- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft 20mg aromasin eod hetzelfde effect als 10mg ed. Deze vraag stel ik omdat ik caps heb ipv tabs.
Big Cat, wat vind jij van de Posts op buitenlandse forums mbt tot HGH en T3? Zo zou T4 superieur zijn in dit geval, en T3 niet echt zinvol. Even een voorbeeld hier onder.
"The avergae dose is 200mcgrms to 400mcgrms, so 100mcgrms is basically 2 drops. I started the 100mcgrms this morning with my first shot of GH. I do not really feel anything, maybe a little more energy.
Here is the article: Thyroid Hormone + Growth Hormone - If You Aren
Wat is er over npp in de cut te zeggen? Want laats werd ik er op gewezen, maar kan niet echt iets heel duidelijks er over vinden?
Hoeveel liter drink je op de stapeldagen en hoe zou je hem afbouwen tot de wedstrijd?1 tab, enkel voor het slapengaan zodra je water afbouwt. Dus je gaat eerst water opbouwen normaal om te flushen, dan je water afbouwen opnieuw (2-3 dagen) om het effectieve water volume te doen dalen. Zodra je afbouwt neem je dus 1 tab, die 2 a 3 dagen, voor het slapen. Resultaat is dat je tijdens het slapen niet opnieuw de neiging hebt om het lichaam aan te zetten tot water ophouden zodat je gewoon verder kan de dag erna.
Hoeveel liter drink je op de stapeldagen en hoe zou je hem afbouwen tot de wedstrijd?
Jammer dat Primo er niet is in 150 of 200 mg/ml. Krijg van Tren wat last van m'n maag/darmen net als op orals sinds een tijdje, heel apart.Hoeveel Primo zou jij minimaal zetten BC?

Jammer dat Primo er niet is in 150 of 200 mg/ml. Krijg van Tren wat last van m'n maag/darmen net als op orals sinds een tijdje, heel apart.Hoeveel Primo zou jij minimaal zetten BC?
Ja idem hier. Geen idee hoe dat komt. Ooit eens aan big cat gevraagd. Die weet het ook niet denk ik want nooit meer wat van gehoord.![]()
Ja idem hier. Geen idee hoe dat komt. Ooit eens aan big cat gevraagd. Die weet het ook niet denk ik want nooit meer wat van gehoord.![]()
Ik had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 % weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca 
HahahIk had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 % weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca
Primo leek wel interessant maar als BC al rond de gram aanraadt is dat 1 vial per week :') Niet echt komisch.

HahahIk had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 % weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca
Primo leek wel interessant maar als BC al rond de gram aanraadt is dat 1 vial per week :') Niet echt komisch.
Ja, primo is het alleen waar als je A) weet dat je deftige primo hebt, wat altijd risico is met UG, tenzij je het uit eerste hand hebt van iemand die het kan vergelijken met de oude Schering), B) het gebruikt op moment dat je laag genoeg in vet zit, of zal zijn, en C) echt van die look houd. Want uiteindelijk kun je bijna naar GH gaan kijken voor hetzelfde geld![]()
HahahIk had er eerst nooit last van, toen heb ik een darmontsteking gehad ( die inmiddels voor 100 weer weggie is aldus de internist ) en sindsdien krijg ik van orals en Tren last van maag/darmen. Had het na 1 inject Tren 2 dagen erna ook meteen. Tren er dus weer uit gedaan en ga wel bulken op Test/Deca
Toevallig had ik ook elke dag de schijterij op parabolan. Op orals zelfde verhaal + steken in mn linkerzij
<GEEN BRONNEN NOEMEN SVP>
Als ze dit al durven vragen...dan is byna wel heel dichtby.