Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stats zijn al wat outdated, ik sta nu op zo'n 96 kgBen heel lang clean geweest ik. Ook clean een wedstrijd gedaan. Doe ik dus niet meer
Maar mijn dagelijkse intake buiten een cut is zoiets :
7.30 : 40g whey in 500g melk, stuk protein cheesecake
10.30 : Liter melk
12.30 : Twee sneden gehaktbrood met een 250g rijst (bevatten beiden wel wat smaak)
15.00 : 1 liter melk
17.30 : Variatie charcuterie, meestal wat ik thuis voorhanden heb, snelle preworkout maaltijd
Tijdens training : 1 liter melk
19.30 a 20u : 500mg melk met scoop pro-antium
21.00 : Maaltijd met vlees, groenten, rijst/quinoa/couscous (enige maaltijd die ik doorgaans met men vrouw deel)
23.00 : halve pot platte kaas (soms met wat whey in voor smaak)
Je merkt de rode draad al zo'n beetje![]()
Heerlijk!Ik ga es kijken wat het bij mij doet,heb moeite om kcal op te hogen maar een litertje melk tik ik ook zo weg.
Verder neem je dus geen bcaa,caseine en je zit dus niet zo hoog in vetten?
@Big Cat
Wat zijn de voordelen van een maaltijd tijdens de training (1 liter melk)? Merk je dat je sneller herstelt tussen de sets etc? Wat is precies de gedachte erachter?
Als je eet voor en na je training, denk ik weinig specifiek nut als het je ding niet is. Vroeger nam ik wel eens shakes mee, maar die stomme bekers gaan soms open, en dan is al men gerief nat en vannille-achtig 
Momenteel gebruik ik Coleman Pro Antium, omdat die men dagelijkse hoeveelheid betaine en creatine bevat, en lekker isMaar een betaine poeder op zich zou wel een interessant supplement zijn.

Vroeger nam ik wel eens shakes mee, maar die stomme bekers gaan soms open, en dan is al men gerief nat en vannille-achtigQUOTE]
Ja dat hebben we allemaal wel eenshaha
Dank voor je feedback!
Zit toch helemaal geen betaine in? Of kijk ik erover
Voor mijn betaine neem ik Amino1 van MP. Sipt lekker weg tijdens het trainen![]()

niet zo handig om vetten (melk) te nemen tijdens en na de training.. vertraagd alleen maar de opname van de simpele carbs.
Jij gelooft dus niet in het hele 'no carbs preworkout blabla'? Ben het nu aan het proberen, beetje a la Seeker.
Zolang je clean eat, en daarmee bedoel ik vers, afgewisseld, goede vetbalans en geen simpele suikers, kun je eigenlijk eten wat je wil.Sorry hoor misschien ben ik noob maar is lactose dan geen simpele suiker?Ik versta niet dat mensen zo bang zijn van carbsZolang je clean eat, en daarmee bedoel ik vers, afgewisseld, goede vetbalans en geen simpele suikers, kun je eigenlijk eten wat je wil.