- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
BC, nu we het toch over bold hebben, kan je nog een kijkje nemen in m'n topic van laatst?Nee, cortisol is tamelijk onveranderd, bij tren gebruik gaat het zelfs dalen in de tijd. 11-oxo doet in wezen hetzelfde wat ook halotestin doet, het bind de 11bHSD enzymen en remt zo de omzetting van cortisol naar cortisone en omgekeerd. Halo gaat ook nog eens de GR zelf blokkeren. Is ook de reden waarom je van Halo agressief wordt ondanks feit dat het een heel zwak androgeen en anabool is. Te laag cortisol maakt je gewoon gemeen.
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------
Zelfs zonder test best te doen, gezien 600+mg normaal voldoende test geeft om je gezondheid te onderhouden (maar als je hoog gaat in andros mss net iets te weinig estro om je te blijven goed voelen).
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/x-bold-staat-gelijk-x-test-verhaal-371252/

Maar kan inderdaad redelijk onaangenaam zijn, te weinig cort
Het nut van zulke dingen is dat je veel leesvoer kan verwerken en de basis van alles mee hebben, wat je dan op zich een achtergrond geeft om over de rest te discussieren, meer niet. Dat is gewoon de aard van het beestje. Zulke boeken en databases zijn gericht op mensen die specifiek dingen zoeken, terwijl er heel veel overlap is als je naar de realiteit kijkt.
Maar nu moet ik zeggen dat ik ook echt niet veel van al die effecten die sommige ervan hebben merk. M'n huid vervelde als een idioot de 1e 2 weken, handen zijn in de ochtend flink stijf en nog erger als het overdag heel warm is maar verder merk ik alleen dat ik droger blijf ondanks flink vreten en junken.