Big Cat geeft aan dat test het enige hormoon is waarmee je diminishing returns krijgt. Denk je dus dat je op 1,5gr test + 5iu hygetropin daar geen last van krijgt en door kunt blijven groeien?
Moeilijk te zeggen omdat ik geen hoogte krijg van hyge. laatste tests, ivm die van 6 jaar geleden tonen wel een elevatie aan van GH met hyge, tot waar 2x de dosis in de buurt komt van pharma GH, maar of het werkelijk GH is die erin zit, en of er niks anders inzit blijft de vraag, omdat het zo'n abnormale vochtretentie geeft. Dus ik durf niet echt advies geven wat betreft UG HGH, enkel over geverifieerde (want veel fake ook) pharma grade GH. Met echte GH ga je zeker beter af zijn met 1.5+test en 4-5IU GH.
Het is geen geheim dat pro's in tegenstelling tot meeste mensen eigenlijk niet veel verschillende dingen nemen het grootste deel van het jaar. Ze nemen voor 85% test, GH en slin en verhogen daarvan de dosis. Meestal loopt dat tot 12-20IU GH, 4-5g totale gear, waarvan 3-3.5g test.
---------- Toegevoegd om 05:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:28 ----------
Same here, alleen al omdat je om peps dan weer wel en dan weer niet mag eten en blabla

Wel 's aan gedacht maar mij de moeite niet waard.
GH altijd beter dan peps. Zeker weten. Mogelijk een alternatieve combinatie van peps GHRH's met somatostatine blokkers, die Gh tot op zeker hoogte vervangt is alternatief voor lage dosis GH, maar daarnaast zul je met peps verschillende problemen hebben. Ze werken meer nichespecifiek, en zijn onderworpen aan meer feedback, en de kwaliteit van research peps van research sites valt moeilijk te controleren. Daarnaast toont ook de data over die peps, als die er al is, aan dat ze niet van significant belang zijn, klinisch gezien dan. Dat is inclusief IGF's. Omdat IGF's systemisch IGF gaan verhogen en dus een hele hoge dosis nodig is om een lokale verhoging in de spier te zien die de moeite is. GH doet twee dingen : het gaat specifiek lokale IGF productie verhogen, en zeker in combinatie met training specifiek in de spier, en het gaat de AR densiteit van spieren verhogen waardoor je meer gear kan gaan gebruiken. Omdat GH aan een bepaalde dosis wel gaat insulinegevoeligheid tegenwerken, zal toevoeging van insuline of IGF (maar dan heb ik het over increlex en niet over LR3 en zo) vanaf een 6-8 tal IU erg synergistisch gaan werken, temeer omdat de ongevoeligheid groter is in andere weefsels dans in spier (opnieuw omwille van training en door nucleaire densititeit die toeneemt) waardoor insuline echt anabool wordt in plaats van alleen een dikmaker.
Diminishing returns betekent niet dat je stopt met groeien, alleen dat boven een bepaalde dosis je meer kans hebt op extra sides t.o.v de extra groei die je krijgt. Je zult op 2 gram Test nog altijd gewoon groeien ook zonder GH ( no shit

) maar ook een stuk meer sides dan op een gram, waar de sides de extra gains overtreffen. Dat is iig de mening van bijna elke grote naam dus pin me er niet op vast.
Inderdaad.
---------- Toegevoegd om 05:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:34 ----------
Meeste vocht van dbol is weg gevoelsmatig, dus benieuwd wat er uiteindelijke overblijft.
Vocht of niet, voor een ervaren gebruiker is vaste massa aanzetten met een oral heel moeilijk, zoniet onmogelijk. Dus kans is groot na x aantal maanden dat dit relatief weinig is. Uiteraard moet je van test wel wat overhouden.
Is dit een logisch plan? Is het verstandig hcg bij beide te laten meelopen, of onnodig bij de eerste? Hoe zou je de lengte van de kuren doen en is herstel in 2-3 maanden realistisch na 10 weken @ 1 gram? Of heb je andere ideen?
HCG altijd laten meelopen, dat dien je zelfs niet te vragen aan mij. Mijn mening is daarin tamelijk strikt en goed gekend, dus hoef je niet te vragen. En als je HCG erin gooit dan is herstel na 2-3 maanden realistisch. Met 1000 per week na 12 weken zul je zeker helemaal opgebouwd zijn, dus mag je rekenen met een enanthaat dat je 6 dagen na laatste inject op 500 zit, 12 dagen 250, 18 dagen 125 en 24 dagen 75. Herstel zal dus goed en wel aanvatten na kleine maand, 28-29 dagen, (met test kan dat zelfs paar dagen vroeger zijn omdat het goed metaboliseerd en gebufferd wordt) en van daar uit relatief vlot verlopen omwille van je HCG. Dus zeker binnen de 2 maand als er daar niets fout loopt.
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:40 ----------
Ervan uitgaande dat je ook nog een nakuur doet na die kuur op een gram kom je niet uit met je planning. Vanaf eind januari 3 maand kuren + 2 weken off plus 4 weken nakuren zit je al zo'n beetje in juni.
Als het eind juni is komt het wel uit denk ik. eind januari tot eind april, 2 maand is eind juni.