AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik van TestP ook pas na 1 a 1.5 week echt wat merk, beetje lullig als je maar 3 weken wilt kuren.

Dus 4mg methyltren en 75mg tesp susp per dag? Hoe zou jij voeding met deze kuur aanpakken? Flink boven onderhoud? (vermoed dat er niet een grote kans is op veel vet aanzetten)

Ik kan ook gewoon een week eerder beginnen met de test-p als met de methyltren, ben toch aan het blasten en cruisen.

Laatst bewerkt:
Als je toch blast en cruised, zet dan gewoon test e.

Dus 4mg methyltren en 75mg tesp susp per dag? Hoe zou jij voeding met deze kuur aanpakken? Flink boven onderhoud? (vermoed dat er niet een grote kans is op veel vet aanzetten)

Ik kan ook gewoon een week eerder beginnen met de test-p als met de methyltren, ben toch aan het blasten en cruisen.

Zo ga ik 't idd nog wel een x doen denk ik, lijkt me wel een leuk probeersel. Wil dan 's iets boven m'n onderhoud zitten en kijken of MT echt zo fucking sterk is dat je er zelfs dan nog droger op wordt. 1 dose direct bij 't opstaan en 1 dose 1.5 uur pre-workout zou 't voor mij worden dan.

Ben hier redelijk nieuw maar wou aan BigCat het volgende vragen, als er topics zijn mijn excuses ervoor maar kon niks vinden.

Als een persoon voor een lange tijd sterioden gebruikt (jaar +) en heeft dus sinds week 1 HCG bij laten lopen, hoe zal de PCT of herstelperiode verlopen?

Ik zie een ''power pct'' protocol wat veel mensen hebben geholpen, weet niet wat BigCat hiervan vindt [Link niet meer beschikbaar] .

En wat ik uiteindelijk wou vragen, kan je voor ''altijd'' on en prima genezen als je er HCG sinds week 1 en heel je kuur mee laat lopen?

Alvast bedankt

dus week 1 1500mg test-e en week 2 en 3 en evt 4 750mg test-e?

Geen erg grote kans op gyno hierdoor?

Nee, want je bloedwaarde wordt niet hoger dan dat je in eerste instantie wil bereiken dus geen extra kans op gyno.

Check op http://roidcalc.powerbody.ru
Ik zet zelf 2 x 500mg test e op het moment en als ik de eerste drie injectie 1000mg (eerste 1,5 week dus) zet kom ik op de grafiek hieronder uit.
Wanneer ik de eerste 2 weken zou frontloaden zou ik net wat te hoog komen en weer omlaag gaan in bloedwaarde, dus dat is net te veel.

grafiek.jpg

Iemand ervaring met Ostarine in de cruise? voordelen? risicos?

Beste BC,

In aanloop naar een wedstrijd wat adviseer je dan mbt inname zink, met name de laatste weken?

(had je ook een prive bericht gestuurd over diuretica protocol, hoop dat je tijd kan vinden om deze te beantwoorden)

Gr. PCT

Ben hier redelijk nieuw maar wou aan BigCat het volgende vragen, als er topics zijn mijn excuses ervoor maar kon niks vinden.

Als een persoon voor een lange tijd sterioden gebruikt (jaar +) en heeft dus sinds week 1 HCG bij laten lopen, hoe zal de PCT of herstelperiode verlopen?

Ik zie een ''power pct'' protocol wat veel mensen hebben geholpen, weet niet wat BigCat hiervan vindt [Link niet meer beschikbaar] .

En wat ik uiteindelijk wou vragen, kan je voor ''altijd'' on en prima genezen als je er HCG sinds week 1 en heel je kuur mee laat lopen?

Alvast bedankt

Ben ik ook benieuwd naar! Bv verschil in herstel met hcg vanaf week 1 versus zonder hcg als je 5-6 jaar on bent.

Big cat
Stel ik zit aan de TRT en ik wil kinderen kweken hoelang moet ik dan aan de hcg op welke doseringen en hoe zeker ben ik dan van de zaak dat ik geen kinderen krijg met een handicap?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven