AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, cortisol is tamelijk onveranderd, bij tren gebruik gaat het zelfs dalen in de tijd. 11-oxo doet in wezen hetzelfde wat ook halotestin doet, het bind de 11bHSD enzymen en remt zo de omzetting van cortisol naar cortisone en omgekeerd. Halo gaat ook nog eens de GR zelf blokkeren. Is ook de reden waarom je van Halo agressief wordt ondanks feit dat het een heel zwak androgeen en anabool is. Te laag cortisol maakt je gewoon gemeen.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Zelfs zonder test best te doen, gezien 600+mg normaal voldoende test geeft om je gezondheid te onderhouden (maar als je hoog gaat in andros mss net iets te weinig estro om je te blijven goed voelen).
BC, nu we het toch over bold hebben, kan je nog een kijkje nemen in m'n topic van laatst?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/x-bold-staat-gelijk-x-test-verhaal-371252/

Nee, cortisol is tamelijk onveranderd, bij tren gebruik gaat het zelfs dalen in de tijd. 11-oxo doet in wezen hetzelfde wat ook halotestin doet, het bind de 11bHSD enzymen en remt zo de omzetting van cortisol naar cortisone en omgekeerd. Halo gaat ook nog eens de GR zelf blokkeren. Is ook de reden waarom je van Halo agressief wordt ondanks feit dat het een heel zwak androgeen en anabool is. Te laag cortisol maakt je gewoon gemeen.

Niet aan te raden dus in combinatie met tren? Lijkt me nare geestelijke bijwerkingen geven dan?

Niet aan te raden dus in combinatie met tren? Lijkt me nare geestelijke bijwerkingen geven dan?

Ik vermoed dat deftige dosis van het een of het ander cortisol al zo laag haalt dat het ander niet zoveel meer zal doen :p Maar kan inderdaad redelijk onaangenaam zijn, te weinig cort

Big cat, is permanent falen van de schildklier nou een mogelijke bijwerking van T3 gebruik? Dacht van niet maar op de dbb wiki staat van wel.

De dbb wiki is niet recent :o

Bij de dbb wiki is meeste info bullshit

Big cat, is permanent falen van de schildklier nou een mogelijke bijwerking van T3 gebruik? Dacht van niet maar op de dbb wiki staat van wel.

Nee, zelfs bij gevallen van meerdere jaren is het in de literatuur nog nooit voorgekomen. Er was ooit een gerucht dat zane dat zou gehad hebben, maar geen idee van waar dat gerucht komt en wat er van aan is.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Ja heb zelf ook praktisch alleen gelezen dat dat een urban legend is maar de dbb wiki zegt iets anders en die info daar is meestal toch wel redelijk toch?

Er is geen enkele database of boek die 100% of zelfs maar 80% correct is ;) Het nut van zulke dingen is dat je veel leesvoer kan verwerken en de basis van alles mee hebben, wat je dan op zich een achtergrond geeft om over de rest te discussieren, meer niet. Dat is gewoon de aard van het beestje. Zulke boeken en databases zijn gericht op mensen die specifiek dingen zoeken, terwijl er heel veel overlap is als je naar de realiteit kijkt.

Vraagje
Klopt het dat je je meer uitgerust voelt als je hgh gebruikt?
Want je bootst toch eigenlijk ook je ruststand na als ik het goed begrepen heb?

Vraagje

Als ik 't PreWO zet val ik zowat in slaap na de workout :P Maar nu moet ik zeggen dat ik ook echt niet veel van al die effecten die sommige ervan hebben merk. M'n huid vervelde als een idioot de 1e 2 weken, handen zijn in de ochtend flink stijf en nog erger als het overdag heel warm is maar verder merk ik alleen dat ik droger blijf ondanks flink vreten en junken.

Vraagje

Absoluut, maar bleek in de praktijk voor mij echter beperkt. Mogelijk lag dat ook wat aan de tren.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Als ik 't PreWO zet val ik zowat in slaap na de workout :P Maar nu moet ik zeggen dat ik ook echt niet veel van al die effecten die sommige ervan hebben merk. M'n huid vervelde als een idioot de 1e 2 weken, handen zijn in de ochtend flink stijf en nog erger als het overdag heel warm is maar verder merk ik alleen dat ik droger blijf ondanks flink vreten en junken.

Stijfheid heb ik nooit iets van gemerkt, en met tren erbij niet veel problemen van moe zijn of slapen :p Het vervellen bij mij leek vooral een probleem na het stoppen van GH. Wa mooi gebruind in mexico, net gestopt toen, niks meer rood of beschadigd, na heel wat behandeling met aftersun, en dan uit het niets plots vervelt als een slang, maar echt helemaal van kop tot teen.

Deze vraag is waarschijnlijk al gesteld maar ik kan het 123 niet vinden. Stel je bent 1-2 weken van huis en kan daardoor geen hcg zetten(meenemen is geen optie). Welk protocol moet je volgen om je achterstand in te halen.

Deze vraag is waarschijnlijk al gesteld maar ik kan het 123 niet vinden. Stel je bent 1-2 weken van huis en kan daardoor geen hcg zetten(meenemen is geen optie). Welk protocol moet je volgen om je achterstand in te halen.

Gewoon weer hervatten

Wat testo zegt. Waarden zullen dan eind van de reis en eerste paar weken nadien wat minder zijn, maar daarna weer normaliseren.

Hey BC weer eens vraagje van mij.
Vroeger als ik een kuur deed pakte ik altijd flink wat kilo's en hoewel ik elk jaar nog steeds goed vooruit ga heb ik het idee dat het beter kan. De laatste paar kuren waren 1500 test per week en mijn huidige kuur is 1000 test + 600 mast per week. (Hierbij pak ik altijd 5iu hgh per dag en slin+igf PWO)
Ik heb de eerste week een frontload zo gedaan dat ik meteen stabiel zit qua bloedwaardes, maar nu een klein maandje later merk ik niet veel behalve dat ik IETS voller ben.

Zou het een idee zijn om mijn doseringen flink omhoog te gooien of is dat nutteloos ?
Andere tips zijn welkom.

Fijn dat je weer actief bent! Ik vraag me af waar jij de verhouding koper:zink van 1:25 vandaan hebt. Heb je de beschikbare literatuur geraadpleegd, of is het louter een aanname vanwege de verhouding die in jouw zink-kopersupplement zit? Ik kom namelijk bijna overal 1:8 tegen, hoogstens 1:10. Hier wijkt 1:25 wel erg veel vanaf.

Als je een grove schatting zou doen van hoeveel kcal een persoon meer opneemt bij bijv. 200 mg zink per dag, hoeveel zou dat dan zijn? Ik snap dat het heel lastig te zeggen is en dat het per persoon zal verschillen, maar als je het toch kunt proberen zou het fijn zijn :p. Puur om een idee te krijgen. Ik weet dat jij aankomt bij 3500 kcal, maar heb geen idee hoeveel je zonder zink zou eten.

Hey BC weer eens vraagje van mij.
Vroeger als ik een kuur deed pakte ik altijd flink wat kilo's en hoewel ik elk jaar nog steeds goed vooruit ga heb ik het idee dat het beter kan. De laatste paar kuren waren 1500 test per week en mijn huidige kuur is 1000 test + 600 mast per week. (Hierbij pak ik altijd 5iu hgh per dag en slin+igf PWO)
Ik heb de eerste week een frontload zo gedaan dat ik meteen stabiel zit qua bloedwaardes, maar nu een klein maandje later merk ik niet veel behalve dat ik IETS voller ben.

Zou het een idee zijn om mijn doseringen flink omhoog te gooien of is dat nutteloos ?
Andere tips zijn welkom.

Dosissen kunnen gerust nog een stuk omhoog, tot 4 a 4.5g. Boven de 5g lijkt inderdaad redelijk nutteloos. Buiten Bostin Lloyd toch nog nooit gehoord van iemand die meer dan 5-6g nam :p Boven de 5g gaan meestal GH en slin de hoogte in.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Fijn dat je weer actief bent! Ik vraag me af waar jij de verhouding koper:zink van 1:25 vandaan hebt. Heb je de beschikbare literatuur geraadpleegd, of is het louter een aanname vanwege de verhouding die in jouw zink-kopersupplement zit? Ik kom namelijk bijna overal 1:8 tegen, hoogstens 1:10. Hier wijkt 1:25 wel erg veel vanaf.

1:25 voorkomt koper tekort. Als jij behoefte of nut hebt aan meer koper kun je inderdaad een ander ratio nemen.

Als je een grove schatting zou doen van hoeveel kcal een persoon meer opneemt bij bijv. 200 mg zink per dag, hoeveel zou dat dan zijn? Ik snap dat het heel lastig te zeggen is en dat het per persoon zal verschillen, maar als je het toch kunt proberen zou het fijn zijn :p. Puur om een idee te krijgen. Ik weet dat jij aankomt bij 3500 kcal, maar heb geen idee hoeveel je zonder zink zou eten.

Wel voor mij zou dat dan 800-1000 kcal zijn voor die 2.5 a 3mg/kg zink.

Oke dan ga ik de boel wat omhoog gooien vanaf volgende week ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven