JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Wat extra T3, 25 µg of zelfs 50 als je tren neemt, zorgt inderdaad voor een beter gebruik van voedingsstoffen. gepaard met de extra eetlust die je ervan hebt, is het eigenlijk nuttig genoeg voor mij om heel het jaar door T3 te nemen in die dosis, en enkel in dieet verhoog ik dan even naar 75 of 100 µg. Ik heb ze altijd in een enkele dosis genomen, smorgens, gewoon omdat dat me altijd het handigste leek (het heeft een half-leven van ca 2 dagen, dus je MOET het zeker niet opsplitsen) Maar probeer het nu reeds week of twee met verdeelde dosis (omdat ik momenteel zo'n 40 pillen per dag neem). Tot nu toe nog niet veel verandering gemerkt, want had gevreesd dat meerdere dosissen voor meer honger zouden zorgen, maar goed, gezien ik net daal van 100 naar 75 zal dat sowieso moeilijk merkbaar zijn vrees ikDus tot zover moet ik concluderen dat het weinig uitmaakt of je ze verdeeld of niet.
---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------
Sowieso onder onderhoud, dat spreekt voor zichhoe ver je eronder gaat hangt af van wat je probeert te bereiken. Horror van tren, tja, kunt er wat sides van hebben, maar die zullen sowieso minder zijn als je minstens tweemaal per week pint met enanthaat, of zeker dagelijks met acetaat. Verder is tren gewoon te goed om het niet zo snel mogelijk na eerste kuur te proberen en zien of het voor jou is of niet.
Als ik tren wil gaan doen ga ik toch zeker voor de Enanthaat. Ik dank je voor je info! Nee ga ik ook zeler niet doen. Word toch pas Feb/Maart 2015 namelijk.

Dus tot zover moet ik concluderen dat het weinig uitmaakt of je ze verdeeld of niet.

) en steeds wordt als eerste kuur 500mg test-e aangeraden. Maar hoe zit het eigenlijk daarna? Stel je eerste kuur is goed bevallen, of juist niet. Hoe zou een tweede kuur er dan uitzien, test en tren? Test en bold?? Of is er vervolgens niet iets als een "standaard" vervolg kuur. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?