AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry hoor misschien ben ik noob maar is lactose dan geen simpele suiker?

Ja, technisch gezien wel ja :p Maar lactose veroorzaakt geen grote insulinepiek ;)

Maar ja, je hebt 100% gelijk :) Ik zou moeten zeggen simpele suikers buiten lactose :p

Ik vind het lekker en het is extreem gemakkelijk. 1 liter halfvolle melk is een volwaardige maaltijd, en ook als ik niet meer kan eten kan ik altijd nog drinken :p Dus heel makkelijke manier om calorien op te drijven.
Is dat een legit way om kcals binnen te krijgen ja? Was altijd een beetje terughoudend met melk i.v.m. vloeibare kcal, maar ik merk dat ik steeds minder zin krijg om elke keer maaltijden klaar te maken.

goed topic

In

Interessant die hoeveelheden melk!

Ik weet dat het ranzig klinkt maar om een of andere reden krijg ik een blik tonijn in eigen nat veeeel makkelijker weg als ik elke hap doorspoel met een slok melk....

Verder echt geweldig topic.

Wat met simpele suikers direct post WO, wijze grote poes? :-)

Interessant die hoeveelheden melk!

Ik weet dat het ranzig klinkt maar om een of andere reden krijg ik een blik tonijn in eigen nat veeeel makkelijker weg als ik elke hap doorspoel met een slok melk....

Verder echt geweldig topic.

GH15 en zijn board zijn daar groot fan van, roomijs PostWO. Wel op Ace, weet niet of ze het ook proberen op deca enzo ;P

ben momenteel aan het proberen zonder gear, grappig is dat ik me meer pumped voel als ik hele dag enkel eiwitten op heb dan ervoor. (kan placebo zijn)

Dag GrootKat

Wat is het verschil tussen meervoudig en enkelvoudig onverzadigd vet?
En waar is het één beter dan het ander?

Aller eerst, interessant dat je dit doet! Wat vind je van mijn voedingsschema voor een trainingsdag (high carb), aim op 2700 kcal. Dit is exclusief avondeten thuis, dat schat ik op 600kcal.

Meal 1:
90gr oats
30gr whey

Meal 2:
100gr rijst
100gr kip
100gr wokgroente
10ml olijfolie

Meal 3:
100gr rijst
100gr kip
100gr wokgroente
10ml olijfolie

Meal 4:
AVONDETEN

Meal 5:
30gr cashewnoten
25gr casein

Total: 2060kcal 143E/234K/62V

Kan geen kwaad, maar ook niet echt nodig. Suikers en de extra insuline die ze veroorzaken in de fysiologische range dragen niet bij tot de spier-eiwitsynthese, en spierglycogeen herstelt zich zeker op de 24u tegen je volgende training. Maar als jij per se simpele suikers wil, dan is dat waarschijnlijk het beste moment ;)

Mening over tren in eerste kuur?

Mening over tren in eerste kuur?

Eerste kuur test only. Het is en blijft een referentiepunt waar je al de rest op baseert. Zul je ook beter de tren kunnen inschatten als hem in de tweede kuur al wil gebruiken. Maar in jou geval zou ik eerst die 18% wat naar beneden halen voor je eerste kuur begint.

Big Cat,

Heb je zelf wel is bloed gedoneerd tijdens een cycle?

Zover ik weet mag je officieel geen bloed doneren als je "drugs" gebruikt, maar is voordelig in langere cycles. plus je helpt er mensen mee.

Heb je er ergens zelf ook over zien praten, persoonlijke ervaring? :D

Big Cat,

Heb je zelf wel is bloed gedoneerd tijdens een cycle?

Zover ik weet mag je officieel geen bloed doneren als je "drugs" gebruikt, maar is voordelig in langere cycles. plus je helpt er mensen mee.

Heb je er ergens zelf ook over zien praten, persoonlijke ervaring? :D

Anabole androgene steroiden staan niet op de lijst met producten die je niet mag nemen bij een bloeddonatie. En ja, het is wel een veelgebruikte manier bij zwaardere gebruikers om regelmatig (3x jaar is het maximum denk ik) bloed te doneren. Ik doneer sowieso elk jaar minstens een keer bloed ;)

Waarom is het handig om als gebruiker bloed te doneren tijdens je cycle? Domme vraag misschien maar ben wel benieuwd.

Ah! Ik kon het nergens vinden.

Thnx, dan ga ik maar is olie verversen ;)

Kan geen kwaad, maar ook niet echt nodig. Suikers en de extra insuline die ze veroorzaken in de fysiologische range dragen niet bij tot de spier-eiwitsynthese, en spierglycogeen herstelt zich zeker op de 24u tegen je volgende training. Maar als jij per se simpele suikers wil, dan is dat waarschijnlijk het beste moment ;)

Thx. Geldt dat ook voor exogeen toegediende insuline?

Edit: zie nu pass dat je er "fysiologische range" hebt bijgezet. Ik neem aan dat 10iu insuline daar ruim buiten valt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven