Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardeer ik ;-) thx

Heeft 20mg aromasin eod hetzelfde effect als 10mg ed. Deze vraag stel ik omdat ik caps heb ipv tabs.

Heeft 20mg aromasin eod hetzelfde effect als 10mg ed. Deze vraag stel ik omdat ik caps heb ipv tabs.

Cumulatief waarschijnlijk wel, acuut weet ik zo niet. De onderdrukking in veel studies, vooral bij vrouwen, lijkt gelijkaardig of je nu 5 dan wel 50mg neemt, maar wat opvalt is dat bij mannen het plasma halfleven slechts 8 uur bedraagt, ipv 27 bij vrouwen, en je dus mogelijk wel extra effect hebt door extra te nemen, maar dan verspreid in de tijd.

Big Cat, wat vind jij van de Posts op buitenlandse forums mbt tot HGH en T3? Zo zou T4 superieur zijn in dit geval, en T3 niet echt zinvol. Even een voorbeeld hier onder.

"The avergae dose is 200mcgrms to 400mcgrms, so 100mcgrms is basically 2 drops. I started the 100mcgrms this morning with my first shot of GH. I do not really feel anything, maybe a little more energy.

Here is the article: Thyroid Hormone + Growth Hormone - If You Aren

You are dead nuts on about the IGF Suppression, here is a part of the 12 page report that summarizes the science:

Remember, the thing that catalyzes the conversion process is the deiodinase
enzyme. This is also why using low amounts of T3 would seem (again,
anecdotally in bodybuilders) to be able to slightly increase protein synthesis
and have an anabolic effect they arent using enough to tell the body to
stop or slow down production of the deiodinase enzyme, and hence .Although
this analogy isnt perfect, think of GH as a supercharger you have attached to
your carif you dont provide enough fuel for it to burn at its increased
output level, you arent going to derive the full effects. Thyroid status also
may influence IGF-I expressionin tissues other than the liver.So what we
have here is a problem. When we take GH, it lowers T3 levelsbut we need
T3 to keep our GH receptor levels optimally upregulated. In addition, its
suspected that many of GHs anabolic effects are engendered as a result of
Thyroid Hormone + Growth Hormone - If You Arent Using T4 with Your GH, Youre N... Page 8 of 12
Thyroid Hormone + Growth Hormone - If You Aren 1/22/2013
production of IGF-1, so keeping our IGF receptors upregulated by
maintaining adequate levels of T3 seems prudent. But as weve just seen,
supplementing T3 with our GH will abolish Growth Hormones functional
hepatic nitrogen clearance, possibly through the effect of reducing the
bioavailability of insulin-like growth factor-I (12.)

So we want elevated T3 levels when we take GH, or we wont be getting
ANYWHERE NEAR the full anabolic effect of our injectable GH without enough
T3. And now we know that not only do we need the additional T3, but we
actually want the CONVERSION process of T4 into T3 to take place, because
its the presence of those mediator enzymes that will allow the T3 to be
synergistic with GH, instead of being inhibitory as is seen when T3 is simply
added to a GH cycle. And remember, we dont only want T3 levels high, but
we want types 1 and 2 deiodinase to get us there- and when we take
supplemental T3, that just doesnt happenall that happens is the type 3
deiodinase enzyme shows up and negates the beneficial effects of the T3
when we combine it with GH.

And thats where myself and Dr. Daemon ended up, after a week of e-mails,
researching studies, and gathering clues.

If youve been using GH without T4, youve been wasting half your money
and if youve been using it with T3, youve been wasting your time. Start
using T4 with your GH, and youll finally be getting the full results from your
investment."

Big Cat, wat vind jij van de Posts op buitenlandse forums mbt tot HGH en T3? Zo zou T4 superieur zijn in dit geval, en T3 niet echt zinvol. Even een voorbeeld hier onder.

"The avergae dose is 200mcgrms to 400mcgrms, so 100mcgrms is basically 2 drops. I started the 100mcgrms this morning with my first shot of GH. I do not really feel anything, maybe a little more energy.

Here is the article: Thyroid Hormone + Growth Hormone - If You Aren

Ik ken het artikel, is geschreven door iemand die op serieuze fora als CEM vroeger weggelachen met goede reden, en dat bewijst ie met dit artikel opnieuw. Was toen al bezig met zen "boek", hoewel niemand hem kende en hij (nog altijd trouwens) geen enkele terechte reputatie geniet, hij was er gewoon ineens. De redenering is dat GH de perifere conversie van T4 naar T3 bevordert, maar dat is foute logica. Dat is zoals zeggen dat je beter androstenedione zou nemen ipv testosterone, omdat iets ervoor zorgt dat het beter converteert. Uiteindelijk heb je nog altijd meer controle over dosis en werking met het actieve product, zo ook met T3. Daarenboven zijn er teveel variabelen bij conversie, zoals de conversie naar het negatieve rT3 enzovoorts. Dus het is gewoon een fabeltje gebaseerd op de gedachten van iemand die hier eigenlijk compleet geen achtergrond in heeft. Is geen enkel nut voor T4. Temeer daar halfleven van T3 twee dagen is, en van T4 7 dagen, waardoor er cumulatief en bij hogere dosissen meer kans is op negatieve effecten met T4.

.....
Zoekfunctie was voldoende, excuus..

Laatst bewerkt:
Wat is er over npp in de cut te zeggen? Want laats werd ik er op gewezen, maar kan niet echt iets heel duidelijks er over vinden?

Wat is er over npp in de cut te zeggen? Want laats werd ik er op gewezen, maar kan niet echt iets heel duidelijks er over vinden?

Geen fan van nandrolones in de cut. Nandrolone is al licht progestageen, wat enigzins vetverlies remt, maar daarnaast is het mentaal ook niet zo aangenaam om het extra vocht en volume van nandrolone te hebben in een cut, gewoon omdat je liever je vooruitgang ziet. Voor de rest niets mis mee, zeker als je denkt extra volume nodig te hebben. Zou nu naast dbol zowat de enige AAS zijn die ik persoonlijk niet in een cut zou gebruiken echter.

Mijns inziens de beste middelen voor een cut, op langere termijn zijn EQ, tren, Mast en Primo.

Tren is al sinds de vroege jaren '90 het product van voorkeur. Het geeft die harde, dense trenlook die je gewoon nodig hebt in deze sport tegenwoordig en verhoogt de vasculariteit, terwijl het een redelijk potent middel blijft dat spierverlies minimaliseert.

EQ is een goede basis, laat je wat estro houden terwijl je testosterone al wat vroeger laag kan zetten of uithalen (begin van de cut laat je best test er nog in aan 250-500mg), doorgaans redelijk milder feel-good middel, en in combinatie met tren wordt je vasculariteit echt ziek, tot op het punt waar je aders zichtbaar zijn, worden of blijven, zelfs als je redelijk wat water ophoud. Voorwaarde is wel dat je genoeg EQ gebruikt (900-1200mg) en lang genoeg (ideaal toch minimum 15 weken). Met wat aromasin kun je de EQ erin houden tot op het einde (best ook, want duurt wel enkele weken om het uit je systeem te krijgen). Voor sommigen geeft EQ ook vollere schouders en upper body striatie bij voldoende laag vetpercentage.

Daarnaast ofwel Masteron, ofwel primo. Masteron zet je naar het einde toe echt lean en droog, primo daarentegen geeft een vollere, rondere maar gepolijste standbeeldlook die in de jaren 70 erg populair was. Arnold, Zane, Dennis Newman, en ik vermoed de dag van vandaag ook gasten als Shawn Rhoden, zijn fans van de primo-look. Masteron zal meestal lichte voorkeur hebben wegens goedkoper, makkelijker en minder gefaket.

En dan kun je nog aantal oral middelen nemen om je look te verfijnen. Als je geen Mast gebruikt is hoge dosis winny (tot 100mg) een mooie toevoeging, en overigens ook enige situatie waarin ik vind dat winny nuttig is (dan train je niet veel meer, dus niet zoveel last van de pijnlijke gewrichten, estro is al laag, dus sowieso al geen libido meer). Als je daarentegen te plat staat en meer volume nodig hebt dan zijn oxymetholone en methasterone de aangewezen middelen om je op het laatste moment weer wat bij te vullen. Ook methyltrienolone kan je een echte 3D look geven, die tijdens je carbload echt alle suikers in de spieren zuigt.

1 tab, enkel voor het slapengaan zodra je water afbouwt. Dus je gaat eerst water opbouwen normaal om te flushen, dan je water afbouwen opnieuw (2-3 dagen) om het effectieve water volume te doen dalen. Zodra je afbouwt neem je dus 1 tab, die 2 a 3 dagen, voor het slapen. Resultaat is dat je tijdens het slapen niet opnieuw de neiging hebt om het lichaam aan te zetten tot water ophouden zodat je gewoon verder kan de dag erna.
Hoeveel liter drink je op de stapeldagen en hoe zou je hem afbouwen tot de wedstrijd?

Jammer dat Primo er niet is in 150 of 200 mg/ml. Krijg van Tren wat last van m'n maag/darmen net als op orals sinds een tijdje, heel apart. :( Hoeveel Primo zou jij minimaal zetten BC?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.052
Jammer dat Primo er niet is in 150 of 200 mg/ml. Krijg van Tren wat last van m'n maag/darmen net als op orals sinds een tijdje, heel apart. :( Hoeveel Primo zou jij minimaal zetten BC?

Ja idem hier. Geen idee hoe dat komt. Ooit eens aan big cat gevraagd. Die weet het ook niet denk ik want nooit meer wat van gehoord.:D

Ja, vind ik ook, maar je moet inderdaad al een chef hebben die weet hoe ermee te werken om ze 200mg/ml te krijgen zonder al te veel PIP te hebben. En vrees dat de meeste Nederlandse UG's die ervaring en kennis niet hebben, getuige ook het feit dat ze zelden producten bij maken of veranderen. Want is voor heel veel producten wel handig om iets duurdere maar iets geconcentreerde versies te maken (en dan bedoel ik wel echt, en met kwaliteit, niet zoals dat ene merk dat dan beweert hetzelfde te kosten voor hogere concentratie, maar eigenlijk minder bevat). Ik kan direct een lijstje opstellen met producten die elke zelf-respecterende BBer wel in hoge kwaliteit zou willen vinden. Soms vind je ze wel, maar dan vaak bij labs die weinig anders hebben, waardoor bestellingen te klein en te kostelijk uitvallen.

primo zou ik gebruiken op laag VP% (8-9% of begin van een cutkuur waar je toch mikt om daar of lager uit te komen), voor minimum 8 weken aan 700-1000mg per week. Daar ga je echt zien wat het doet.

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:24 ----------

Ja idem hier. Geen idee hoe dat komt. Ooit eens aan big cat gevraagd. Die weet het ook niet denk ik want nooit meer wat van gehoord.:D

Denk ook niet dat jullie de enigen zijn, maar zou inderdaad niet kunnen zeggen waarom jullie daar wel last van hebben en anderen dan weer niet ...

Hahah :roflol: Ik had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 % weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca :p

Primo leek wel interessant maar als BC al rond de gram aanraadt is dat 1 vial per week :') Niet echt komisch.

Hahah :roflol: Ik had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 % weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca :p

Primo leek wel interessant maar als BC al rond de gram aanraadt is dat 1 vial per week :') Niet echt komisch.

Ja, primo is het alleen waar als je A) weet dat je deftige primo hebt, wat altijd risico is met UG, tenzij je het uit eerste hand hebt van iemand die het kan vergelijken met de oude Schering), B) het gebruikt op moment dat je laag genoeg in vet zit, of zal zijn, en C) echt van die look houd. Want uiteindelijk kun je bijna naar GH gaan kijken voor hetzelfde geld :p

Toevallig had ik ook elke dag de schijterij op parabolan. Op orals zelfde verhaal + steken in mn linkerzij

Ja, primo is het alleen waar als je A) weet dat je deftige primo hebt, wat altijd risico is met UG, tenzij je het uit eerste hand hebt van iemand die het kan vergelijken met de oude Schering), B) het gebruikt op moment dat je laag genoeg in vet zit, of zal zijn, en C) echt van die look houd. Want uiteindelijk kun je bijna naar GH gaan kijken voor hetzelfde geld :p

<GEEN BRONNEN NOEMEN SVP>

Als ze dit al durven vragen...dan is byna wel heel dichtby.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.058
Hahah :roflol: Ik had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca :p

Toevallig had ik ook elke dag de schijterij op parabolan. Op orals zelfde verhaal + steken in mn linkerzij

Heeft wel weg van een glute allergie want eenmaal last merkte ik/leek het dat bepaalde voeding het in stand hield. Heb het nu opgegeven en alleen nog maar middelen als test, mast, primo en hgh voor mij.
Al heb ik nu een ug lab wat HG lijkt en daar heb ik laatst diana van geprobeerd zonder problemen. Wat orals betreft lijkt net of de ug's er hier iets instoppen waar ik niet tegen kan.

Laatst bewerkt door een moderator:
100 spuitjes kosten daar ook een meijer???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven