- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Raad je bij deze mensen dan eerder aromasin, mast of proviron aan mochten ze toch iets wat gevoelig kunnen zijn ? En mocht een persoon gyno krijgen en combat dit met arimidex in eerste instantie. Zou het toevoegen van mast of proviron in een volgende kuur dan even effectief zijn om gyno te voorkomen, aangezien ik gelezen heb dat jij bij deze mensen proviron gebruikte om de gevoeligheid voor oestrogeen te verminderen na het gebruik van arimidex of letrozole in de cycles erna.
Absoluut niet. Aromasin, zeker, maar voor provi of masteron is er geen enkel bewijs dat die ook maar een beetje anti-estrogeen zijn. Die middelen werken wel een beetje zo, onrechtstreeks, maar dat doen alle androgenen, omdat AR activiteit en PR activiteit de proliferatieve werking van ER activiteit in de borst tegen gaan, waardoor een verhoging van het A:E ratio, zoals hier, wel enigzins helpt. Maar meer ook niet. Als het echt nodig blijkt, dan uiteraard aromasin, al dan niet in combinatie met een SERM op de typische dosis (zeker niet hoger).
---------- Toegevoegd om 05:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:44 ----------
BC, wat is jouw mening over de korte kuren van Cools? Bijv primo/test voor 6w. Ik wil misschien tweede kuur doen binnenkort en ben daarover de verschillende mogelijkheden aan het uitzoeken.
Misschien een beginners vraag maar wil graag de mening van BC vandaar hier de vraag
De anderen hebben gelijk, dit thread is ten dele begonnen om wat de onzin van Cools teniet te doen, zonder die mens de kans te ontzeggen zijn punt te maken in zen eigen thread. Als je van in het begin gaat kijken kom je waarschijnlijk een paar keer gelijkaardige vragen tegen met een relatief uitgebreid antwoord.
---------- Toegevoegd om 05:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------
BC, heb heel dit topic doorgelezen (ja heeft even geduurd) en steeds wordt als eerste kuur 500mg test-e aangeraden. Maar hoe zit het eigenlijk daarna? Stel je eerste kuur is goed bevallen, of juist niet. Hoe zou een tweede kuur er dan uitzien, test en tren? Test en bold?? Of is er vervolgens niet iets als een "standaard" vervolg kuur. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
Nee, er is inderdaad geen standaard. Tenzij er probs waren op test, dat zal in 99% van de gevallen niet zo zijn, houd je nu je 500mg aan, en voeg je iets toe, dat laat je dan op referentiebasis met je eerste test-only kuur meteen vergelijken wat de toegevoegde waarde van het tweede product is. Wanneer ik met iemand samen werk is dat wel redelijk standaard om daarna al richting test/tren 500/600 te gaan, omdat tren zo'n middel is wat in de huidige BBing wereld zo belangrijk is, en toch zulke verschillende reacties uitlokt, dat het wel de moeite is om ze vroeg mogelijk te gaan kijken hoe je er op reageert. Maar dat kan inderdaad best test/bold zijn (voor mij niet een combinatie die ik nog vaak hanteer) of test/deca bv voor diegene die echt de massa willen aanzetten.

) en steeds wordt als eerste kuur 500mg test-e aangeraden. Maar hoe zit het eigenlijk daarna? Stel je eerste kuur is goed bevallen, of juist niet. Hoe zou een tweede kuur er dan uitzien, test en tren? Test en bold?? Of is er vervolgens niet iets als een "standaard" vervolg kuur. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
op tren zie ik al helemaal niet waarom, gezien het niet eens estrogeen is ...