maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt altijd zo ontzettend veel geroepen op DBB.. Vaak zonder verwijzingen waarom iets zo is.. skydirk, heb je uitleg erbij? Eventueel een bron waar dit uit op te maken is? Ik ben wel benieuwd geworden nu..
Wat met al die echte ecto's dan die constant junkfood eten en toch ripped staan?
Iemand die op een podium staat, heeft weken of maanden gecut om bijna al zijn onderhuids vet weg te krijgen. Op dat ogenblik heb je je visceraal vet ook opgebruikt. De enigste magere mensen die visceraal vet kunnen hebben zonder dat ze het weten, zijn diegene die mager zijn maar toch slecht en ongezond eten maar geen aanleg hebben om onderhuids vet op te slaan. Zij kunnen visceraal vet opslaan zonder dat ze het beseffen. Maar dat zijn dan mensen die niet dik worden terwijl ze alles mogen eten. Op latere leeftijd herken je ze gemakkelijk. Dunne ledematen maar dikke buiken. Mensen die te dik zijn, hebben uiteraard ook te veel visceraal vet en als zij op dieet gaan, verdwijnt dat visceraal vet vlugger dan het onderhuids vet.
Ik ben nu niet herstelt van mijn kuur maar schaf 300iu aan.
Dan zet ik met 3IU per dag (5 dagen op 2 dagen af) tot de 3 kitjes op zijn en dan begin ik met mijn kuur.
Injecteren met slin spuitjes in het buikvet net zoals hcg.
De kans op een groeihormonen buik is niet aanwezig op deze dosering.
Om hypo te voorkomen dagelijks 1 glas cola drinken.
Hij zei dat clomid ook kan rommelen met je hormoonwaardes en dat hij daar niet aan wilde beginnen. Ik heb er verder niet naar gevraagd want ik neem zijn woord er maar voor op aan (ik weet er zelf te weinig van af hoe de feedbackloop werkt en of je crasht na stoppen van clomid)
Waarom trouwens 6 weken?
Naar aanleiding van bacardi's post: komt die 'gut' nou echt door orgaangroei van hgh of is het orgaanvet door slin gebruik? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je 'organen zo hard groeien' door wat hgh gebruik, ook al zijn het wss ziek hoge doseringen waar we het over hebben.
Alle reacties zijn welkom niet alleen die van big cat![]()
Ik heb nog nooit lager dan 5iu van geno of hyge gepakt, maar als ik het zou vergelijken vind ik ze qua werking niet echt veel van elkaar verschillen. Ik heb bij beide een serum test gedaan en kan me herinneren dat de geno niet veel hoger was. Heb ook een igf test gedaan bij hyge en mijn waarde was 700+ dus wat betreft prijs/kwaliteit verhouding kan je beter hyges nemen (zolang ze origineel van .cn zijn)

Bij mij heeft geen enkele hgh effect op libido en gemoedstoestand.
Ik denk ook dat je daar alleen wat van merkt als je van jezelf vrijwel geen hgh aanmaakt of dat het gewoon een verkoop praatje is. Net zoals je grijze haren weer kleur zouden krijgen. Bij mij ook niet het geval helaas
Kan geeneens baard meer laten staan wegens grijze plekken waardoor hij altijd oneffen lijkt. GH gebruik merk je eigenlijk weinig zelf. Meestal zijn het andere mensen die erop wijzen dat je huid of haar mooier of gezonder lijken. Maar geen extra kleur helaas 
Wat met al die echte ecto's dan die constant junkfood eten en toch ripped staan?
Bedankt! Mijn vragen zijn beantwoord
Dat word dan 4iu ED 7 dagen in de week

Geen idee of voeding vragen hier ook mogen maar ben benieuwd naar de opinie van BG.
Wat is je mening over een high fat bulk dieet? Las op het internet (vandaar de vraag of het onzin is) dat dit vet gains kan beperken.
Wat was je ervaring nu met M1T, SD en Epistane met je persoon die je trainde ?
Wat dus al aangehaald werd werkt clomid uitsluitend op de ER, en in de hypofyse en hypothalamus, in de gewone dosis (50-100mg) zal dit een remmend effect hebben, waardoor er geen feedback optreed door estro, en dus een vlotter herstel van de GnRH / LH-FSH. Dit is echter niet de bottleneck bij herstel, wel de grootte van de testikels. Nadat androgenen in je lijf onder een kritiek punt raken, zal hypofyse en hypothalamus redelijk snel uit zichzelf herstellen, ook na relatief lange periode van gebruik. Doordat testikels te klein zijn echter zal de testosterone productie niet overeen komen met die hoeveelheid LH, en zal het nog duren tot die dosis LH testikels terug op volle grootte brengt vooraleer je volledig herstel bereikt. Dus ongeacht eventueel gebruik van Clomid/Nolva/evista, is gebruik van HCG tijdens de kuur de primaire predictor van herstel.
Ik zou niet bij voorbaat een tijdsverloop plakken op gebruik van SERMs, technisch gezien gaan ze pas helpen als androgenen terug onder het equivalent van een 25 mg/week vallen. Dus pak nu dat je hoge concentratie, 2g aan lange esters neemt, hoofdzakelijk enanthaten, dan mag je rekenen op halfleven van circa 6 dagen. Dat wil zeggen dat je een 6dagen na laatste pin op 1g komt, 12 dagen 500, 18 dagen 250, 24 dagen 125; 30 dagen 62.5, 36 dagen 31.25 en 42 dagen 15.625mg, of met andere woorden LH/FSH komt pas echt terug op gang na 38-39 dagen, en voor die tijd gaat je SERM niet veel doen. Maar je laat het vaak al meelopen van zodra je stopt, dus stoppen voor 40 dagen zou betekenen dat je het meer dan een maand neemt voor niks, want eigenlijk mag het vanaf dat punt nog makkelijk 3 weken meelopen. Werk je met zelfde dosis maar met bold en deca erin zal het nog langer zijn. Hogere dosis zal ook langer zijn enz. En dit is nog redelijk natte vinger werk. Hoe meer je gebruikt, of hoe langer het werkt, hoe langer je SERM gebruik zal lopen.
Wat denk jij bigcat?(of XXL)
Is het raadzaam om nog clomid te gebruiken in deze fase van het proces, ik ben nu bijna 3.5 maand clean van mijn trt en heb geen enkele keer een serm gebruikt om te herstellen van de TRT.
Mijn test is in die periode natuurlijk gestegen van 3 naar 10 op een schaal van 9-25, als ik nu bv clomid een maand lang op 25mg neem, zal dit ervoor doen zorgen dat als ik stop met clomid er een of andere feedbackloop is waardoor ik uiteindelijk na stoppen van de clomid onder de waarde van 10 duik die ik nu heb? Of is de kans alleen maar groter dat ie dan hoger uitvalt?
Mvg
Wat denk jij bigcat?(of XXL)
Is het raadzaam om nog clomid te gebruiken in deze fase van het proces, ik ben nu bijna 3.5 maand clean van mijn trt en heb geen enkele keer een serm gebruikt om te herstellen van de TRT.
Mijn test is in die periode natuurlijk gestegen van 3 naar 10 op een schaal van 9-25, als ik nu bv clomid een maand lang op 25mg neem, zal dit ervoor doen zorgen dat als ik stop met clomid er een of andere feedbackloop is waardoor ik uiteindelijk na stoppen van de clomid onder de waarde van 10 duik die ik nu heb? Of is de kans alleen maar groter dat ie dan hoger uitvalt?
Mvg
Ik vind het toch maar vreemd dat doktor de ronde wat toch wel een bekende endocrinoloog is op dit forum mbt tot trt en dergelijke niet direct begonnen is met SERM's en HCG en je lichaam op zich zelf heeft laten herstellen.
1 tab, enkel voor het slapengaan zodra je water afbouwt. Dus je gaat eerst water opbouwen normaal om te flushen, dan je water afbouwen opnieuw (2-3 dagen) om het effectieve water volume te doen dalen. Zodra je afbouwt neem je dus 1 tab, die 2 a 3 dagen, voor het slapen. Resultaat is dat je tijdens het slapen niet opnieuw de neiging hebt om het lichaam aan te zetten tot water ophouden zodat je gewoon verder kan de dag erna.
Wat doe je met je natrium tijdens die water opbouw- en afbouwdagen?
Ja, toch zeker HCG/HMG wat beetje als de standaardbehandeling wordt gezien bij AAS-geinduceerde azoospermie.
Stijgt het totaal cortisol in het lichaam als men kuurt? En is dit negatief voor de gains? Zit net wat te lezen over het middel 11-oxo wat cortisol zou moeten verminderen..
Bigcat,wat vind je ervan om het hele jaar door boldenone te nemen op 800 mg/week ? In combi met test natuurlijk ea.