AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we zeggen bij een kuur van een half jaar, lees toch op Uk forums dat ze alsnog een laag test gehalte hebben ookal hebben ze HCG in hun cycle + een goeie nakuur
De Britten die ik ken hanteren een vaag protocol vaak van circa 500-1000 IU eenmaal per week, en starten ook pas ergens na 'n maand ermee. Daar zet ik m'n vraagtekens bij.

Ga over een week bloed weer laten prikken en dan kijken hoeveel test mijn lichaam aanmaakt.

Ah, so it’s not IIFYM then ? It’s IIFYMAENPFFAALTSADCCF :roflol:

Naar behoud van kracht, massa en gevoel toe ? Ik vind van wel ja.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Wat Mikie al zei. HCG vervangt je LH. Zodra er onderdrukking is gaat het inspringen en je testiculaire grootte behouden, ongeacht wat of hoeveel je neemt. Of hoe lang. Als je nog off gaat, gebruik HCG. Als je niet meer off gaat, en dat is wat trt werkelijk inhoud, dan niet. Veronderstel dat je aan 40 geen kinderwens meer hebt ?

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

http://muscleandsportsscience.com/blog-if-it-fits-your-macros-bro/

Ok dat is duidelijk. Maar als je trt doet en geen hcg erbij neemt kan dat dus wel betekenen dat je noten een beetje kunnen gaan krimpen

Bedankt big cat

Big Cat, je raadt als beginnerskuur test e 500 only aan. Ben je van mening dat hier ook HCG bij gezet moet worden bij bijv. een 10 weken lange kuur? Of bedoel je met only écht only:p

edit: ik lees nu toevallig in een ander topic dat je HCG wél aanraadt, de reden waarom ik dit vraag is dat me het lastig lijkt om EOD te injecteren, terwijl de test-e EW gezet kan worden.

Laatst bewerkt:
Wat kan ik gebruiken om mijn libido beetje in orde te krijgen wanneer ik on ben? is momenteel te wisselvallig. HCG + Provi moet genoeg zijn toch?

Big Cat, je raadt als beginnerskuur test e 500 only aan. Ben je van mening dat hier ook HCG bij gezet moet worden bij bijv. een 10 weken lange kuur? Of bedoel je met only écht only:p

edit: ik lees nu toevallig in een ander topic dat je HCG wél aanraadt, de reden waarom ik dit vraag is dat me het lastig lijkt om EOD te injecteren, terwijl de test-e EW gezet kan worden.

Verdiep je eens in hoe je HCG zet. Dit gaat SubQ dus in je buikvet met een slinspuitje. Merk je geen ruk van, niks lastigs aan het zetten.

Laatst had ik wel iets langere naald dan normaal, bloed spoot uit mn buik :roflol:

Hahaha. Geheel offtopic maar ik ken idd iemand via via die een 06x25 volgens mij in z'n buikvet ramde voor z'n HCG. Bloeden als een rund zei ie.

Wat gebruik je dan als blast Big Cat ?

Ikzelf heb een sterker voorkeur voor hogere dosis test en tren, mogelijk met wat masteron en/of boldenone, afhankelijk van doel.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Lijkt me sterk dat zelfs hij, daar 1 passend antwoord op kan geven. Ben je 12 weken of 12 maanden of 12 jaar on maakt bijvoorbeeld al een aardig verschil.. :P

Verrassend genoeg is er maar 1 PCT, in grote lijnen toch. Te beginnen met HCG doorheen de kuur om te zorgen dat je testiculaire grootte goed blijft. En dan nadien een 7-8 weken anti-estrogeen behandeling om LH/FSH afgifte wat te bevorderen. Over hoe je dat laatste dan doet kun je enigzins debatteren, maar zolang de HCG in orde is zal dat maar een detail zijn.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Laten we zeggen bij een kuur van een half jaar, lees toch op Uk forums dat ze alsnog een laag test gehalte hebben ookal hebben ze HCG in hun cycle + een goeie nakuur

Omdat metingen doorgaans te vroeg genomen worden. Herstel zal zelden compleet zijn na 2 maand.

Ikzelf heb een sterker voorkeur voor hogere dosis test en tren, mogelijk met wat masteron en/of boldenone, afhankelijk van doel.

Grappig eigenlijk, de meeste die ik ken zijn echt heel erg anti Bold. Wat was jouw ervaring er mee naast de test/tren? Extra rondingen en dergelijke?

Ok dat is duidelijk. Maar als je trt doet en geen hcg erbij neemt kan dat dus wel betekenen dat je noten een beetje kunnen gaan krimpen

Bedankt big cat

Uiteraard, hoe langer hoe meer. Punt bij trt is meestal dat je die dan toch niet echt meer nodig hebt, tenzij om sentimentele of aesthetische redenen :p

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

2x per week is voldoende met HCG. En het is op water basis, dus dat zijn toch 3 injecties per week. helaas is dit de enige manier om HCG te nemen.

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Wat kan ik gebruiken om mijn libido beetje in orde te krijgen wanneer ik on ben? is momenteel te wisselvallig. HCG + Provi moet genoeg zijn toch?

Voor meesten wel, die hebben voldoende aan iets meer test, wat mast of provi.

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Verdiep je eens in hoe je HCG zet. Dit gaat SubQ dus in je buikvet met een slinspuitje. Merk je geen ruk van, niks lastigs aan het zetten.

Toch beter IM, maar je kan het ook doen met wat minder water, en de ze in je delt of quad zetten zonder veel ongemakken vind ik. Raar genoeg haat ik subQ injecties in de buik. Heel gevoelig bij mij. Als het subQ moet, dan toch liever dat iemand anders het in men voorarm doet of zo.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Grappig eigenlijk, de meeste die ik ken zijn echt heel erg anti Bold. Wat was jouw ervaring er mee naast de test/tren? Extra rondingen en dergelijke?

Mss omdat bold maar echt nuttig is in hogere dosissen. Het is een droge vervanging voor test, een feelgood compound, het mildert het anti-uithoudingseffect van tren wat, en in combinatie met tren uitstekend voor de vascularisatie.

Wat zegt dat dan over mij of mijn gear als mijn libido met 500mg test niet hoog is? Thx

Beste Big Cat,

Heb jij nog tips over het timen van koolhydraatinname tijdens de cut?
Of maakt dat volgens jou niet uit.
En dan doel ik op s'ochtends/pre-workout/post-workout etc.
(hij gaat trouwens lekker op je ""melkschema" van een aantal pagina's terug:D).

Toch beter IM, maar je kan het ook doen met wat minder water, en de ze in je delt of quad zetten zonder veel ongemakken vind ik. Raar genoeg haat ik subQ injecties in de buik. Heel gevoelig bij mij. Als het subQ moet, dan toch liever dat iemand anders het in men voorarm doet of zo.

Mss omdat bold maar echt nuttig is in hogere dosissen. Het is een droge vervanging voor test, een feelgood compound, het mildert het anti-uithoudingseffect van tren wat, en in combinatie met tren uitstekend voor de vascularisatie.

Dat 1e wist ik serieus niet, zet 't altijd subQ, nooit last van. In principe kun je 't dan ook IM bij je AAS zetten?

En oke, ben benieuwd wat 't gaat doen voor me dan hehe. Ik ben op Tren en mast al vrolijk als een puppy, zal wat worden met Bold er nog bij :P

Wat zegt dat dan over mij of mijn gear als mijn libido met 500mg test niet hoog is? Thx

Niet veel, alleen dat het soms ingewikkelder is dan dat :p

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Beste Big Cat,

Heb jij nog tips over het timen van koolhydraatinname tijdens de cut?
Of maakt dat volgens jou niet uit.
En dan doel ik op s'ochtends/pre-workout/post-workout etc.
(hij gaat trouwens lekker op je ""melkschema" van een aantal pagina's terug:D).

Er is zeker theoretisch bewijs voor het nut van carb backloading enz, maar in de praktijk blijkt de impact echter minimaal, waardoor het voordeliger is te gaan met een verdeling die jou mentaal het makkelijkst uitkomt.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Dat 1e wist ik serieus niet, zet 't altijd subQ, nooit last van. In principe kun je 't dan ook IM bij je AAS zetten?

het is op waterbasis, dus niet in dezelfde spuit liefst, nee :p

Staat nochtans op de bijsluiter dat IM beter is. Is op niets wetenschappelijks gebaseerd voor zover ik weet, maar praktisch gezien lijken er cijfers rond te gaan van 100% effectiviteit IV, 80% IM en 60% SQ. Zelfde geld overigens voor gh en andere peptiden ook. In werkelijkheid zal het verschil tussen IM en SQ wel niet ZO groot zijn, maar goed, er is een duidelijk verschil.

80% en 60% is toch nog een behoorlijk verschil..
Zou je dan niet wat meer moeten zetten als je bijv 250 eod zou moeten dus verhogen naar 350 bijv om toch rond die 250iu te zitten wat opgenomen wordt?

Neem je er een AI bij? Te lage oestrogeen kan je libido ook kelderen...
toen ik op gram test zat nam ik er Aromasin bij, maar nu enkel proviron + HCG. Maar ik nam 3 weken verrotte hcg was vergeten in koelkast te bewaren

80% en 60% is toch nog een behoorlijk verschil..
Zou je dan niet wat meer moeten zetten als je bijv 250 eod zou moeten dus verhogen naar 350 bijv om toch rond die 250iu te zitten wat opgenomen wordt?

Zoals ik zei, die 60-80 is niet op iets factueels gebaseerd, is gewoon arbitrair cijfer dat ze gebruiken, in werkelijkheid zal het verschil niet ZO groot zijn, maar er is wel degelijk een duidelijk verschil.

En 2x500-750 voor HCG lijkt me ideaal, is hier al een paar keer aangehaald. Als 2x500 SQ werkt voor jou moet je daar niet veel mee doen. Moet het meer zijn heb je nog de keuze tussen 2x750 of eerst proberen zelfde doses IM te zetten.

• Like
Waarderingen: Em87
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven