Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de PCT ben ik 2 weken begonnen na de laatste injectie met 500mg test-e.
Dus deze waarde is gemeten na 22 dagen na de laatste injectie. Ik liet toch een bloedmeting doen en dacht laat ik eens mijn oestrogeen bekijken.
Wat ik opmerk is dat ik me totaal niet anders voel. Ik ben alleen mijn vocht kwijt geraakt maar wat betreft massa en kracht zit ik nog steeds goed. Ik heb HCG volgens protocol tijdens de kuur gezet en dat zal ook wel goed bedragen aan mijn herstel. Ik vind het geweldig gaan.
De echte PCT moet nog beginnen, maar inderdaad, ik verwacht geen al te grote problemen met herstel hier.Wat betreft desensitisatie dacht ik dat GHRP-6 geen last had hiervan. Althans de desensitisatie van de hypofyse. Op datbtrue forum is men positief over de combi GHRP-6 en CJC-1295 (w/o dac) weg. Of bedoel je dat het lichaam zelf minder reageert of het afgegeven GH vanuit de hypose?
Ik heb trouwens omgerekend dat de afgifte overeenkomt met 4.7 ng/mL GH.
Wat raad je eigenlijk aan voor acne? Aangezien ik eigenlijk buiten mijn cruise constant tren gebruik, mijd ik liever ROA... Merci
Met HCT bedoel je neem ik aan Hydrocloorthiazide. Ik heb daar wel 20 tabs a 25mg van liggen maar wil dat eerst een keer uitproberen na deze eerste wedstrijd. Wil absoluut niet plat komen te staan en er moet ook wat verbetering overblijven voor de volgende wedstrijd.
HCT is juist niet kalium sparend, Dyazide (in USA veel gebruikt) is dat bijv. wel. Dat is dan een combinatie van HCT en triamtereen.
Hypokalemie is echt zeldzaam bij standaard HCT gebruik. Enkel lusdiuretica kun je echt als kaliumflushers beschouwen.Ik heb sinds mijn nakuur nogal last van haaruitval, verlies na schatting zon >200 haren per dag wellicht is dit aantal nog een stuk hoger.
Echter heb ik ook haaruitval aan de achterkant van mijn hoofd waar naar mijn weten haarfollikels zouden zitten die DHT resistent zijn.
Is dit dan niet het gevolg van DHT vorming door mijn vorige kuur of zijn de resistente haarfollikels maar een fabel?

Heb je hier overheen gelezen of weet je het antwoord niet?
Ik heb geen haar fetisj, alvast bedankt![]()
Zo hebben ook vrouwen vaak last van haarverlies, maar hebben er weinig erg in, omdat het gewoon teruggroeit in meeste gevallen.Nee, was al redelijk druk besproken, weet niet hoeveel ik er nog aan kan toevoegen. veel mensen merken inderdaad maar haarverlies tijdens nakuur/cruise, maar denk dat dat veel te maken heeft met tijdsduur waarop zulke dingen plaatsvinden. Als kuur of blast langer was dan zou het nog tijdens ipv na gebeuren. Haar aan achter- en zijkant zijn inderdaad meer resistent tegen haarverlies, wat niet wil zeggen dat het niet uitvalt, enkel dat het daarna wel nog teruggroeit, maar dat aan de bovenkant niet meerZo hebben ook vrouwen vaak last van haarverlies, maar hebben er weinig erg in, omdat het gewoon teruggroeit in meeste gevallen.
Het is niet omdat je triamtereen toevoegt dat het geheel plotseling kaliumsparend wordtHypokalemie is echt zeldzaam bij standaard HCT gebruik. Enkel lusdiuretica kun je echt als kaliumflushers beschouwen.
Ok ok. Hoeveel mg zou je adviseren op welke tijdstippen? Heb 25mg tabs van PCH. Ik ga dit dan eens overleggen met degene die mij de laatste 5 dagen helpt.
Verder houd ik het op zonnebank, zink en een goeie scrub.

Volgens duur en stats ben je ook nog niet echt helemaal "off" nuDe echte PCT moet nog beginnen, maar inderdaad, ik verwacht geen al te grote problemen met herstel hier.
Voor zover ik weet is daar weinig of geen bewijs van dat er geen desensitisatie zou optreden, maar dat terzijde kan het ook een compenserende verhoging zijn van somatostatine door de hypofyse, wat op zijn beurt de afgifte van GH gaat remmen (beetje zoals het verhaal met T4 en rT3 ook).
---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
ROA kun je altijd best vermijden. verder houd ik het op zonnebank, zink en een goeie scrub.
weet je vast ook wel
Big cat,
Ik ga aan de slag met test-e/test susp/deca/tren-A .. nu ben ik een leek wat betreft ai.
Wat zou jij opteren voor deze stack ? Eerste keer dat ik ai zal gebruiken , ik wil nu vooral preventief gebruiken omdat er suspension in komt wat toch stevige stoten uitdeelt![]()
Wil je srs een srs antwoord? Weet wel een goeie namelijk![]()
srs

Nou vertel eens... ben benieuwd! Kan ik ook namelijk wel gebruiken.
PS: waarom kan ik die gay tren club nog steeds niet joinen?![]()
Eens in de 3 dagen en jezelf daarna goed insmeren met een lotion ofzo. Bij mij is het echt merkbaar stukken minder!