XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik je goed begrijp ga je op geen enkel moment HGH pakken terwijl je op redelijke dose AAS zit? Omgekeerde wereld imo maar oke.

Ff vanuit eigen ervaring, ik begon op GH in m'n cruise en merkte geen f**k van verhoging libido, 2.5 iu houd je echt niet zo ontzettend droog dat je constant pizza moet eten in je cut en ook qua gevoel ging ik me niet perse beter voelen. Ik begon ook op 2.5 iu Hyge. Heb ook nog nooit gehoord van dit soort effecten van GH ( beter libido, betere mood enzovoorts )

Dat is omdat die HGH niet is wat het moet zijn. Met echte HGH (niet die je op de zwarte markt vindt) zou 2,5 IU zeker anabool moeten werken en ook vet verbranden.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Was op een andere schaal, mn echte waarde weet ik niet(was jong)
Maar het hoogste wat ik ooit gemeten heb was 17 op een schaal van 10-55

Da's een volstrekt normale waarde van een gezonde man.

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Vraag over middelen zoals clomid/nolva
Ik heb anderhalf jaar TRT gedaan en ben sinds 3.5 maanden clean van alles.

De endo (dr de Ronde) heeft me vandaag gebeld en gezegd dat mn waarde nu 10.3 is ten opzichte van 6.6 zon 2 maanden geleden. De boel herstelt dus heel langzaam maar zeker. Hij wilt het nu zo laten en geen afspraken meer inplannen en de behandeling stoppen.

Hij wilt de boel laten herstellen op de manier dat het nu gaat. Op de vraag of een korte nakuur clomid het herstel zou bevorderen wist hij niet echt antwoord te geven, hij zei dat een nakuur met clomid de hypofyse wel weer platlegt en dat je misschien weer lager eindigt zodra je nakuur klaar is omdat je dan crashed? Hij wist dit niet zeker en dat het hypothetisch mogelijk zou zijn.

Aangezien heel veel kuurders hier als ze niet herstellen een nakuur doen met clomid vroeg ik mij af of iemand hier wel weet of clomid onderdrukt? Het wordt toch gebruikt om je herstel te versnellen? Zou een nakuur van 3 weken met clomid/nolva op 25/20mg het herstelproces versnellen, of zakt het na de nakuur weer gewoon terug naar 0 of iig lager dan de 10.3 nu gemeten? Mind you, ik heb tot nu toe nog geen enkele serm of ai gebruikt sinds ik off ben zon 3.5 maanden geleden en dus ook geen nakuur gedaan na de TRT op aanraden van de endo. Mijn vraag is dus legt een nakuur van 3 weken je hypofyse plat, of 'crash' je na je nakuur weer? En zoja zou dit dan onder de waarde zijn die er nu is(10.3) of zal het hoger zijn/de boel versnellen?

Mvg viper

Dat zou mij toch verwonderen wat hij daar zegt. Clomid legt je hypofise niet plat maar doet ze juist werken. Normaalgezien ga je je herstel met clomid versnellen en zakt je testosteron terug naar zijn normale niveau als je stopt. Ik zou het dan wel minstens 6 weken nemen.

Dat is omdat die HGH niet is wat het moet zijn. Met echte HGH (niet die je op de zwarte markt vindt) zou 2,5 IU zeker anabool moeten werken en ook vet verbranden.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Ik was toen 21, op papier is dat misschien een normale waarde maar de libido issues die ik had waren dat NIET. Verder schommelden ze heel erg, een keer 17 en toen weer 12 en dan weer 14. Altijd maar in die ondergrens
Deze libido issues speelden al een geruime tijd, weinig zin in seks onder andere (1 max 2 maal in de week, mastruberen deed ik ook amper) terwijl er verder geen andere stressende levensfactoren waren. Sterker nog, 1 relatie is daar uiteindelijk op stuk gelopen.
3 weken nadat ik met de eerste inject begon verdwenen letterlijk alle libido issues, voor het eerst voelde ik echte lust en tijdens de seks voelde ik me echt gepassioneerd met mijn partner. 3 weken na de inject en het jaar daarna is libido problemen nooit meer voorgekomen, het is letterlijk een non issue geworden toen en ik had regelmatig 3x per week zeer bevredigende seks.
Maargoed dit is een discussie voor een ander topic, ik doe daarmee niet je statement af dat het een normale waarde is. Ik had alleen wel klachten bij die waardes die verdwenen met het toedienen van testosteron

HGH hyge

Ik heb het even allemaal opgesomd voor de zekerheid voordat ik er aan begin. Ik hoop dat BC dit kan bevestigen zodat ik zeker weet dat het goed zit.

Ik ben nu niet herstelt van mijn kuur maar schaf 300iu aan.

Dan zet ik met 3IU per dag (5 dagen op 2 dagen af) tot de 3 kitjes op zijn en dan begin ik met mijn kuur.

Ik mix 1 vial bac water met 30iu HGH en zet in de ochtend 0,5ml (staat gelijk aan 1,5IU) en na de middag direct als ik thuis ben van het trainen zet ik weer 0,5ml.

Injecteren met slin spuitjes in het buikvet net zoals hcg.
Poeder klaar maken in de vial op dezelfde manier als met hcg.
Vial met water bewaren in de koeling.

De kans op een groeihormonen buik is niet aanwezig op deze dosering.

Om hypo te voorkomen dagelijks 1 glas cola drinken.

50mg t3 laten mee lopen van begin tot eind bij deze 3 kitjes

Carpel tunnel syndrome? Zal mij niet gebeuren met deze dosering lijkt
Me maar wat als dat wel gebeurd?

Is er iets dat ik ben vergeten dat ik wel zou moeten weten?

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Dat zou mij toch verwonderen wat hij daar zegt. Clomid legt je hypofise niet plat maar doet ze juist werken. Normaalgezien ga je je herstel met clomid versnellen en zakt je testosteron terug naar zijn normale niveau als je stopt. Ik zou het dan wel minstens 6 weken nemen.

Hij zei dat clomid ook kan rommelen met je hormoonwaardes en dat hij daar niet aan wilde beginnen. Ik heb er verder niet naar gevraagd want ik neem zijn woord er maar voor op aan (ik weet er zelf te weinig van af hoe de feedbackloop werkt en of je crasht na stoppen van clomid)

Waarom trouwens 6 weken?

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

HGH hyge

Ik heb het even allemaal opgesomd voor de zekerheid voordat ik er aan begin. Ik hoop dat BC dit kan bevestigen zodat ik zeker weet dat het goed zit.

Ik ben nu niet herstelt van mijn kuur maar schaf 300iu aan.

Dan zet ik met 3IU per dag (5 dagen op 2 dagen af) tot de 3 kitjes op zijn en dan begin ik met mijn kuur.

Ik mix 1 vial bac water met 30iu HGH en zet in de ochtend 0,5ml (staat gelijk aan 1,5IU) en na de middag direct als ik thuis ben van het trainen zet ik weer 0,5ml.

Injecteren met slin spuitjes in het buikvet net zoals hcg.
Poeder klaar maken in de vial op dezelfde manier als met hcg.
Vial met water bewaren in de koeling.

De kans op een groeihormonen buik is niet aanwezig op deze dosering.

Om hypo te voorkomen dagelijks 1 glas cola drinken.

50mg t3 laten mee lopen van begin tot eind bij deze 3 kitjes

Carpel tunnel syndrome? Zal mij niet gebeuren met deze dosering lijkt
Me maar wat als dat wel gebeurd?

Is er iets dat ik ben vergeten dat ik wel zou moeten weten?

Hoelang ga je dit runnen? En ga je direct erachteraan juicen?
Groet

20 weken, direct daar achteraan de kuur ja

Naar aanleiding van bacardi's post: komt die 'gut' nou echt door orgaangroei van hgh of is het orgaanvet door slin gebruik? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je 'organen zo hard groeien' door wat hgh gebruik, ook al zijn het wss ziek hoge doseringen waar we het over hebben.

Alle reacties zijn welkom niet alleen die van big cat :)

Ik heb nog nooit lager dan 5iu van geno of hyge gepakt, maar als ik het zou vergelijken vind ik ze qua werking niet echt veel van elkaar verschillen. Ik heb bij beide een serum test gedaan en kan me herinneren dat de geno niet veel hoger was. Heb ook een igf test gedaan bij hyge en mijn waarde was 700+ dus wat betreft prijs/kwaliteit verhouding kan je beter hyges nemen (zolang ze origineel van .cn zijn)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Ik heb ook nauwelijks ervaring met GH bro, m'n 1e keer was ook pas geleden op 2.5 iu Hyge waar ik een aantal weken op heb gezeten voor ik het verhoogde naar 3.3. Ik ervaarde 0 verhoging van libido maar zat dan ook gewoon op 375 TestE en gemoedstoestand veranderde bij mij ook niet. Nu ben ik daar ook niet zo gevoelig voor maar toch.

Bij mij heeft geen enkele hgh effect op libido en gemoedstoestand.
Ik denk ook dat je daar alleen wat van merkt als je van jezelf vrijwel geen hgh aanmaakt of dat het gewoon een verkoop praatje is. Net zoals je grijze haren weer kleur zouden krijgen. Bij mij ook niet het geval helaas

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Naar aanleiding van bacardi's post: komt die 'gut' nou echt door orgaangroei van hgh of is het orgaanvet door slin gebruik? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je 'organen zo hard groeien' door wat hgh gebruik, ook al zijn het wss ziek hoge doseringen waar we het over hebben.

Alle reacties zijn welkom niet alleen die van big cat :)

Is visceraal vet door slin, hgh, AAS en het vele vele eten.
Wanneer ik helemaal droog train verdwijnt die gut ook wel flink, hoewel ik van nature al een beetje groot middel heb.

Hij zei dat clomid ook kan rommelen met je hormoonwaardes en dat hij daar niet aan wilde beginnen. Ik heb er verder niet naar gevraagd want ik neem zijn woord er maar voor op aan (ik weet er zelf te weinig van af hoe de feedbackloop werkt en of je crasht na stoppen van clomid)

Waarom trouwens 6 weken?
Groet

Over clomid als TRT vervanger bestaan genoeg studies op internet. Waarom minstens 6 weken? Omdat 2 weken de moeite niet is. Je zegt zelf dat je voor je TRT gedaan had, een laag libido had en dat je je veel beter in je vel voelde toen je testosteron gebruikte. Dat wil zeggen dat je als je terug naar je oude niveau herstelt, je je terug slecht zal voelen. Kan je toch beter een paar weken clomid gebruiken om te zien of dat je testosteron ook verhoogt zodat je je goed voelt. Helpt het niet, stop je gewoon. Daar zal Gallen (GetXXL) misschien wat meer over weten. Ik dacht dat hij vroeger ook met zo'n probleem zat en zijn testosteronlevel naar een goed niveau had gebracht zonder testosteron te gebruiken. Hoe? Weet ik niet, heeft hij volgens mij (ik kan verkeerd zijn) nooit verteld.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Is visceraal vet door slin, hgh, AAS en het vele vele eten.
Wanneer ik helemaal droog train verdwijnt die gut ook wel flink, hoewel ik van nature al een beetje groot middel heb.

Mannen die op een podium staan, zijn helemaal droog getraind en hebben toch een dikke buik. Hoe kunnen ze dan visceraal vet hebben? Als je cut, is visceraal vet het eerste wat verdwijnt en daarna verdwijnt pas je onderhuids vet. Is wel degelijk opgezwollen door HGH. Vroeger voor het HGH tijdperk bestonden die dikke buiken trouwens niet bij bodybuilders.

Laatst bewerkt:
Over clomid als TRT vervanger bestaan genoeg studies op internet. Waarom minstens 6 weken? Omdat 2 weken de moeite niet is. Je zegt zelf dat je voor je TRT gedaan had, een laag libido had en dat je je veel beter in je vel voelde toen je testosteron gebruikte. Dat wil zeggen dat je als je terug naar je oude niveau herstelt, je je terug slecht zal voelen. Kan je toch beter een paar weken clomid gebruiken om te zien of dat je testosteron ook verhoogt zodat je je goed voelt. Helpt het niet, stop je gewoon. Daar zal Gallen (GetXXL) misschien wat meer over weten. Ik dacht dat hij vroeger ook met zo'n probleem zat en zijn testosteronlevel naar een goed niveau had gebracht zonder testosteron te gebruiken. Hoe? Weet ik niet, heeft hij volgens mij (ik kan verkeerd zijn) nooit verteld.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Mannen die op een podium staan, zijn helemaal droog getraind en hebben toch een dikke buik. Hoe kunnen ze dan visceraal vet hebben? Als je cut, is visceraal vet het eerste wat verdwijnt en daarna verdwijnt pas je onderhuids vet. Is wel degelijk opgezwollen door HGH. Vroeger voor het HGH tijdperk bestonden die dikke buiken trouwens niet bij bodybuilders.

3iu gaat je toch niet zo'n buik geven neem ik aan?

Wanneer je in off season maar iets van 8-10% optisch vet hebt en je gaat dan 6 weken droog trainen gaat niet eerst al het visceraal vet weg. Daarnaast hebben ze gewoon nog veel eten in hun buik tijdens het cutten doordat ze meer massa hebben dan BB'ers vroeger en uiteraard wordt er veel T3 gebruikt en kcal hoog gehouden om voller te zijn. En niet te vergeten hou je tijdens HGH gebruik ook nog vocht in de buik vast.

Stel dat ze echt veel minder zouden gaan eten ipv T3 nemen, HGH droppen en dat een maand of 3 doen moet je eens zien hoe die buik verdwijnt.

Wanneer je in off season maar iets van 8-10% optisch vet hebt en je gaat dan 6 weken droog trainen gaat niet eerst al het visceraal vet weg. Daarnaast hebben ze gewoon nog veel eten in hun buik tijdens het cutten doordat ze meer massa hebben dan BB'ers vroeger en uiteraard wordt er veel T3 gebruikt en kcal hoog gehouden om voller te zijn. En niet te vergeten hou je tijdens HGH gebruik ook nog vocht in de buik vast.

Stel dat ze echt veel minder zouden gaan eten ipv T3 nemen, HGH droppen en dat een maand of 3 doen moet je eens zien hoe die buik verdwijnt.

Als je 8-10% onderhuids vet hebt, heb je geen visceraal vet. Dat kan niet.

Er wordt altijd zo ontzettend veel geroepen op DBB.. Vaak zonder verwijzingen waarom iets zo is.. skydirk, heb je uitleg erbij? Eventueel een bron waar dit uit op te maken is? Ik ben wel benieuwd geworden nu..

Er wordt altijd zo ontzettend veel geroepen op DBB.. Vaak zonder verwijzingen waarom iets zo is.. skydirk, heb je uitleg erbij? Eventueel een bron waar dit uit op te maken is? Ik ben wel benieuwd geworden nu..

Bestaat geen bron voor want er worden geen onderzoeken gedaan naar "misbruik" van HGH en insuline.
(Ik noem het misbruik omdat het niet gebruikt wordt voor een ziekte)

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat wanneer ik droog train mijn buik redelijk snel droog wordt maar dat het veel langer duurt voordat ie van binnenuit platter wordt. Dit hoor ik ook van veel vrienden die wedstrijden draaien.

Het ging mij meer om het aanwezig zijn van een bepaald type vetsoort op een bepaald VP, hetgeen skydirk aanhaalt. Dat staat even los van HGH gebruik :)

HGH icm hoge dosis slin zorgt voor de bierbuik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven