Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twijfels twijfels twijfels... 5iu vind ik een beetje veel van het goede en ik wil niet meer groeien of een grotere schoenmaat krijgen haha

Ik heb in mn 1e ervaring ook 3.3 iu Hyge per dag gezet. Het doet zeer zeker z'n werk alleen had ik wel fucking zere handen en ook hele dikke handen en voeten. En dan niet een beetje maar echt zo dat schoenen die ruim zaten niet meer pasten en ik m'n handen niet eens meer in washandjes kreeg ( wel bij gezegd dat ik al grote handen heb ). Pak nu 2.7 iu Geno ( heb de echte te pakken gekregen ) en het vocht trekt langzaamaan uit m'n handen en voeten gelukkig.

Twijfels twijfels twijfels... 5iu vind ik een beetje veel van het goede en ik wil niet meer groeien of een grotere schoenmaat krijgen haha

Groeien in de zin van langer worden? Dat gebeurt sowieso niet.
En grotere schoenmaat moet je wel wat meer zetten.
Ik heb al 10 jaar maat 48 2/3e bij Adidas terwijl ik de laatste jaren continu op 5iu a 10iu zit

Opgezette handen en voeten moet ik niet hebben
M'n handen worden alleen al op 1g test erg groot laat staan op HGH
Ik wil 7 maanden on gaan en de laatste 16 weken HGH erbij zetten maar ik denk dat ik dat dan 10 weken 2iu 10 weken 3iu zet ofzo? Kan het gewoon door een cruise gebruikt worden?

Opgezette handen en voeten moet ik niet hebben
M'n handen worden alleen al op 1g test erg groot laat staan op HGH
Ik wil 7 maanden on gaan en de laatste 16 weken HGH erbij zetten maar ik denk dat ik dat dan 10 weken 2iu 10 weken 3iu zet ofzo? Kan het gewoon door een cruise gebruikt worden?

Voor droog te blijven kan je 2-3iu gebruiken ja, maar voor massa is het minimaal 5iu.
Kan je tijdens een cruise nemen ja

Ok hier kom ik voorlopig even verder mee bedankt ;)

Hey,

Ik heb Euthyrox aangeboden gekregen van 100mg per tablet. Hoeveel is aan te raden als dosering om op te cutten? Ik kan hier eigenlijk niet zoveel over vinden. Iemand ervaring?

Ik heb in mn 1e ervaring ook 3.3 iu Hyge per dag gezet. Het doet zeer zeker z'n werk alleen had ik wel fucking zere handen en ook hele dikke handen en voeten. En dan niet een beetje maar echt zo dat schoenen die ruim zaten niet meer pasten en ik m'n handen niet eens meer in washandjes kreeg ( wel bij gezegd dat ik al grote handen heb ). Pak nu 2.7 iu Geno ( heb de echte te pakken gekregen ) en het vocht trekt langzaamaan uit m'n handen en voeten gelukkig.

Heb ik ook gehad, zelfs zo erg dat ik nachten wakker lag van de pijn. Toen ben ik maar even 3weken gestopt. Daarna weer begonnen met 1iu en vervolgens per maand 1iu verhogen. Rustig opbouwen, dan gaat het prima. Tevens deed ik een EOD protocol, dat verlaagd ook de kans op bijwerkingen.

Ik heb UG t3 gebruikt en het werkt perfect moet ik zeggen

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Nog een vraag waar ik het antwoord niet op vind:
Is er een limiet aan de periode dat je hcg kunt gebruiken of kan je dit gewoon 7 maanden achter elkaar zetten?

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Nog een vraag waar ik het antwoord niet op vind:
Is er een limiet aan de periode dat je hcg kunt gebruiken of kan je dit gewoon 7 maanden achter elkaar zetten?

Ik neem het al 3 jaar dus lijkt me geen probleem.
Bij hoge doseringen kan je alleen wel gyno krijgen dus dat moet je in de gaten houden

Ik ben momenteel aan het Blasten en Cruisen en heb gedaan:

1-3 1 tot 4mg opbouwend methyltren ed
1-13 400mg tren-e
1-13 250mg test-e

Ondanks een flink kcal-tekort 4kg gegaind de eerste 3 weken en krachtstats +15-20% op haast alles. En daarna gewicht stabiel gehouden tot einde blast. (wel flink droger geworden)
Ik ben nu bezig met mijn 5e week cruise op 250mg test-e.

Mijn plan is om hierna kort te gaan blasten (bulk), iets dergelijks als:

1-3 4mg methyltren ed
1-3 50-100mg test-p ed

Heeft iemand ervaring met zulke korte kuren en hoe waren of zijn de gains vermoedelijk?

Zelfde ervaring hier. Vreemd genoeg was HG goedkoper op voorschrift, UG T3 is wel stuk duurder geworden dan vroeger, maar dat is omdat het vroeger in bulk uit azië kwam en je nu enkel T3 van de UG merken zelf hebt. Maar is een van de weinige producten waar de kwaliteit nagenoeg even goed is.

]Nog een vraag waar ik het antwoord niet op vind:

Ja, kan gewoon continu, vervangt in wezen gewoon je eigen LH om testikels te blijven stimuleren en niet te krimpen, meer niet.

1-13 400mg tren-e
1-13 250mg test-e

Ondanks een flink kcal-tekort 4kg gegaind de eerste 3 weken en krachtstats +15-20% op haast alles. En daarna gewicht stabiel gehouden tot einde blast. (wel flink droger geworden)

1-3 4mg methyltren ed
1-3 50-100mg test-p ed

Heeft iemand ervaring met zulke korte kuren en hoe waren of zijn de gains vermoedelijk?

waarom je keuze voor methyltren ?

1-13 400mg tren-e
1-13 250mg test-e

1-3 4mg methyltren ed
1-3 50-100mg test-p ed

Zou ik Test Susp proberen als k jou was man :) Wil ik ook nog es gaan doen, 2x 0.5 ml MT en Susp ED, volgens mij moet dat echt ziek zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven