- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
dus jij bent aan het blast cruisen? Hoe veel iu zet je in de week?
Normaal zou ik 500iu per week aanraden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus jij bent aan het blast cruisen? Hoe veel iu zet je in de week?
Zou ik Test Susp proberen als k jou was manWil ik ook nog es gaan doen, 2x 0.5 ml MT en Susp ED, volgens mij moet dat echt ziek zijn.
Omdat ik van TestP ook pas na 1 a 1.5 week echt wat merk, beetje lullig als je maar 3 weken wilt kuren.
Als je toch blast en cruised, zet dan gewoon test e.
Dus 4mg methyltren en 75mg tesp susp per dag? Hoe zou jij voeding met deze kuur aanpakken? Flink boven onderhoud? (vermoed dat er niet een grote kans is op veel vet aanzetten)
Ik kan ook gewoon een week eerder beginnen met de test-p als met de methyltren, ben toch aan het blasten en cruisen.
Duurt wel lang dan tot opbouwd tot een hoger testosteron niveau in het bloed.. en omdat het zo'n korte kuur is..

Duurt wel lang dan tot opbouwd tot een hoger testosteron niveau in het bloed.. en omdat het zo'n korte kuur is..
Eerste week dubbel zetten, dan zit je al heel snel op een stabiele waarde.
dus week 1 1500mg test-e en week 2 en 3 en evt 4 750mg test-e?
Geen erg grote kans op gyno hierdoor?
Ben hier redelijk nieuw maar wou aan BigCat het volgende vragen, als er topics zijn mijn excuses ervoor maar kon niks vinden.
Als een persoon voor een lange tijd sterioden gebruikt (jaar +) en heeft dus sinds week 1 HCG bij laten lopen, hoe zal de PCT of herstelperiode verlopen?
Ik zie een ''power pct'' protocol wat veel mensen hebben geholpen, weet niet wat BigCat hiervan vindt [Link niet meer beschikbaar] .
En wat ik uiteindelijk wou vragen, kan je voor ''altijd'' on en prima genezen als je er HCG sinds week 1 en heel je kuur mee laat lopen?
Alvast bedankt
Big cat
Stel ik zit aan de TRT en ik wil kinderen kweken hoelang moet ik dan aan de hcg op welke doseringen en hoe zeker ben ik dan van de zaak dat ik geen kinderen krijg met een handicap?