgische oplossing niet mss sneller oplossing biedt.[/QUOTE]

Bedankt BC,
Dus stoppen met hgh en mijn kuur, wel trt aanhouden
Ik krijg vandaag een doorverzijzing naar orthopeed, uit andere mail heb je ooit gezegd nooit injects in schouder voor genezing (inject zoals cortisoden)
Buikspieren trainen, wel of niet, ik twijfel hierover

Bedankt BC,
Dus stoppen met hgh en mijn kuur, wel trt aanhouden
Ik krijg vandaag een doorverzijzing naar orthopeed, uit andere mail heb je ooit gezegd nooit injects in schouder voor genezing (inject zoals cortisoden)
Buikspieren trainen, wel of niet, ik twijfel hierover

Pas ook op eerste weken dat je stopt met HGH want dan wordt tijdelijk alles wat brozer. Alternatief kan je gewoon blijven 1a 2 IU zetten, zoals je TRT. Buikspieren ga je zelf moeten aanvoelen of je schouder daarbij in moeilijke positie komt of niet, maar lijkt mij best haalbaar.

Zou je dan beter een wat langere blast/cruise kunnen doen per jaar (4-6 maanden), uiteraard hCG erbij, vervolgens off gaan in plaats van standaard 2 kortere kuren per jaar? Wat is gezonder?

Zou je dan beter een wat langere blast/cruise kunnen doen per jaar (4-6 maanden), uiteraard hCG erbij, vervolgens off gaan in plaats van standaard 2 kortere kuren per jaar? Wat is gezonder?

Hoe minder dips hoe beter uiteraard, maar wa belet je dan gewoon on te blijven ?

Lijkt me allemaal perfect mogelijk zonder al te veel problemen. Afhankelijk van hoeveel last je hebt, en hoe geil dat feestje is, zou ik wel eerder opteren hem twee dagen vroeger liever dan een dag later te zetten :p Ben je nog niet lang op de AAS of injecteer je nog niet lang in je been ?

Ik ben inderdaad pas 3 weken bezig (eerste cycle ooit), dit wordt de 4e inject, en de tweede in mijn linker dijbeen dus heb nog last van virginmuscle. Lopen en fietsen gaat prima maar door het been heen buigen wordt voorbij de 60graden pijnlijk dus een hoek van 90 met me knie maken lukt dan niet echt. Enfin feestje is morgenavond al dus dan wordt het zaterdag :D

Bc weet je ook iets waar je zo geil als een weet ik veel wat word of ben ik de enigste die na een kuur totaal geen zin in coïtus heeft -_-

Bc weet je ook iets waar je zo geil als een weet ik veel wat word of ben ik de enigste die na een kuur totaal geen zin in coïtus heeft -_-

Wat is dat "na een kuur" ? ;)

Dus ja, ik weet waar je geil van wordt. Test ;)

En zal niet abnormaal zijn als je off gaat en even het test-niveau van een 10-jarig meisje hebt dat je geen zin meer hebt, denk ik.

:roflol: dat word dan met tegenzin me werk doen :o of een 3 dubbele dosis Spaanse vlieg

BC: weet jij of er ergens gegevens zijn te vinden over hoeveel nmol test er in het bloed zit bij mensen die op trt zitten?

en dan heb ik het over verschillende dosissen etc. ik ben wel benieuwd wat het daadwerkelijke verschil is tussen geen trt en wel trt kwa percentages etc.

:roflol: dat word dan met tegenzin me werk doen :o of een 3 dubbele dosis Spaanse vlieg

hetzelfde probleem hier, inmiddels 15 dagen na laatste nolva en begint weer beetje te komen nu, of het is placebo van 250mg zink.

BC : weet jij waarom ze in amerika alleen met caber nakuren na een tren cycle? lijkt me niet echt de bedoeling toch? mijn gevoel zou zeggen van

1-12 test
1-10 tren
8-14 caber
14-17 nolva+aro
( voorbeeld cycle)

wil dit toch wel ff zeker weten omdat men volgende cycle iets harder gaat worden..

lees ook veel over synergy van anadrol+tren.. zou ik deze dan tegelijk starten of eerder zoiets als

1-12 test
1-4 anadrol
5-12 tren A

ivm het vocht dat gaat komen van de oxy.. Lijkt me wel wat namelijk, net ff voor de zomer helemaal opblazen van de oxy en dan afmaken met tren zodat ik tegen juli die tren look heb en een stuk voller ben.

Laatst bewerkt:
hetzelfde probleem hier, inmiddels 15 dagen na laatste nolva en begint weer beetje te komen nu, of het is placebo van 250mg zink

Bij mij duurt dat altijd wat langen. Ik herstel gewoon wat trager dan andere denk ik dus ik ben opzoek naar een pilletje waarmee je op alles wil springen waar een gat in zit haha

Bij mij duurt dat altijd wat langen. Ik herstel gewoon wat trager dan andere denk ik dus ik ben opzoek naar een pilletje waarmee je op alles wil springen waar een gat in zit haha

geloof niet dat er tegenwoordig tren in een pilletje is ( =antwoord van BC;p haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven