Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doorgaans zal een week of 6 wel goed genoeg zijn. Natuurlijk hoe langer je doordoet, hoe voorzichtiger je (althans zonder bloedtesten) beter te werk gaat. In elk geval goed opletten voor eerste tekenen van problemen, voor lethargie, verlies van eetlust etc.

Oke man. Sowieso dat ik bloedtesten blijf doen maar ik hou iig wel 6 weekjes aan. Is ook wel mooie tijd om te bridgen.
Ik twijfel trouwens op hoe hoog ik ga bridgen, want eigenlijk wil ik gewoon helemaal niet omlaag aangezien ik nu op langer termijn merk dat blast en bridgen eigenlijk minder vruchten afwerpt tegenover 6 maanden hoog in de dosering blijven (wat jij eigenlijk al tussen de regels door zei in een van onze pm's).
Jij bent ook niet van het heel laag bridgen he? Welke dosering neem jij tussendoor?

Ik weet in ieder geval dat er eentje zat in het UMC in Utrecht waarbij dit kon. Je kon gewoon 'n formuliertje van ze krijgen (of zelf thuis uitprinten), en aanvinken wat je getest wou hebben. De kosten stonden er ook per bloedwaarde direct naast op het formulier. Dit was http://servicelabs.nl, maar ik zie dat die website het niet meer doet (vorige maand deed ie het wel).

Heel bizar. ik krijg vandaag een mail van U-Diagnostics dat ze nogsteeds prikken voor Servicelabs.. maar de site is off... hoe dan ???

Geen idee wat de reden is. maar ik zal eens kijken naar een dergelijk product. goede verhalen gehoord over xtreme test. en het test-boost topic van cools kan daar ook een hoop mee helpen denk ik.

Is het met deze testboosters ook een zaak van levenslang gebruiken al ze werken? of kan dit na een tijdje langzaam afgebouwd worden?

verder had ik ook ooit ergens gelezen dat langdurig lage dosissen tamofixen ook test verhogen kunnen zijn.
Ik had hier eerder al eens iets over gevraagd. maar zou het wel van pas komen bij iemand met een chronisch tekort aan test?

Hangt ervan af wat de reden is voor een lage testlevel. Ga maar is wat opzoeken over primair hypogonadisme en secundair hypogonadisme. Dan weet je direct waarover het gaat. Er zijn wel nog andere redenen zoals bepaalde ziektes of afwijkingen maar die info zal je dan ook wel vinden. Secundair kan wel met tamoxifen of clomid geholpen worden omdat het lichaam te weinig stuurhormonen produceert door een slecht werkende hypofise. Primair wordt doorgaans met exogene testosteron geholpen omdat de teelballen zelf niet goed werken. Meestal wordt er in dat geval teveel stuurhormoon aangemaakt om de ballen aan het werkt te zetten, maar ze reageren er niet goed op. Nolva of clomid hebben dan geen zin.

Hangt ervan af wat de reden is voor een lage testlevel. Ga maar is wat opzoeken over primair hypogonadisme en secundair hypogonadisme. Dan weet je direct waarover het gaat. Er zijn wel nog andere redenen zoals bepaalde ziektes of afwijkingen maar die info zal je dan ook wel vinden. Secundair kan wel met tamoxifen of clomid geholpen worden omdat het lichaam te weinig stuurhormonen produceert door een slecht werkende hypofise. Primair wordt doorgaans met exogene testosteron geholpen omdat de teelballen zelf niet goed werken. Meestal wordt er in dat geval teveel stuurhormoon aangemaakt om de ballen aan het werkt te zetten, maar ze reageren er niet goed op. Nolva of clomid hebben dan geen zin.

Tnx! zeer leerzaam :D

Maandje is moeilijk te schatten gezien ik niet weet waar je ALAT was voor je eerste 8 weken, maar kunt inderdaad stellen dat je zonder teveel risico nog even verder kan, weliswaar op de voorwaarde dat je daarna voldoende break van orals neemt en je niet te pletter zuipt met nieuwjaar ;)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Aromasin al geprobeerd ?

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Hij bedoelt dat je van anavar minder sides hebt omdat het ook minder anabool is, en daar heeft hij gelijk in.

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Kan perfect, zoals Mikie al aangaf. AAS werken principieel allemaal op dezelfde manier, via de AR. Als er eentje niet meer zou werken, zouden de anderen ook niet meer werken ;)

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Een piek in AngII lijkt nodig te zijn voor hypertrofische adaptatie, dus continue gebruik van ACE blokkers of ATR1 blokker is niet aangeraden, zeker tijdens een bulk. Daartegenover staat wel dat ze spiermassa beschermen, dus ideaal tijdens een cut, waar ze dan ook bloeddruk en waterretentie gaan verlagen.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Voor je metabolisme hoef je het niet te doen. De dietary energy expenditure, de hoeveelheid calorien die je verbrand door te eten, is in verhouding tot het aantal calorien dat je eet, niet tot hoe je ze spreid of het aantal maaltijden. Wel is het zo dat er een maximale hoeveelheid spier-eiwitsynthese is per tijdseenheid, en dat de beste manier om groei te maximaliseren dus wel degelijk het spreiden van je eiwit tijdens de dag is (Burk et al.,2009). Of dat dan om de drie uur is hangt wat af van je eten. Als jij alleen wheyshakes drinkt mss best om de 2 uur, als je de hele dag kwark eet zal eens om de 5-6 uur wel genoeg zijn, maar met meeste volwaardige maaltijden komt dat al snel op een 4tal uur denk ik. Dat gezegd zijnde is er helemaal geen bezwaar tegen om de 3 uur eten als dat gewoon makkelijker is voor jou.

dank je hartelijk weer big cat

Oke man. Sowieso dat ik bloedtesten blijf doen maar ik hou iig wel 6 weekjes aan. Is ook wel mooie tijd om te bridgen.
Ik twijfel trouwens op hoe hoog ik ga bridgen, want eigenlijk wil ik gewoon helemaal niet omlaag aangezien ik nu op langer termijn merk dat blast en bridgen eigenlijk minder vruchten afwerpt tegenover 6 maanden hoog in de dosering blijven (wat jij eigenlijk al tussen de regels door zei in een van onze pm's).
Jij bent ook niet van het heel laag bridgen he? Welke dosering neem jij tussendoor?

500 test of 250 test en 600-900 bold afhankelijk van wanneer op het jaar. Als ik in de blast ervoor of erna geen orals plan, durfde ik wel eens een oral erin smijten, maar deed ik op het algemeen niet veel.

Noemen jullie dat bridgen? :p

500 test is aardig wat. Ik vind zelf trt wat weinig, maar heeft 500 nou echt veel meerwaarde tegenover 250 per week als bridge ?

Nog een klein vraagje Big Cat:

HCG: zou jij altijd hcg aanraden bij Testosteron? ook op een doses van 250 mg per week?
Ik ben wel al een oude man van>40 jaar..

Nog een klein vraagje Big Cat:

HCG: zou jij altijd hcg aanraden bij Testosteron? ook op een doses van 250 mg per week?
Ik ben wel al een oude man van>40 jaar..

HCG is NIET dosis afhankelijk. Staat hier ook al wel een keer of 12 :P Als je weer off wilt dus HCG bijpakken vanaf week 1

HCG is NIET dosis afhankelijk. Staat hier ook al wel een keer of 12 :P Als je weer off wilt dus HCG bijpakken vanaf week 1

Ik kan me dat niet voorstellen. als dit niet dosis afhankelijk zou zijn zou dit dus ook betekenen dat degene die trt doen dus ook hcg erbij zouden moeten gaan nemen.

In ieder geval raden ze op US fora hcg pas aan vanaf test 500mg per week
Dus wat wordt nu als waarheid gezien?

If It Fits Your Macros; In t leven geroepen door bb'ers die te lui zijn een doordacht voedingsschema op te stellen cq te volgen, of een goed bruikbare methodiek?

:)

500 test is aardig wat. Ik vind zelf trt wat weinig, maar heeft 500 nou echt veel meerwaarde tegenover 250 per week als bridge ?

Naar behoud van kracht, massa en gevoel toe ? Ik vind van wel ja.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ik kan me dat niet voorstellen. als dit niet dosis afhankelijk zou zijn zou dit dus ook betekenen dat degene die trt doen dus ook hcg erbij zouden moeten gaan nemen.

Wat Mikie al zei. HCG vervangt je LH. Zodra er onderdrukking is gaat het inspringen en je testiculaire grootte behouden, ongeacht wat of hoeveel je neemt. Of hoe lang. Als je nog off gaat, gebruik HCG. Als je niet meer off gaat, en dat is wat trt werkelijk inhoud, dan niet. Veronderstel dat je aan 40 geen kinderwens meer hebt ?

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

If It Fits Your Macros; In t leven geroepen door bb'ers die te lui zijn een doordacht voedingsschema op te stellen cq te volgen, of een goed bruikbare methodiek?

:)

http://muscleandsportsscience.com/blog-if-it-fits-your-macros-bro/

Wat gebruik je dan als blast Big Cat ?

Wat is volgens onze Bigcat de ''beste'' nakuur mogelijk?

Wat is volgens onze Bigcat de ''beste'' nakuur mogelijk?

Lijkt me sterk dat zelfs hij, daar 1 passend antwoord op kan geven. Ben je 12 weken of 12 maanden of 12 jaar on maakt bijvoorbeeld al een aardig verschil.. :P

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Met TRT ga je niet meer off, anders is het officieel geen TRT. Als je niet off gaat boeit je herstel ook geen ruk dus heb je geen HCG nodig ( ervan uitgaande dat je geen kids meer wilt ). Plat is plat, of je nou op 250 mg Test zit of 2500 mg Test.

Crap, BC was me voor, excuus.

Lijkt me sterk dat zelfs hij, daar 1 passend antwoord op kan geven. Ben je 12 weken of 12 maanden of 12 jaar on maakt bijvoorbeeld al een aardig verschil.. :P

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Met TRT ga je niet meer off, anders is het officieel geen TRT. Als je niet off gaat boeit je herstel ook geen ruk dus heb je geen HCG nodig ( ervan uitgaande dat je geen kids meer wilt ). Plat is plat, of je nou op 250 mg Test zit of 2500 mg Test.

Crap, BC was me voor, excuus.

Laten we zeggen bij een kuur van een half jaar, lees toch op Uk forums dat ze alsnog een laag test gehalte hebben ookal hebben ze HCG in hun cycle + een goeie nakuur

Laten we zeggen bij een kuur van een half jaar, lees toch op Uk forums dat ze alsnog een laag test gehalte hebben ookal hebben ze HCG in hun cycle + een goeie nakuur

Kan altijd, kijk naar Testo zijn voorbeeld hier vlak boven. Ken er wel meer die na hun 1e lange cycle gewoon niet binnen een driekwart jaar herstelden, mooi zonde dan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven