Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb men vraag al is gesteld geen reactie gehad :( denk dat dit het juiste topic is ?
heb al paar as kuurtjes gedaan wou ni is voor eerste keer GH of GHRP-6 bij zetten vind weinig info over laatste terug ?

heb men vraag al is gesteld geen reactie gehad :( denk dat dit het juiste topic is ?
heb al paar as kuurtjes gedaan wou ni is voor eerste keer GH of GHRP-6 bij zetten vind weinig info over laatste terug ?

Je hebt zo te zien al veel research gedaan :o
Wat verwacht je hier nou voor een antwoord op?
Zoek maar informatie van datbtrue op.

Je hebt zo te zien al veel research gedaan :o
Wat verwacht je hier nou voor een antwoord op?
Zoek maar informatie van datbtrue op.

wou wat research doen maar vond maar weinig info over terug vandaar mijn vraag? :)
is datbtrue ook een member of een grap wil wel geen advies krijgen van gasten die nog nooit een potje tren gezien hebben hmkay ;)

wou wat research doen maar vond maar weinig info over terug vandaar mijn vraag? :)
is datbtrue ook een member of een grap wil wel geen advies krijgen van gasten die nog nooit een potje tren gezien hebben hmkay ;)

Is een UK site met veel research info met namen over peptides, moeilijk te begrijpen als je weinig kennis hebt op dat gebied.

Is een UK site met veel research info met namen over peptides, moeilijk te begrijpen als je weinig kennis hebt op dat gebied.

ja snap het ga ik niet begrijpen toch bedankt ga het is bekijken allemaal daar, ga zowieso kuurtje zetten ben er gewoon niet uit of ik er gh naast zet of grph6 :)

ja snap het ga ik niet begrijpen toch bedankt ga het is bekijken allemaal daar, ga zowieso kuurtje zetten ben er gewoon niet uit of ik er gh naast zet of grph6 :)

Beste bang voor je buck zal altijd HGH zijn , grp6 is weinig over bekend in praktijk en ervaringen wisselen van niks tot iets.

Beste bang voor je buck zal altijd HGH zijn , grp6 is weinig over bekend in praktijk en ervaringen wisselen van niks tot iets.

Een GHRP is ook niets zonder een GHRH, een injectie van beide tegen het saturatie punt zou overeen kunnen komen met 3-5IU.
Over een paar maanden zal ik dit ook in mijn blast gooien zonder GH, zijn nog weinig leden op DBB die dit gebruiken geloof ik?

Een GHRP is ook niets zonder een GHRH, een injectie van beide tegen het saturatie punt zou overeen kunnen komen met 3-5IU.
Over een paar maanden zal ik dit ook in mijn blast gooien zonder GH, zijn nog weinig leden op DBB die dit gebruiken geloof ik?

Geen die het vervangdeun voor HGH.
Ik zal je log in de gaten houden ben benieuwd wat je ervaart.

Ok ja dacht ik al dat er weinig was over bekend in praktijk,
niks tot iets schrikt me wel beetje af want spul is niet goed koop
ken wel gast die het gebruikt heeft, gebruikt enkel nog sth, grp6 en andere peptides, geen aas meer zegt hij.

hoe zit dat trouwens met rebound gyno na Superdrol? lees er wel vaker iets over maar lijkt mij complete bullcrap..

zo zou je 6 maand na de tijd nog steeds rebound gyno kunnen krijgen maar hoe zou dit in godsnaam kunnen gebeuren dan, dat je oestrogeen lvl's na 6 maand zoieens skyhigh gaan? lijkt me sterk toch..

weet niet of je de theorie hier achter weet.

Patrick Arnold schreef er ooit mooi stukje over. Maar 6 maand na een cycle lijkt me inderdaad compleet absurd :p Rebound gyno zal altijd kort na gebruik optreden.

http://musculardevelopment.com/articles/chemical-enhancement/1706-clear-chemist.html#.UzPgOs4tqW8

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Hallo,

Ik heb een vraagje hoelang kan je veilig 50ug T3 per dag gebruiken.

Wordt gedaan icm met hgh

Heb 1ste 6 weken 25ug genomen heb nu 50ug tabs maar deze zijn heel moeilijk te breken.

25 ug kan voor lange periode gebruikt worden maar hoe zit dit met 50ug?

T3 wordt voorgeschreven in dosissen tot 75 µg, dus ik voorzie niet veel meer problemen met 50 dan met 25 op de lange duur. Zelf zak ik toch regelmatig eens terug op 25 µg, zeker als ik ga cruisen.

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

BC, ik kwam dit tegen op een forum:

My last point i wish to make on this topic for now with regards to the basics of such compounds is the fact that oestrogen antagonists such as tamoxifen and clomid have another dark fact about them. Whilst these drugs block oestrogen receptors to some degree, what you must consider here is the FACT that they do not shut down oestrogen production. This means LOTS of free oestrogen floating around in the bloodstream still active for other purposes. This is a MAJOR cardiovascular disease risk as well as a major cardiac arrest risk and cancer risk too.

Oestrogenen verlagen net het risico op cardiovasculaire aandoeningen. Dit is waarom vrouwen doorgaans langer leven dan mannen. Het zijn net de anti-e's die het risico op klontering en zo doen toenemen.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

BigCat of GetXXL, net bij de bloedbank geweest, leuk en aardig, bloeddruk was opzich goed alleen de bovendruk iets hoger dan normaal ( 135/80 ) maar m'n Hemaglobine als ik me niet vergis was wel eh, laag, 6.6 werd er gemeten. Kan dit komen door m'n Zink-inname? Zo ja wat kan ik daar aan doen en zo nee, waar kan het dan door komen? Op zich niet veel zin om naar de huisarts te gaan zoals werd aangeraden maar als dat nodig is doe ik dat natuurlijk wel ff.

Kan zeker. Als stoelgang erg bleek is en zoals Big T aangeeft je vaker moe bent, kan dat ijzertekort zijn ten gevolge van je zink, kan je best een weekje extra ijzer bijnemen tot dit normaliseert, en algeheel wat meer focussen op ijzerrijk voedsel.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

BC, adviseer jij je atleten om de middelen Test Prop, HCG en HGH tot aan de dag van de wedstrijd te blijven zetten?
Of gooi je die er 1-2 weken voor de wedstrijd eruit en blijf je op middelen als Mast Prop, Boldenone, Winstrol, etc?

HGH 3 weken ervoor er zeker uit met het oog op water retentie, HCG laatst shot voor de wedstrijd laten vallen, en prop is persoonlijke keuze. Zeker omdat je op dat moment ook aan diuretica zit en waterafdrijvend protocol volgt mag een zekere dosis test geen al te grote rol spelen.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

BC, hoe belangrijk zijn refeeds wanneer je cut met T3 en clen in je cycle

Met T3 alleszins minder belangrijk dan met, in die mate dat je ze de laatste twee weken kan laten vallen voor een volledige deplete. Maar daarvoor hou je ze best toch wat aan met het oog op mood als je doorgaans low carb dieet (wat overigens geen vereiste is, en als je het niet doet dan zijn refeeds natuurlijk nutteloos).

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Hee man,
Toen ik voor het eerst naar de bloedbank ging was ik on op test, tren en bold.
Ik nam toen tevens 250mg zink per dag, mijn hemoglobine werd op 10,2 gemeten.

5 weken later ging ik daadwerkelijk bloed doneren, ik was toen aan het cruisen op 250mg test.
En nam op dat moment geen zink meer, mijn hemoglobine was nog steeds 10,2.
Bij mij had een hoog zink innamen er geen invloed op.
Misschien heb je wat aan deze info, suc6 verder in ieder geval!
En houd ons op de hoogte. ;)

Ligt vooral aan de voeding. Als je heel ijzerrijke voeding hebt (veel vlees en groene groenten) dan zou dat inderdaad geen probleem mogen geven. Maar dat is niet altijd het geval, vandaar dat ik bij zink gebruik ook altijd meegeef dat je ijzer in de gaten moet houden.

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Top man thnx.
al mis ik eigenlijk wel de inbreng van bc, momenteel ga ik eigenlijk allee uit van zijn en xl hun advies.
zijn imo de enige die het weten ipv napraten, no offence verder doe dat zelf ook.

Nee, hangt wel wat af van de halfwaardetijd van je producten (daar ik doorgaans de nolva al laat lopen van een week na laatste inject, maar uiteraard gaat de echte nakuur pas later in voor langere esters, zul je al snel op een 7tal weken uitkomen), maar hangt niet af van de lengte van een kuur. Je laat HCG meelopen, dus je zult zodra alles uit je bloed is automatisch gaan herstellen, ondersteunen met een SERM, en herstel zal over dezelfde tijd verlopen.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Hey BC,

Tijdje geleden had ik de vraag gesteld over het testen van GH na gebruik van GHRP-6 met CJC-1295 (zonder DAC).
De uitslag is binnen en deze geeft aan 14 mIU/L terwijl ik toch verwachte tegen de 30 mIU te lopen.
Wat voor conclusie trek jij hieruit?

