AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok. Heb het nog nooit gebruikt omdat ik in de veronderstelling was dat bij kortere kuren (<16 weken) je nog vrij snel hersteld omdat de axis niet heel lang onderdrukt wordt. Thnx voor de info

Altijd, altijd HCG laten meelopen tenzij je niet meer off komt en geen kinderen meer wil. Op dat moment is het de moeite en het geld niet meer waard :p anders wel. en zou toch zeker 2x500 gaan, voor meeste mensen genoeg, al moeten sommigen tot 2x750 gaan.

je zegt hier ''tot 750 gaan'', wat als je hier over gaat dan? ik heb deze week namelijk 1x 750 1x 1000 gezet om de vial leeg te maken :o
komt fake hcg veel voor? wil binnenkort 20/30/40 doosjes inkopen

Altijd, altijd HCG laten meelopen tenzij je niet meer off komt en geen kinderen meer wil. Op dat moment is het de moeite en het geld niet meer waard :p anders wel. en zou toch zeker 2x500 gaan, voor meeste mensen genoeg, al moeten sommigen tot 2x750 gaan.

hoe komt het dan toch dat heel veel gasten op fora zoals gh15 gewoon nooit hcg laten meelopen, maar meer van mening zijn dat je die pas moet toedienen wanneer je t vrouwtje wil zwanger maken ? ik zie best een groot contrast daarin op US / EU fora

hoe komt het dan toch dat heel veel gasten op fora zoals gh15 gewoon nooit hcg laten meelopen, maar meer van mening zijn dat je die pas moet toedienen wanneer je t vrouwtje wil zwanger maken ? ik zie best een groot contrast daarin op us / eu fora
Dezelfde reden dat de VS nog zo ontzettend rechts is. Amerikanen zijn echt heel, heel erg dom.

hoe komt het dan toch dat heel veel gasten op fora zoals gh15 gewoon nooit hcg laten meelopen, maar meer van mening zijn dat je die pas moet toedienen wanneer je t vrouwtje wil zwanger maken ? ik zie best een groot contrast daarin op US / EU fora
Nu zit ik zelf niet op GH15, maar hCG naast je kuur laten lopen is zo'n beetje het slimste wat je kunt doen. Tenzij je er al over uit bent dat je toch nooit meer off wilt gaan (als je daar al over uit kunt zijn), en daarnaast niet cared dat je ballen krimpen tot het formaat doperwt.

Degenen die doorgaans hCG post-cycle promoten zijn doorgaans niet bijster slim, of zijn met hun hoofd blijven hangen in de jaren 90.

je zegt hier ''tot 750 gaan'', wat als je hier over gaat dan? ik heb deze week namelijk 1x 750 1x 1000 gezet om de vial leeg te maken :o
komt fake hcg veel voor? wil binnenkort 20/30/40 doosjes inkopen

Boven 750IU gaat kwaliteit van zaad sneller dalen dan hoeveelheid zaad toeneemt, dus contraproductief. Maar van 1 keer ga je niet echt een effect hebben hoor ;) Ook als je dit tijd wel gedaan hebt is gewoon terugvallen op de juiste dosis en wachten voldoende. Bij mensen die moeten herstellen na lange tijd zonder HCG is het ook zo, daar gaan ze stootdosissen gebruiken vanaf 10.000IU omdat de sensitiviteit van de testikels zo laag is, en dan afbouwen naar 5000/2500/1500 en zo verder. Gedurende die tijd zal vruchtbaarheid minimaal zijn, maar testikelgrootte geleidelijk aan herstellen. Na tijdje op 500 herstelt kwaliteit en hoeveelheid zich dan perfect en kan je ook perfect off komen.

Voor zover ik weet wordt HCG niet echt gefaket omdat het redelijk goed verkrijgbaar is overal.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Als jij na X aantal jaar aan dat punt komt en dan zoals hierboven beschreven met stootdosissen gaan werken voor 4 maand en dan nog enkele maanden door doen, be my guest :p Maar dan duurt het ook 6-7 maand voor je je vrouw gaat zwanger krijgen erna. Met 2x500IU per week kun je gewoon op elk moment vruchtbaar blijven en zo nodig, off komen.

Dat is ook wel groot verschil he, op GH15 komt er niemand off, terwijl ik hier denk ik nog bij de minderheid behoor die nooit off komt.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Dezelfde reden dat de VS nog zo ontzettend rechts is. Amerikanen zijn echt heel, heel erg dom.

Er is iets van aan :p Maar in dit geval is de context gewoon heel anders. Die mannen komen niet off, en vooruit denken naar wanneer ze kinderen willen zit er ook maar zelden in.

Maar is de voornaamste reden om hCG tijdens korte kuren mee te laten lopen herstel of vruchtbaar blijven? Dat laatste is niet interessant in dat geval

Maar is de voornaamste reden om hCG tijdens korte kuren mee te laten lopen herstel of vruchtbaar blijven? Dat laatste is niet interessant in dat geval

Het een gaat niet zonder het ander :p zijn beide het gevolg van behoud van testiculaire grootte, en daarom gebruik je HCG.

Vraagjes. Verlaagt hcg nou een deel van de werking van de test die je inspuit?
En Hoever denk je dat iemand kan komen fysiek wijs op alleen test-e.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Het een gaat niet zonder het ander :p zijn beide het gevolg van behoud van testiculaire grootte, en daarom gebruik je HCG.

Ik weet dat het de atrofie van de testikels tegen gaat maar voor welk doeleinde is dat van belang bij korte kuren? Het sneller herstellen voornamelijk?

Sorry dat ik zo zeik hoor

Nee, HCG heeft verder geen interactie met de test die je inspuit, dus geen positieve of negatieve invloed.

Redelijk ver, afhankelijk van hoeveel test hij kan nemen :p 500mg test only is een goed begin, omdat je voor 500mg per week ook letterlijk niets gaat vinden die zoveel massa aanzet op dezelfde periode, naast dat het veilig en efficient kan. Enkel Deca komt mss vaag in de buurt. Vandaar kan je makkelijk lineair naar 750 en 1000mg per week. Daarmee kom je waarschijnlijk al een heel eind.

Vandaar wordt het moeilijker, om dat test het enige hormoon is waarmee je diminishing returns krijgt. Boven1g zorgt toename van SHBG en metabolisatie en clearing voor een grotere toename op risico dan op gains. De uitzondering is wanneer je toenemende dosis GH zet, die dat alles teniet doet en de AR densiteit doet toenemen. Waar iemand zonder GH een 2.5-3g AAS kan gebruiken en 1g test, kan iemand met GH makkelijk 3-3.5g test gebruiken en 5-6g AAS totaal. Lijkt mss wat anti-climactisch, zeker omdat meeste mensen het leuker vinden te werken met exotischere producten, maar de basis voor profs is echt wel GH+slin+3g test, met al dan 1.5-2g andere AAS in. GH is heel duur, test heel goedkoop, maar omdat beide, zeker samen, zo efficient zijn, is dat hun basis. Wat ze daarmee bereiken, bereiken ze gewoon nergens anders mee.

Nu, als je met fysieksgewijs bedoelt ook de look, je weet ook wel dat pro's heel groot en heel lean zijn, heel het jaar door, maar buiten competitie heel wat water ophouden. Dus in prep zakt de test wel wat, en komen er AI's bij kijken en zo.

---------- Toegevoegd om 05:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

Ik weet dat het de atrofie van de testikels tegen gaat maar voor welk doeleinde is dat van belang bij korte kuren? Het sneller herstellen voornamelijk?

Sorry dat ik zo zeik hoor

Ja, het sneller herstellen, uiteraard :p Als er geen atrofie is, dan zal de dosis LH die je aanmaakt meteen voldoende zijn om op korte termijn terug normale hoeveelheid test te gaan maken. Als die dosis eerst nog geleidelijk aan herstel van grootte moet bewerkstelligen, dan duurt het uiteraard langer. Of dat nu klein beetje herstel is, of veel.

Beste BC,
Welke middel raad je aan om bij 1 gram test te nemen tegen vocht en/of oestrogeen?

Beste BC,
Welke middel raad je aan om bij 1 gram test te nemen tegen vocht en/of oestrogeen?

Tenzij je gevoelig bent voor gyno, niks. Ben geen fan van toevoegen van middelen die je niet nodig hebt, en "vocht" is geen neven-effect :p Moet je maar vedragen als je bulkt. Anders uiteraard aromasin. Mijn mening over letrozole en anastrozole zijn bekend. Naast rebound ben ik van mening dat mensen die deze producten gebruiken op lange termijn net gevoeliger worden voor estrogeen.

BC, binnen 2 maanden is gyno 3x op komen zetten, steeds door nolva weten terug te dringen. nu zit er weer een erwt onder mijn tepel en is gevoelig. wat raad jij aan?

Tenzij je gevoelig bent voor gyno, niks. Ben geen fan van toevoegen van middelen die je niet nodig hebt, en "vocht" is geen neven-effect :p Moet je maar vedragen als je bulkt. Anders uiteraard aromasin. Mijn mening over letrozole en anastrozole zijn bekend. Naast rebound ben ik van mening dat mensen die deze producten gebruiken op lange termijn net gevoeliger worden voor estrogeen.
Bedankt voor de advies!
Ik ben absoluut niet gevoelig voor gyno maar 'k heb toch meestal last van vocht.
Heb jij ervaring bij gram test BC?
Zo ja, wil je het eens graag meedelen a.u.b?

BC, binnen 2 maanden is gyno 3x op komen zetten, steeds door nolva weten terug te dringen. nu zit er weer een erwt onder mijn tepel en is gevoelig. wat raad jij aan?

Als je er echt zo gevoelig aan bent toch best wat aromasin laten meelopen en de nolva bij de hand houden.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Bedankt voor de advies!
Ik ben absoluut niet gevoelig voor gyno maar 'k heb toch meestal last van vocht.
Heb jij ervaring bij gram test BC?
Zo ja, wil je het eens graag meedelen a.u.b?

Nee, 750 is zowat mijn maximum voorlopig. Mss kom ik er dit jaar wel aan. Na dit jaar te bulken op 500test en toenemende dosis tren (800-1600) (en wat mast ernaast) ben ik erachter dat hoeveel ik ook van tren houd het me tot aan 1000mg alleen maar beter doet voelen, maar daarna het omgekeerd effect begin te krijgen en me steeds slechter voel. Ik hou van tren, dus houd ze op 1g voor blasts, maar zal daarna men toevlucht moeten gaan zoeken in Deca en test. Omdat deca toch iets meer op de juiste plaatsen invult, gaat eerste de deca naar 1g, en vervolgens de test naar 750 en uiteindelijk 1g (en dat zal ruwweg mijn maximum aan AAS zijn zonder GH vrees ik). Kan je niet op voorhand zeggen wanneer ik daarbij aan die 1g kom, maar ik laat het zeker weten ;)

Voornaamste reden is dat test, terwijl ze opbouwt je er goed doet uitzien en goed doet voelen, maar eens je op dosis zit je precies steeds meer doet uitvlakken met de tijd. Mogelijks is het beste advies voor test om dosis wat te laten fluctueren.

Vielen dank

Als je er echt zo gevoelig aan bent toch best wat aromasin laten meelopen en de nolva bij de hand houden.

Tijdens kuur ok. Alleen Ik ben inmiddels al 2 maanden klaar. Wederom nolva proberen alleen langer ditmaal? Bedankt voor je reactie

Redelijk ver, afhankelijk van hoeveel test hij kan nemen :p 500mg test only is een goed begin, omdat je voor 500mg per week ook letterlijk niets gaat vinden die zoveel massa aanzet op dezelfde periode, naast dat het veilig en efficient kan. Enkel Deca komt mss vaag in de buurt. Vandaar kan je makkelijk lineair naar 750 en 1000mg per week. Daarmee kom je waarschijnlijk al een heel eind.

Vandaar wordt het moeilijker, om dat test het enige hormoon is waarmee je diminishing returns krijgt. Boven1g zorgt toename van SHBG en metabolisatie en clearing voor een grotere toename op risico dan op gains. De uitzondering is wanneer je toenemende dosis GH zet, die dat alles teniet doet en de AR densiteit doet toenemen. Waar iemand zonder GH een 2.5-3g AAS kan gebruiken en 1g test, kan iemand met GH makkelijk 3-3.5g test gebruiken en 5-6g AAS totaal. Lijkt mss wat anti-climactisch, zeker omdat meeste mensen het leuker vinden te werken met exotischere producten, maar de basis voor profs is echt wel GH+slin+3g test, met al dan 1.5-2g andere AAS in. GH is heel duur, test heel goedkoop, maar omdat beide, zeker samen, zo efficient zijn, is dat hun basis. Wat ze daarmee bereiken, bereiken ze gewoon nergens anders mee.

Pharma grade GH is inderdaad heel duur. Zou je met 4 keer per dag Mod GRF(1-29) + GHRP-2 een vergelijkbaar effect kunnen halen als met (2-3IU)GH? Ik lees al een tijdje op datbtrue en ik zie daar regelmatig positieve verhalen. Ikzelf ken maar 4 mensen die peptides gebruiken en hun resultaten lopen enorm uiteen.

Dus is het mogelijk om bijvoorbeeld Peptides+slin+1,5+ test te gebruiken zonder diminishing returns te krijgen?

En hoeveel GH heb je minstens nodig om te blijven groeien op 1,5gr test?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven