- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb men vraag al is gesteld geen reactie gehaddenk dat dit het juiste topic is ?
heb al paar as kuurtjes gedaan wou ni is voor eerste keer GH of GHRP-6 bij zetten vind weinig info over laatste terug ?

Je hebt zo te zien al veel research gedaan
Wat verwacht je hier nou voor een antwoord op?
Zoek maar informatie van datbtrue op.

wou wat research doen maar vond maar weinig info over terug vandaar mijn vraag?
is datbtrue ook een member of een grap wil wel geen advies krijgen van gasten die nog nooit een potje tren gezien hebben hmkay![]()
Is een UK site met veel research info met namen over peptides, moeilijk te begrijpen als je weinig kennis hebt op dat gebied.

ja snap het ga ik niet begrijpen toch bedankt ga het is bekijken allemaal daar, ga zowieso kuurtje zetten ben er gewoon niet uit of ik er gh naast zet of grph6![]()
Beste bang voor je buck zal altijd HGH zijn , grp6 is weinig over bekend in praktijk en ervaringen wisselen van niks tot iets.
Een GHRP is ook niets zonder een GHRH, een injectie van beide tegen het saturatie punt zou overeen kunnen komen met 3-5IU.
Over een paar maanden zal ik dit ook in mijn blast gooien zonder GH, zijn nog weinig leden op DBB die dit gebruiken geloof ik?
Beste bang voor je buck zal altijd HGH zijn , grp6 is weinig over bekend in praktijk en ervaringen wisselen van niks tot iets.
hoe zit dat trouwens met rebound gyno na Superdrol? lees er wel vaker iets over maar lijkt mij complete bullcrap..
zo zou je 6 maand na de tijd nog steeds rebound gyno kunnen krijgen maar hoe zou dit in godsnaam kunnen gebeuren dan, dat je oestrogeen lvl's na 6 maand zoieens skyhigh gaan? lijkt me sterk toch..
weet niet of je de theorie hier achter weet.
Rebound gyno zal altijd kort na gebruik optreden.Hallo,
Ik heb een vraagje hoelang kan je veilig 50ug T3 per dag gebruiken.
Wordt gedaan icm met hgh
Heb 1ste 6 weken 25ug genomen heb nu 50ug tabs maar deze zijn heel moeilijk te breken.
25 ug kan voor lange periode gebruikt worden maar hoe zit dit met 50ug?
BC, ik kwam dit tegen op een forum:
My last point i wish to make on this topic for now with regards to the basics of such compounds is the fact that oestrogen antagonists such as tamoxifen and clomid have another dark fact about them. Whilst these drugs block oestrogen receptors to some degree, what you must consider here is the FACT that they do not shut down oestrogen production. This means LOTS of free oestrogen floating around in the bloodstream still active for other purposes. This is a MAJOR cardiovascular disease risk as well as a major cardiac arrest risk and cancer risk too.
BigCat of GetXXL, net bij de bloedbank geweest, leuk en aardig, bloeddruk was opzich goed alleen de bovendruk iets hoger dan normaal ( 135/80 ) maar m'n Hemaglobine als ik me niet vergis was wel eh, laag, 6.6 werd er gemeten. Kan dit komen door m'n Zink-inname? Zo ja wat kan ik daar aan doen en zo nee, waar kan het dan door komen? Op zich niet veel zin om naar de huisarts te gaan zoals werd aangeraden maar als dat nodig is doe ik dat natuurlijk wel ff.
BC, adviseer jij je atleten om de middelen Test Prop, HCG en HGH tot aan de dag van de wedstrijd te blijven zetten?
Of gooi je die er 1-2 weken voor de wedstrijd eruit en blijf je op middelen als Mast Prop, Boldenone, Winstrol, etc?
BC, hoe belangrijk zijn refeeds wanneer je cut met T3 en clen in je cycle
Hee man,
Toen ik voor het eerst naar de bloedbank ging was ik on op test, tren en bold.
Ik nam toen tevens 250mg zink per dag, mijn hemoglobine werd op 10,2 gemeten.
5 weken later ging ik daadwerkelijk bloed doneren, ik was toen aan het cruisen op 250mg test.
En nam op dat moment geen zink meer, mijn hemoglobine was nog steeds 10,2.
Bij mij had een hoog zink innamen er geen invloed op.
Misschien heb je wat aan deze info, suc6 verder in ieder geval!
En houd ons op de hoogte.![]()
Top man thnx.
al mis ik eigenlijk wel de inbreng van bc, momenteel ga ik eigenlijk allee uit van zijn en xl hun advies.
zijn imo de enige die het weten ipv napraten, no offence verder doe dat zelf ook.
Hey BC,
Tijdje geleden had ik de vraag gesteld over het testen van GH na gebruik van GHRP-6 met CJC-1295 (zonder DAC).
De uitslag is binnen en deze geeft aan 14 mIU/L terwijl ik toch verwachte tegen de 30 mIU te lopen.
Wat voor conclusie trek jij hieruit?
Ik heb ook meteen uit nieuwsgierigheid mijn Oestradiol laten testen. Tijdens de bloedafname zat ik in de 8e dag van PCT. Mijn Oestradiol was 110 pmol/L. Is dit een normale waarde na 8 dagen of had deze veel lager moeten zijn?
De bloedtest vlak aan eind van mijn test-e 500 cycle gaf ietjes over de 300 pmol/L aan.
[/quote]Ik neem Raloxifene 60mg en Exemestane 25mg elke dag
Echt onzin dat je het zelf moet hebben gebruikt om advies te kunnen geven, want van het ervaren zelf leer je niet zoveel. Dat kun je prima weten door iedereen zijn ervaring te hebben gelezen en een beetje te kunnen filteren op betrouwbare en onbetrouwbare bronnen. Een dokter hoeft toch ook niet zelf kanker te hebben gehad om je er alles over te vertellen en je te behandelen.
BC hoe sta je tegenover yearround masteron (naast trt)? En welke doseringen raad je aan tijdens bridge (naast 250mg test)?
BC even een vraagje omtrent eetlust etc.
Ik zit nu in week 4 test/tren/mast/t3 en merk dat ik toch wel vaak misselijk ben na het eten. Zit ook sneller vol zo lijkt het. Op zich niet zo'n probleem omdat ik rustig aan het recompen ben. Maar het misselijk zijn vind ik wel erg irritant. Komt dit door de verhouding androgenen tov de anabolen?
Huidige dosis is 125/200/100 e4d. Na komend weekend gaat de dosis omhoog naar 125/300/100 e4d. Ik kan me overigens niet zo goed voorstellen dat nog geen 200mg mast per week bovenop de tren al zou kunnen zorgen voor verminderde eetlust en de misselijkheid na de maaltijden? Al moet ik wel toegeven dat ik er in mijn vorige blast geen last van had, met 50mg provi ed en zonder de mast.
Tips?
Ik heb hem pas een week voor de wedstrijd eruit gegooid, hield er maar klein beetje vocht van vast wat al binnen 3 dagen wegtrok. Prop blijf ik op 35-40mg per dag nemen.
Maar hoe bedoel je laatste shot HCG voor de wedstrijd laten vallen Big Cat? Bedoel je dan echt de dag van de wedstrijd??
Diuretica pak ik overigens niet. Is imo niet nodig als je een goed protocol hebt om op natuurlijke wijze het water af te drijven, vooral niet bij een C-wedstrijd.
Ok thnx. Laatste shot laten vallen omdat je er evt vocht van zou kunnen vasthouden?
Denk niet dat er veel meer conclusie valt uit te trekken, hoe vroeger je ergens gaat ingrijpen, en hoe meer stappen je erbij neemt, hoe minder efficient het eindresultaat zal zijn, ook omdat het lichaam zich gaat aanpassen door desensitisatie enz. Het lijkt me dan ook perfect logisch dat je niet het effect van hogere GH gaat nabootsen met GHRH's.
Wanneer PCT begonnen ? Lijkt nog hoog, maar als je PCT al begint voor alles uit je bloed is, dan is dat perfect normaal. Dit zijn waarden die je verwacht zo'n 3 weken na laatste inject.
De twee hebben een redelijk null-effect op elkaar omdat exemestane circulerende estro doet dalen en ralox ze doet stijgen, hoewel ze allebei een primair anti-e effect uitoefenen.