Denk niet dat er veel meer conclusie valt uit te trekken, hoe vroeger je ergens gaat ingrijpen, en hoe meer stappen je erbij neemt, hoe minder efficient het eindresultaat zal zijn, ook omdat het lichaam zich gaat aanpassen door desensitisatie enz. Het lijkt me dan ook perfect logisch dat je niet het effect van hogere GH gaat nabootsen met GHRH's.

Ik heb ook meteen uit nieuwsgierigheid mijn Oestradiol laten testen. Tijdens de bloedafname zat ik in de 8e dag van PCT. Mijn Oestradiol was 110 pmol/L. Is dit een normale waarde na 8 dagen of had deze veel lager moeten zijn?
De bloedtest vlak aan eind van mijn test-e 500 cycle gaf ietjes over de 300 pmol/L aan.

Wanneer PCT begonnen ? Lijkt nog hoog, maar als je PCT al begint voor alles uit je bloed is, dan is dat perfect normaal. Dit zijn waarden die je verwacht zo'n 3 weken na laatste inject.

Ik neem Raloxifene 60mg en Exemestane 25mg elke dag
[/quote]

De twee hebben een redelijk null-effect op elkaar omdat exemestane circulerende estro doet dalen en ralox ze doet stijgen, hoewel ze allebei een primair anti-e effect uitoefenen.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Echt onzin dat je het zelf moet hebben gebruikt om advies te kunnen geven, want van het ervaren zelf leer je niet zoveel. Dat kun je prima weten door iedereen zijn ervaring te hebben gelezen en een beetje te kunnen filteren op betrouwbare en onbetrouwbare bronnen. Een dokter hoeft toch ook niet zelf kanker te hebben gehad om je er alles over te vertellen en je te behandelen.

Hangt er beetje vanaf waarover je advies geeft. Zelf gebruiken bied wel zekere inzichten, maar uiteraard zijn veel dingen beter te beoordelen vanuit objectieve data zoals studies op grotere groepen, dan het subjectieve n=1 standpunt van een individu. Idealiter toets je de data aan de ervaring (of dat nu eigen ervaring is of die van anderen die je uit de eerste hand waarneemt). Maar het is inderdaad zo dat voor het merendeel, zelf gebruiken zeker geen vereiste is om correct advies te geven.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

BC hoe sta je tegenover yearround masteron (naast trt)? En welke doseringen raad je aan tijdens bridge (naast 250mg test)?

Moet je een eind monitoren om te zien of het al dan niet probs geeft met betrekking tot bloeddruk en zo, maar wordt wel steeds populairder, ook omdat mensen vaak merken dat terugvallen op 125-250, zeker als ze anti-e's gebruikten in blast, libido wat aantast. Een 200 mg erbovenop zou moeten goed zijn.

BC even een vraagje omtrent eetlust etc.

Ik zit nu in week 4 test/tren/mast/t3 en merk dat ik toch wel vaak misselijk ben na het eten. Zit ook sneller vol zo lijkt het. Op zich niet zo'n probleem omdat ik rustig aan het recompen ben. Maar het misselijk zijn vind ik wel erg irritant. Komt dit door de verhouding androgenen tov de anabolen?

Huidige dosis is 125/200/100 e4d. Na komend weekend gaat de dosis omhoog naar 125/300/100 e4d. Ik kan me overigens niet zo goed voorstellen dat nog geen 200mg mast per week bovenop de tren al zou kunnen zorgen voor verminderde eetlust en de misselijkheid na de maaltijden? Al moet ik wel toegeven dat ik er in mijn vorige blast geen last van had, met 50mg provi ed en zonder de mast.

Tips?

BC even een vraagje omtrent eetlust etc.

Ik zit nu in week 4 test/tren/mast/t3 en merk dat ik toch wel vaak misselijk ben na het eten. Zit ook sneller vol zo lijkt het. Op zich niet zo'n probleem omdat ik rustig aan het recompen ben. Maar het misselijk zijn vind ik wel erg irritant. Komt dit door de verhouding androgenen tov de anabolen?

Huidige dosis is 125/200/100 e4d. Na komend weekend gaat de dosis omhoog naar 125/300/100 e4d. Ik kan me overigens niet zo goed voorstellen dat nog geen 200mg mast per week bovenop de tren al zou kunnen zorgen voor verminderde eetlust en de misselijkheid na de maaltijden? Al moet ik wel toegeven dat ik er in mijn vorige blast geen last van had, met 50mg provi ed en zonder de mast.

Tips?

Eetlust verlies komt wel vaker voor met alle soorten AAS. Voor de zekerheid best zeker je bloeddruk checken, want zowel hogere bloeddruk als leverwaarden zijn primaire oorzaak van daling van eetlust. gezien je doel, als daar geen problemen zijn, zou ik me er verder niet teveel zorgen over maken.

Ik moet binnenkort toch weer langs de dokter voor een bloedprikformulier, dus vraag meteen wel even of ze BP wil opnemen. Thanks :)

Rob.s , ik zou hem ook 3 weken ervoor weg nemen.. als je diuretica gaat gebruiken is het wel een ander verhaal.

Ik heb hem pas een week voor de wedstrijd eruit gegooid, hield er maar klein beetje vocht van vast wat al binnen 3 dagen wegtrok. Prop blijf ik op 35-40mg per dag nemen.

Maar hoe bedoel je laatste shot HCG voor de wedstrijd laten vallen Big Cat? Bedoel je dan echt de dag van de wedstrijd??

Diuretica pak ik overigens niet. Is imo niet nodig als je een goed protocol hebt om op natuurlijke wijze het water af te drijven, vooral niet bij een C-wedstrijd.

Ik heb hem pas een week voor de wedstrijd eruit gegooid, hield er maar klein beetje vocht van vast wat al binnen 3 dagen wegtrok. Prop blijf ik op 35-40mg per dag nemen.

Maar hoe bedoel je laatste shot HCG voor de wedstrijd laten vallen Big Cat? Bedoel je dan echt de dag van de wedstrijd??

Je neemt 2x 500Iu per week. De tweede maal die week, de laatste shot voor je wedstrijd, laat je vallen.

Diuretica pak ik overigens niet. Is imo niet nodig als je een goed protocol hebt om op natuurlijke wijze het water af te drijven, vooral niet bij een C-wedstrijd.

Ik vind de meerwaarde van een lage dosis HCT savonds voor het slapen zodra je water terug afbouwt nochtans niet te onderschatten.

Ok thnx. Laatste shot laten vallen omdat je er evt vocht van zou kunnen vasthouden?

Denk niet dat er veel meer conclusie valt uit te trekken, hoe vroeger je ergens gaat ingrijpen, en hoe meer stappen je erbij neemt, hoe minder efficient het eindresultaat zal zijn, ook omdat het lichaam zich gaat aanpassen door desensitisatie enz. Het lijkt me dan ook perfect logisch dat je niet het effect van hogere GH gaat nabootsen met GHRH's.

Wanneer PCT begonnen ? Lijkt nog hoog, maar als je PCT al begint voor alles uit je bloed is, dan is dat perfect normaal. Dit zijn waarden die je verwacht zo'n 3 weken na laatste inject.

De twee hebben een redelijk null-effect op elkaar omdat exemestane circulerende estro doet dalen en ralox ze doet stijgen, hoewel ze allebei een primair anti-e effect uitoefenen.

Met de PCT ben ik 2 weken begonnen na de laatste injectie met 500mg test-e.
Dus deze waarde is gemeten na 22 dagen na de laatste injectie. Ik liet toch een bloedmeting doen en dacht laat ik eens mijn oestrogeen bekijken.
Wat ik opmerk is dat ik me totaal niet anders voel. Ik ben alleen mijn vocht kwijt geraakt maar wat betreft massa en kracht zit ik nog steeds goed. Ik heb HCG volgens protocol tijdens de kuur gezet en dat zal ook wel goed bedragen aan mijn herstel. Ik vind het geweldig gaan.

Wat betreft desensitisatie dacht ik dat GHRP-6 geen last had hiervan. Althans de desensitisatie van de hypofyse. Op datbtrue forum is men positief over de combi GHRP-6 en CJC-1295 (w/o dac) weg. Of bedoel je dat het lichaam zelf minder reageert of het afgegeven GH vanuit de hypose?
Ik heb trouwens omgerekend dat de afgifte overeenkomt met 4.7 ng/mL GH.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven