AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC tot voor kort zag je nooit iemand 2x 19 nor gebruiken omwille van herstel ( meende ik)

Als je je hcg gewoon gebruikt is het dan nog zo'n groot verschil met herstellen van niet 19 nors? Zelfde dosissen en duur van de kuur.

• Like
Waarderingen: Em87
BC tot voor kort zag je nooit iemand 2x 19 nor gebruiken omwille van herstel ( meende ik)

Als je je hcg gewoon gebruikt is het dan nog zo'n groot verschil met herstellen van niet 19 nors? Zelfde dosissen en duur van de kuur.

dacht eer dat het te maken het met te dik bloed
elke dag halve asprine nemen dan

Is een halve van 500mg niet teveel? Dacht dat de dosering voor bloedverdunnend rond de 100/125mg acetylsalicylzuur moest liggen (zogenaamde "kinder" doseringen)

Op welke dosis moet je caber mee laten lopen?

Sommige zeggen 0.25 andere 0.5 elke 3 dagen

Nee, heeft te maken met dat men denkt dat je van 2 19nor middelen slechter zou herstellen, wat natuurlijk de grootste bro science is.
Je kan trouwens beter eerst je Hb laten meten voordat je voor niks asperine gaat slikken.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Dat ligt eraan hoeveel tren je neemt en hoe gevoelig je voor prolactine bent.

Nee, heeft te maken met dat men denkt dat je van 2 19nor middelen slechter zou herstellen, wat natuurlijk de grootste bro science is.
Je kan trouwens beter eerst je Hb laten meten voordat je voor niks asperine gaat slikken.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Dat ligt eraan hoeveel tren je neemt en hoe gevoelig je voor prolactine bent.

200 Mg ew :o

Gewoon 0.25 doen en als nodig ophogen?

neem gewoon 0,5mg joh

Had me vraag in verkeerde topic gedaan dus doe het even hier.

nu Cruise op 250mg en wil straks naar test p + mast p, wil op beide 0.5ML per dag gaan zitten. Zijn dit de juiste verhoudingen en wat raad je (behalve tren) aan op nog erbij te nemen?

Nee, gewoon rekening houden dat deca mss het langstwerkende product is, op bold undec na, en dus herstel sowieso iets langer zal duren, tenzij je opteert voor NPP.

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

Is een halve van 500mg niet teveel? Dacht dat de dosering voor bloedverdunnend rond de 100/125mg acetylsalicylzuur moest liggen (zogenaamde "kinder" doseringen)

Een halve van 100 mg uiteraard. Of gewoon 100 mg eod. Maar aspirine werkt niet per se "bloedverdunnend", het schakelt de bloedplaatjes uit waardoor de kans op stolling daalt. Maar voorzie daar niet enorm veel meer problemen mee dan met andere producten. Als hemotocriet te hoog gaat is het tijd om een bloed te geven.

---------- Toegevoegd om 07:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

0.00 mg.

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

zegt degene die aan de GH slin etc zit :roflol:

GH en slin zijn geen ancils, ze veroorzaken groei, ze dienen niet voor het behandelen van onbestaande neveneffecten.

---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Had me vraag in verkeerde topic gedaan dus doe het even hier.

nu Cruise op 250mg en wil straks naar test p + mast p, wil op beide 0.5ML per dag gaan zitten. Zijn dit de juiste verhoudingen en wat raad je (behalve tren) aan op nog erbij te nemen?

Is te zien wat het doel is. Als mood en libido ten gevolge van te lage test het enige probleem waren zou ik alsnog tren zeggen, als je voor de rest nog probs had met tren, dan zou ik zeggen deca, op voorwaarde dat deca je niet teveel vocht geeft (of je dat niet teveel kan schelen).

200 Mg ew :o

Gewoon 0.25 doen en als nodig ophogen?

Eerst met niks beginnen en mocht je het nodig achten caber erbij nemen.

zegt degene die aan de GH slin etc zit :roflol:

Dat is niet onnodig toch? Krijg je gegarandeerd massa van.
Of caber nodig is bij slechts 200mg tren e per week is nog maar de vraag en erg goed voor de linkerhart kamer is het niet.
Buiten dat kost het vaak veel geld wat je misschien in je zak kan houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven