Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Is te zien wat het doel is. Als mood en libido ten gevolge van te lage test het enige probleem waren zou ik alsnog tren zeggen, als je voor de rest nog probs had met tren, dan zou ik zeggen deca, op voorwaarde dat deca je niet teveel vocht geeft (of je dat niet teveel kan schelen).

Ga vanaf volgende week cutten, Dan hou ik het gewoon bij 0.5ML test p + 0.5ML mast p elke dag.
Kijken wat dat me brengt

Wat is er te doen aan de libido crash na een blast van test (250) / tren (400) en terug wilt vallen op een cruise van 125 of 250mg?

Even een situatie schetsen (gaat omtrent gyno):

2 weken voor mijn cruise kreeg ik last van een klein kliertje in men rechter tepel (tijdens 600 test/750 tren). Ik heb toen gewacht tot mijn cruise (300mg test) aangezien mijn test 'vrij hoog' was in vergelijking met de tren. Nu zit ik reeds 2 weken in de cruise waarvan ik de 2e week al 40mg nolva heb gebruikt. Mijn idee was om nu nog voort te gaan op 20mg nolva, maar ik betwijfel of het enig nut heeft aangezien de klier toch een stuk groter is geworden.

Ook had ik graag nog 2 weken gecruised om dan over te gaan op m'n blast om te cutten (1ml test/2ml tren/1ml mast), maar dat zal te vroeg zijn neem ik aan.

Wat raad je aan? Merci

In welke hoeveelheden en welke duur zou ik één van dezen moeten gebruiken?

mast zou ik matchen met je test, provi zou ik toch 50 per dag gaan.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Even een situatie schetsen (gaat omtrent gyno):

2 weken voor mijn cruise kreeg ik last van een klein kliertje in men rechter tepel (tijdens 600 test/750 tren). Ik heb toen gewacht tot mijn cruise (300mg test) aangezien mijn test 'vrij hoog' was in vergelijking met de tren. Nu zit ik reeds 2 weken in de cruise waarvan ik de 2e week al 40mg nolva heb gebruikt. Mijn idee was om nu nog voort te gaan op 20mg nolva, maar ik betwijfel of het enig nut heeft aangezien de klier toch een stuk groter is geworden.

Ook had ik graag nog 2 weken gecruised om dan over te gaan op m'n blast om te cutten (1ml test/2ml tren/1ml mast), maar dat zal te vroeg zijn neem ik aan.

Wat raad je aan? Merci

Ik snap al niet goed, zodra er effectief klierweefsel is waarom je niet zou beginnen met nolva ? Je test blijft dezelfde op je cut als je cruise en de rest aromatiseert niet, dus ik zie geen enkel probleem om je volgende blast te beginnen en het verder te behandelen, maar als het al aanhoud op 300 zou ik toch zeker al bij voorzorg wat aromasin er tegenaan smijten terwijl je de nolva verder zet en mettertijd aromasin verhogen en nolva er uit smijten. Dat behandeling iets langer duurt lijkt me verder nogal logisch gezien je ook langer gewacht hebt om ze te behandelen ...

Test prop 700mg per week. Heb jij daar ervaring mee zonder iets erbij te zetten?

Big Cat: ik wijk misschien een beetje af met heb je enig idee over het volgende:

Een familielid van me heeft gevorderd COPD (ademhalingswegen/longemfyseem) waarbij ze continue pijn heeft aan haar benen en nauwelijks meer kan lopen. Het blijkt dat het eiwit GSK-3-beta het spierweefsel in de benen afbreekt.
Zou 50 mg deca per week niet kunnen helpen om het proces te remmen?

In ieder geval bedankt voor je antwoord

lol pleister dikkop!! ik wil er juist vanaf dus denk dat ik gewoon 1ml test prop ED zet + 50MG proviron

Voor Big Cat (en getXXL). Hoe zijn jullie aan de kennis omtrent AAS gekomen? Begin me er zelf steeds meer voor te interesseren en zoek naast de reguliere topics en stickie's in het AAS subforum meer bronnen(boeken, fora's, websites) om mijn kennis van AAS uit te breiden. Bedankt.

Voor Big Cat (en getXXL). Hoe zijn jullie aan de kennis omtrent AAS gekomen? Begin me er zelf steeds meer voor te interesseren en zoek naast de reguliere topics en stickie's in het AAS subforum meer bronnen(boeken, fora's, websites) om mijn kennis van AAS uit te breiden. Bedankt.

Wetenschappelijke studies. heel veel wetenschappelijke studies.

Had eerder dit lijstje gepost:
Ah, dan hier 'n lijstje:
Celbiologie: Essential Cell Biology (Alberts et al.), en als dik naslagwerk nog Molecular Biology of the Cell (Alberts et al.)
Biochemie: Fundamentals of Biochemistry: Life at the molecular level (Voet & Voet)
Fysiologie: Human Physiology: From cells to systems (Sherwood), en wat gedetailleerder Physiology van Berne en Levy (helaas wel lichtelijk verouderd).

Dan als je wilt weten hoe AAS werken (zijn publicaties uit journals):
- Androgens and skeletal muscle cellular and molecular action mechanisms underlying the anabolic actions
- Androgen Receptor-mediated Gene Expression
- Androgen Receptor (AR) Coregulators A Diversity of Functions Converging on and Regulating the AR Transcriptional Complex
- Androgen Receptor: An Overview
- Nuclear Hormone Receptors and Gene Expression

Cellulaire mechanismes m.b.t. skeletspierhypertrofie:
- Mechanotransduction and the regulation of mTORC1 signaling in skeletal muscle
- mTORC1 and the Regulation of Skeletal Muscle Anabolism and Mass

Denk dat je hiermee aardig uit de voeten kunt.

**** kennis
gewoon spuiten dan word je groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven