AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien die korte blast van test susp en methyltren een idee?

Een van de pathways hoe HGH en T3 vetverlies promoten is vergroten van de beta-2 andrenoreceptordensiteit op vetcellen. Dit vergroot dus aanzienlijk de gevoeligheid voor catecholamines. Bij directe beta agonisten zoals clen wordt over het algemeen aangeraden na 2 weken volledig te stoppen omdat er aanzienlijke desensitatie optreed van beta-2 receptoren. In theorie zouden zowel HGH en T3 dit tegengaan. Zou het gebruik van HGH en/of T3 het cyclisch gebruiken van clen overbodig maken en betekenen dat je dus dat je langer (of oneindig) door kunt gaan voor er desensitatie optreed?

Big Cat,

Wat is uw mening omtrent de downregulatie van de schildklier; meer bepaald TSH upregulatie bij aanwending van bèta 2 agonisten? Bijkomend is er een voordeel van albuterol t.o.v. clenbuterol i.f.v. lipolyse, daar m.i. enkel de halfwaardetijd beduidend korter is en mogelijks mildere nevenwerkingen induceert uiteraard interindividueel verschillend.

Hgh en nolva (voor gyno behandeling) samen. Go or no go? Dit ivm verlaging igf door de nolva?

Hgh en nolva (voor gyno behandeling) samen. Go or no go? Dit ivm verlaging igf door de nolva?

Kan best, maar is voor niets nodig. Nolva verlaagt systemisch IGF-1 omdat het een anti-estrogeen is, en estrogeen verhoogt systemisch IGF-1. We weten ook dat systemisch IGF-1 geen fluit bijdraagt aan kracht of spiermassa, dus who cares ? Omgekeerd kan HGH je ook gevoeliger maken voor estrogenen, dus is best mogelijk dat mensen die voordien geen last hadden van estro, er wel krijgen nadat ze beginnen GH gebruiken.

Kan best, maar is voor niets nodig. Nolva verlaagt systemisch IGF-1 omdat het een anti-estrogeen is, en estrogeen verhoogt systemisch IGF-1. We weten ook dat systemisch IGF-1 geen fluit bijdraagt aan kracht of spiermassa, dus who cares ? Omgekeerd kan HGH je ook gevoeliger maken voor estrogenen, dus is best mogelijk dat mensen die voordien geen last hadden van estro, er wel krijgen nadat ze beginnen GH gebruiken.

Hoezo doet systemisch IGF1 niks? dit is nieuw voor mij.
Wanneer het in je bloed rond gaat zal het zich toch uiteindelijk aan IGF1 receptoren hechten?

Hoezo doet systemisch IGF1 niks? dit is nieuw voor mij.
Wanneer het in je bloed rond gaat zal het zich toch uiteindelijk aan IGF1 receptoren hechten?

De hoeveelheid is niet genoeg om in spier de drempel te overwinnen voor binding, tenzij bij mega dosis GH + slin. Het is het effect van GH op autocriene IGF-1 die helpt bij groei, niet op de systemisch IGF in de lever.

De hoeveelheid is niet genoeg om in spier de drempel te overwinnen voor binding, tenzij bij mega dosis GH + slin. Het is het effect van GH op autocriene IGF-1 die helpt bij groei, niet op de systemisch IGF in de lever.

Begrijp ik het goed dat als je een systemisch IGF1 waarde van 600+ dankzij HGH gebruik dan wel zin heeft?
Kan je wat verder uitwijken naar het effect van GH op autocriene IGF1, hoe dit in zijn werking gaat?

Begrijp ik het goed dat als je een systemisch IGF1 waarde van 600+ dankzij HGH gebruik dan wel zin heeft?
Kan je wat verder uitwijken naar het effect van GH op autocriene IGF1, hoe dit in zijn werking gaat?

De waarde op zich heeft geen zin, is enkel een indicatieve waarde van hoe receptief je bent voor GH of de kwaliteit van je GH. Autocriene IGF werkt gelijkaardig, buiten dat de GH in combinatie met AAS hier op de spier zelf gaan werken, niet op de lever, om lokaal IGF en MGF te gaan produceren die niet systemisch vrijkomt, maar gebruikt wordt in de spier zelf.

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Een van de pathways hoe HGH en T3 vetverlies promoten is vergroten van de beta-2 andrenoreceptordensiteit op vetcellen. Dit vergroot dus aanzienlijk de gevoeligheid voor catecholamines. Bij directe beta agonisten zoals clen wordt over het algemeen aangeraden na 2 weken volledig te stoppen omdat er aanzienlijke desensitatie optreed van beta-2 receptoren. In theorie zouden zowel HGH en T3 dit tegengaan. Zou het gebruik van HGH en/of T3 het cyclisch gebruiken van clen overbodig maken en betekenen dat je dus dat je langer (of oneindig) door kunt gaan voor er desensitatie optreed?

Nee, daar is clen te sterk voor. Ik weet nu niet of je na 2 weken moet off komen, zolang je de dosis veilig kan opdrijven en de clen blijft voelen werkt ze. Desensitisatie gaat uiteraard door, dus hoe langer dit doorgaat hoe dieper de crash nadien. Maar in wetenschappelijk onderzoek hebben ze al aangetoonds dat als je clen combineert met beta1 blokkers dat je de dosis redelijk wat kan opdrijven, tot 700-800µg per dag zonder grote risicos (waar 180-200 eerder de limiet is en al serieuze risicos oplevert zonder beta1 blokkers). Als je begint aan 40 µg en je went er na 5 dagen nog niet aan, kun je gerust nog even wachten met dosis opdrijven enz.

HGH en nolva ging niet samen hoorde ik ooit iemand zeggen, is dus achterhaalt?
Hij zei je kunt beter aromasin pakken dan nolva want nolva verlaagd IGF-1 en aro volgens hem niet of minder.
Hij had het overigens niet over gyno maar over een nakuur van een cycle terwijl hij aan 5iu gh per dag zat.
wat zeg jij Big Cat?

HGH en nolva ging niet samen hoorde ik ooit iemand zeggen, is dus achterhaalt?
Hij zei je kunt beter aromasin pakken dan nolva want nolva verlaagd IGF-1 en aro volgens hem niet of minder.
Hij had het overigens niet over gyno maar over een nakuur van een cycle terwijl hij aan 5iu gh per dag zat.
wat zeg jij Big Cat?

Los van GH bestaat het verhaal Nolva/IGF al jaren en het is al jaren achterhaald, omdat het verlaagde systemisch IGF-1 geen enkele invloed had op winst of behoud van LBM.

Nou dat is geweldig om te horen, aangezien nolva zo'n beetje het enige is wat mn gyno verkleind :-) thanks!

Nou dat is geweldig om te horen, aangezien nolva zo'n beetje het enige is wat mn gyno verkleind :-) thanks!

als zeldzame gyno het enige probleem is dan is Nolva inderdaad je beste optie omdat het een estro agonist is op metabool vlak, iets wat je verliest met raloxifene of AI's. Voor prostaat is Ralox dan weer beter, en om estro water tegen te gaan op einde van cut aromasin.

en nolva + aromasin? de nolva om het gyno tissue te verkleinen en de aromasin om oestro de nek in te drukken?

en nolva + aromasin? de nolva om het gyno tissue te verkleinen en de aromasin om oestro de nek in te drukken?

Neem dan gewoon Arofixen, dat is er overigens niet voor niets. En sluit precies op jouw doel aan naar ik verwacht!

waarom zou ik dat doen? heb liever zelf controle over doseringen ;-)

Haha ja maar net hoe je het bekijkt.. Of het nu een gemixt product is qua oral, zou ik me niet heel druk om maken. Bij de tabs weet (tenzij HG) ook niet zeker hoeveel mg je nou exact aan het doseren bent. En de ervaringen van Arofixen zijn over het algemeen erg positief. Just a thought bro :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven