JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Hij wordt oud maar zo'n Trickster quote blijft grappig.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wordt oud maar zo'n Trickster quote blijft grappig.

Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.
Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Mensen die nog nooit een noemenswaardige prestatie of fysiek hebben neer gezet praten zo.
Doe het eerst allemaal maar eens met noemenswaardig resultaat.
Wat meer respect voor echte (ipv van forum)bodybuilders en atleten is wel op zn plaats.
![]()
Hey, staat me ergens van bij dat ik heb gelezen dat jij Sibutramin hebt gebruikt. Nu heb ik extreme eetbuien en zelfs na een 2000kcal ontbijt heb ik na 2 uur alweer honger. Het doel was dat ik nu zou clean bulken, maar zit elke dag ruim boven de 6000kcal aan clean food. Zou low dose Sibutramin helpen om mijn honger gevoel te onderdrukken en zo ja welke dosering. Kan het voor lange(re) tijd worden gebruikt en zitten er verder nog (erge) bijwerkingen aan waarmee je rekening moet houden.
Aan 10 mg mss net niet effectief genoeg, maar aan 20mg krijg ik na 3 dagen geenvaste voeding meer door men strot, constant droge mond en droge ogen, en eerste tekenen van serotonine tekort duiken ook al op. Denl dat 15mg dus de ideale dosis is, helaas zijn deze pilletjes moeilijk te delen

merk jij en BC dat jullie door de kennis 'makkelijker' een goed fysiek kunnen behalen? zou zeggen dat in principe jullie sneller en beter kunnen gainen dan de gemiddelde dbber of niet. Puur op kennis en toepassen er van, los of jullie dat nu wel of niet doen ;P
3 jaar terug had ik nog nooit een deftig dieet gevolgd en had toch al een redelijke fysiek. Dat is louter op basis van weten wat je doet. Toen ik in december na lange tijd terug begon met AAs ben ik van 88kg-7% op nog geen drie maanden richting 106kg-11% gegaan. Als ik dan mensen zie soms die al langer kuren en rond die stats zitten en nauwelijk 2-3kg telkens aankomen, dan vermoed ik toch dat ik bepaalde dingen doe die anderen niet doen. Maar goed om echt die bewering te maken wil ik eerst zien wat ik het komende anderhalf jaar nog kan neerzetten.Wel eerste dag merk je er dus niet van, dus dan dosis maar verdubbeld en al snel geleerd dat dat eigenlijk te veel isAan 10 mg mss net niet effectief genoeg, maar aan 20mg krijg ik na 3 dagen geenvaste voeding meer door men strot, constant droge mond en droge ogen, en eerste tekenen van serotonine tekort duiken ook al op. Denl dat 15mg dus de ideale dosis is, helaas zijn deze pilletjes moeilijk te delen
![]()
Ben er behoorlijk lethargisch van, maar moeilijk in te schatten of het rechstreeks aan de sibutramine ligt of de paar dagen extreem lage cals. Nu het werkt wel, maar pas na 2-3 dagen
---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Ik in elk geval wel3 jaar terug had ik nog nooit een deftig dieet gevolgd en had toch al een redelijke fysiek. Dat is louter op basis van weten wat je doet. Toen ik in december na lange tijd terug begon met AAs ben ik van 88kg-7% op nog geen drie maanden richting 106kg-11% gegaan. Als ik dan mensen zie soms die al langer kuren en rond die stats zitten en nauwelijk 2-3kg telkens aankomen, dan vermoed ik toch dat ik bepaalde dingen doe die anderen niet doen. Maar goed om echt die bewering te maken wil ik eerst zien wat ik het komende anderhalf jaar nog kan neerzetten.
Ja, vooral 'makkelijker' inderdaad. Ik hoef minder te doen om hetzelfde te bereiken als paar jaar geleden, simpelweg omdat ik weet waar ik mee bezig ben. Aan de andere kant ben ik echter al heel lang niet echt serieus bezig, met name door drukte.merk jij en BC dat jullie door de kennis 'makkelijker' een goed fysiek kunnen behalen? zou zeggen dat in principe jullie sneller en beter kunnen gainen dan de gemiddelde dbber of niet. Puur op kennis en toepassen er van, los of jullie dat nu wel of niet doen ;P
Wel eerste dag merk je er dus niet van, dus dan dosis maar verdubbeld en al snel geleerd dat dat eigenlijk te veel isAan 10 mg mss net niet effectief genoeg, maar aan 20mg krijg ik na 3 dagen geenvaste voeding meer door men strot, constant droge mond en droge ogen, en eerste tekenen van serotonine tekort duiken ook al op. Denl dat 15mg dus de ideale dosis is, helaas zijn deze pilletjes moeilijk te delen
![]()
Ben er behoorlijk lethargisch van, maar moeilijk in te schatten of het rechstreeks aan de sibutramine ligt of de paar dagen extreem lage cals. Nu het werkt wel, maar pas na 2-3 dagen
---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Ik in elk geval wel3 jaar terug had ik nog nooit een deftig dieet gevolgd en had toch al een redelijke fysiek. Dat is louter op basis van weten wat je doet. Toen ik in december na lange tijd terug begon met AAs ben ik van 88kg-7% op nog geen drie maanden richting 106kg-11% gegaan. Als ik dan mensen zie soms die al langer kuren en rond die stats zitten en nauwelijk 2-3kg telkens aankomen, dan vermoed ik toch dat ik bepaalde dingen doe die anderen niet doen. Maar goed om echt die bewering te maken wil ik eerst zien wat ik het komende anderhalf jaar nog kan neerzetten.
Ik heb 3 precontest vragen Big Cat..hoop dat je ze wilt beantwoorden (heb gezocht en ben ze nog niet tegengekomen)
- hoeveel dagen voor de show vind jij dat hgh gestopt moet worden?
- zelfde vraag voor test-prop
- hoe clenbuterol timen, tot aan de show of eerder stoppen met risico op vochtrebound?
Thanks alvast!
Denk je dat je ook lethargisch bent wanneer je alsnog 4kcal naar binnen werk? Wil het namelijk gebruiken tijdens een cleanbulk, vandaar dat de dosering ook niet al te hoog hoeft te zijn. Weet je iets meer over de schadelijkheid, lees over bloedstolsels, extreem hoge bloeddruk, flauwvallen, terwijl andere mensen zeggen dat het compleet veilig, ook bij lang gebruik.
merk jij en BC dat jullie door de kennis 'makkelijker' een goed fysiek kunnen behalen? zou zeggen dat in principe jullie sneller en beter kunnen gainen dan de gemiddelde dbber of niet. Puur op kennis en toepassen er van, los of jullie dat nu wel of niet doen ;P
Waar maak jij uit op dat ik niemand ooit heb begeleid? En dan doel ik niet alleen over het internet. Laatste maanden me niet mee bezig gehouden, maar afgelopen zomer is daar aardig wat tijd in gegaan. En je vergist je ook als je denkt dat ik alleen theoretische kennis heb over AAS ed., het is niet alsof ik niet veel weet over voeding en training.Getxxl is iemand die veel weet over endocrinologie maar daarom is hij geen goede trainer of begeleider. Dat heeft er niets mee te maken. Hij heeft niet de minste ervaring over AS ivm gainen of zwaar kuren. Hij heeft de theoretische kennis over anabole steroïden, clomid, nolva, hcg, enz. Daar twijfel ik niet aan. De meeste goede begeleiders die de sportmensen aan de top brengen, hebben veel minder theoretische kennis (ze hebben wel de nodige kennis) maar hebben vooral praktijkervaring. Ze voelen ook aan wanneer iemand het rustiger aan moet doen en hoe iemand naar een piekmoment te brengen. Dat zijn totaal verschillende zaken. BigCat is iemand die bb'ers begeleid heeft en heeft wel praktijkervaring en de theoriekennis. BigCat zal je kuren kunnen samenstellen en je kunnen begeleiden ivm bodybuilding. Getxxl zal dat misschien ook kunnen maar het zal gebaseerd zijn over hetgeen hij erover gelezen heeft. Getxxl zal iemand raad kunnen geven en helpen die lijdt aan hypogonadisme of iemand die teveel omzetting heeft naar oestrogeen, dht, enz.. En hij zal je de nodige uitleg kunnen geven over de kenmerken van de verschillende steroïden. Op gebied van theorie zal hij zeer veel weten. Iemand die veel theoretische kennis heeft zal wel in de praktijk vlug op het juiste spoor zitten en veel minder fouten maken als hij iemand zal moeten begeleiden maar hij zal toch nog moeten leren dat theorie en praktijk niet altijd overeenkomen. Zo zie ik het maar daarom heb ik geen gelijk.
Waar maak jij uit op dat ik niemand ooit heb begeleid? En dan doel ik niet alleen over het internet. Laatste maanden me niet mee bezig gehouden, maar afgelopen zomer is daar aardig wat tijd in gegaan. En je vergist je ook als je denkt dat ik alleen theoretische kennis heb over AAS ed., het is niet alsof ik niet veel weet over voeding en training.

). Weet jij of ijzertabletten iets van een werking op bloedsuiker zouden kunnen hebben? Ik heb telkens na een flinke maaltijd en 's morgens als ik nog niks heb gegeten het gevoel alsof ik KO ga :') Echt ****ing irritant, helemaal licht in m'n hoofd en alles lijkt dan ook aan me voorbij te gaan, is niet echt komisch zo. Denk voor ik ermee naar de dokter ga vraag ik 't hier ff. Of komt dit door de shitload aan carbs die ik gedurende de dag eet? Zit toch wel gauw tegen de 700 gram carbs..BC ( of een ander, idc). Weet jij of ijzertabletten iets van een werking op bloedsuiker zouden kunnen hebben? Ik heb telkens na een flinke maaltijd en 's morgens als ik nog niks heb gegeten het gevoel alsof ik KO ga :') Echt ****ing irritant, helemaal licht in m'n hoofd en alles lijkt dan ook aan me voorbij te gaan, is niet echt komisch zo. Denk voor ik ermee naar de dokter ga vraag ik 't hier ff. Of komt dit door de shitload aan carbs die ik gedurende de dag eet? Zit toch wel gauw tegen de 700 gram carbs..
Ik cruise op 't moment alweer een aantal weken op 375 test, dus daar zal 't niet aan liggen denk ik.
Bij het opstaan zou dat ook relatief weinig impact hebben omdat dit insuline gemedieerd is en je dan nog niets gegeten hebt.