Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<GEEN BRONNEN NOEMEN SVP>
Als ze dit al durven vragen...dan is byna wel heel dichtby.
Mara blijft feit dat je niet echt geroepen bent om dit te gaan kopen van een UG source zonder tenminste wat positieve feedback van mensen die ervaring hebben met primo 
Die prijs klopt ongeveer voor de echte primo (is 200mg dus eigenlijk 2 vials- wel raar 200mg?)
Ok, da's feit, maar bij deftige source waar je regelmatig afneemt betaal je mss de helft daarvan, of iets minderMara blijft feit dat je niet echt geroepen bent om dit te gaan kopen van een UG source zonder tenminste wat positieve feedback van mensen die ervaring hebben met primo
---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
meestal als je aan primo gaat aan een goeie dosis zit je toch al aan voldoende volume om dagelijks te gaan injecteren, dus dan loop je niet zoveel mis hoor.
Waarom zou je op onderhoud willen zitten als je cut?BC; welke dosis raad jij aan als eerste cut kuur voor Test/tren/mast? Kcal op onderhoud of iets er onder ivm tren? Word me 2e kuur. Momenteel met een bulk kuur bezig. Denk wel voor lange esters nog ivm 2e kuur pas. Tenzij je echt aanraad om voor korte te gaan (tren)?
Waarom zou je op onderhoud willen zitten als je cut?
Snap de logica er niet echt achter. Is voor mij amper cutten te noemen. In mijn optiek kan je het kcal tekort juist erg opschroeven als je on bent, zou zonde zijn als je daar geen gebruik van maakt.Lees zo vaak dat op high dosis tren gewoon op onderhoud word gegeten. Vandaar ook de vraag of het op een "normale" dosis ook nodig is of dat je daar wel verder op kcal tekort moet gaan zitten (onderhoud -500kcal)
Snap de logica er niet echt achter. Is voor mij amper cutten te noemen. In mijn optiek kan je het kcal tekort juist erg opschroeven als je on bent, zou zonde zijn als je daar geen gebruik van maakt.
BC; welke dosis raad jij aan als eerste cut kuur voor Test/tren/mast? Kcal op onderhoud of iets er onder ivm tren? Word me 2e kuur. Momenteel met een bulk kuur bezig.
Denk wel voor lange esters nog ivm 2e kuur pas. Tenzij je echt aanraad om voor korte te gaan (tren)?
big cat zit bij jou een verschil in trainingmethoden bij de blast en cruise? meer cardio in de cruise? meer isolatie?
In de cruise (250 test) ging ik geregeld fietstochtjes(uur+) maken op een aardig tempo. merkte dat mijn uithoudingsvermogen door de 250 test flink vooruit gaat.
Is ook voor weinig nodig behalve dan wat extra uithoudingsvermogen of longcapaciteit.Nee, ik train letterlijk het hele jaar door hetzelfde. 6 weken voor een wedstrijd drijf ik frequentie wat op, volume en rusttijd gaan wat omlaag, en dan 3 weken voor een wedstrijd ga je niet echt intensief meer trainen, en mss doe ik dan nog wat cardio, maar zeker niet ervoor, ik heb een gigantische hekel aan cardioIs ook voor weinig nodig behalve dan wat extra uithoudingsvermogen of longcapaciteit.
Haha wat betreft cardio hier ook. Zit er al over na te denken om er bij te gaan boxen voor cardio gedeelte..
Haha wat betreft cardio hier ook. Zit er al over na te denken om er bij te gaan boxen voor cardio gedeelte..

big cat zit bij jou een verschil in trainingmethoden bij de blast en cruise? meer cardio in de cruise? meer isolatie?
In de cruise (250 test) ging ik geregeld fietstochtjes(uur+) maken op een aardig tempo. merkte dat mijn uithoudingsvermogen door de 250 test flink vooruit gaat.
Is te zien. Tweede kuur, bij mij zou dat willen zeggen dat eerste kuur enkel 500mg test was, dus dan zou ik opteren voor 500mg test met 400mg tren 200mg mast, of als je meent dat je gestel alles goed aankaan 500/600/300. Lange esters of korte esters maken in wezen geen reet uit, behalve dat het voordeel van een kort ester is dat als je problemen hebt, je gewoon kan stoppen, waar het bij lange esters nog wel tijdje kan duren voor alles uit je systeem is. Korte esters bouwen ook sneller op, daarom dat nog veel mensen er voorkeur aan geven om korte esters in cut te gebruiken, zodat ze iets makkelijk een zestal weken kunnen gebruiken (ipv 10-12 weken of langer) en snel de dosis kunnen aanpassen ivm look. Ikzelf vind lange esters ook in cut gemakkelijker, vooral omdat je vaak wel afstanden moet afleggen naar wedstrijden en het risico is met vials en naalden te reizen, dan zitten hoge dosis lange esters er nog altijd in als je 3 dagen niet kan injecteren voor je wedstrijd.
Ja, ik zeg ook altijd dat ik maar weer iets van cardio moet doen, gewoon om niet helemaal onsportief te lijken, meestal krijg ik het dan in men hoofd dat als het weer mooi weer is dat ik wel weer wat ga basketten of zo, maar komt er uiteindelijk toch nooit van. Maar bon, met betrekking tot fysiek is het niet nodig, bedoel ik maar![]()
Ik weet niet of dit al in je topic is voorgekomen.
Klopt het dat als je 25mcg T3 per dag neemt dat je dan voedingstoffen beter opneemt of is dit een fabeltje?
Wat is de beste inname van T3, alles bij het ontbijt of verdeeld over de dag?
Dus tot zover moet ik concluderen dat het weinig uitmaakt of je ze verdeeld of niet.Thanks voor je reactie! 1e kuur is Sust/deca/dbol (500/400/40) Aangezien je veel "horror" lees over tren zou ik in dit geval al kiezen voor de 500/400/200. En how about voeding? Ver onder onderhoud of toch iets anders?
hoe ver je eronder gaat hangt af van wat je probeert te bereiken. Horror van tren, tja, kunt er wat sides van hebben, maar die zullen sowieso minder zijn als je minstens tweemaal per week pint met enanthaat, of zeker dagelijks met acetaat. Verder is tren gewoon te goed om het niet zo snel mogelijk na eerste kuur te proberen en zien of het voor jou is of niet.