XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Big Cat:

Wat denk je over RU 58841 icm anabolen? om dht ongewenste effecten te blokken?

Ja dit deed ik ook altijd tijdens mijn kuren. Ik heb nog steeds een volle bos haar en ben echt een heel stuk gegroeid. Ik zou het doen dus man, zeker de moeite waard!

OT : Grote Poes, hoe denk jij over het af en toe switchen van Test ester? Lijkt mij poep, test is test imo maar ik lees best vaak dat mensen af en toe eens van Enantaat naar bijvoorbeeld Cyp switchen.

OT : Grote Poes, hoe denk jij over het af en toe swnitchen van Test ester? Lijkt mij poep, test is test imo maar ik lees best vaak dat mensen af en toe eens va Enantaat naar bijvoorbeeld Cyp switchen.

Zolang je ze op tijd en stond zet, geen verschil. Ik heb een sterk vermoeden dat cyp wel een korter half-life heeft dan we vermoeden (naar analogie met phenylprop en heel wat ervaringen van mensen) en korter dan enanthaat. Maar als je beiden bv 2x week zet, denk ik echt niet dat je een verschil kan (mag) merken.

BC, ik was even nieuwsgierig naar het volgende:

Stel je de volgende situatie voor:
- 500 Test / 400 Tren
- 2wk on / 2 wk off Clen
- Eiwitten 3g per kg lichaamsgewicht of net wat meer
- Koolhydraten op rustdagen zo dicht mogelijk bij 0
- Koolhydraten op trainingsdagen enkel na training en altijd onder 100
- Vetten iets minder dan 1g per kg lichaamsgewicht
- 2000 tot 2600 kcal (ligt aan training of rust)

Nu mijn vraag. Is spierVERLIES in deze situatie gewoonweg onmogelijk?? En dan bedoel ik geen volheid dmv koolhydraten, maar puur spierverlies.

spierverlies is altijd mogelijk

- 500 Test / 400 Tren
- 2wk on / 2 wk off Clen

Nu mijn vraag. Is spierVERLIES in deze situatie gewoonweg onmogelijk?? En dan bedoel ik geen volheid dmv koolhydraten, maar puur spierverlies.

Wat mack zei, zeker naarmate je vetpercentage lager gaat. Daarom dat de voorkeur de dag van vandaag, zeker met GH en zo in de mix gaat, naar eigenlijk zo dicht mogelijk bij contest shape blijven, zodat je het merendeel van de tijd in maintenance of iets erover kan gaan blijven.

- 500 Test / 400 Tren
- 2wk on / 2 wk off Clen

Op Tren kun je makkelijk wegkomen met meer carbs, gewoon binnen 4 uur postworkout eten. Dacht dat BC daar ook in geloofde maar dat weet ik niet meer. GJM iig wel en naar mijn ervaring werkt 't ook.

Op Tren kun je makkelijk wegkomen met meer carbs, gewoon binnen 4 uur postworkout eten. Dacht dat BC daar ook in geloofde maar dat weet ik niet meer. GJM iig wel en naar mijn ervaring werkt 't ook.

Ik denk dat idd ook, maar heeft niets met tren te maken :p Mensen zijn over het algemeen gewoon te schuw van carbs.

Ik denk dat idd ook, maar heeft niets met tren te maken :p Mensen zijn over het algemeen gewoon te schuw van carbs.

Reageer jij dan 's op mijn vraag in dat topic VVM gainen en vet verliezen :P Ik doe het nu idd op Tren, postworkout 400 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter roomijs. Betwijfel alleen of dit ook werkt als ik dat op bijv. Deca zou doen..

Reageer jij dan 's op mijn vraag in dat topic VVM gainen en vet verliezen :P Ik doe het nu idd op Tren, postworkout 400 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter roomijs. Betwijfel alleen of dit ook werkt als ik dat op bijv. Deca zou doen..
Neem alles wat GH zegt niet al té serieus lol.

Neem alles wat GH zegt niet al té serieus lol.

Verdiep je er maar eens in. GJM kwam er hier mee, ik kon dat gedoe van GH15 idd niet lezen, kreeg spontaan koppijn van dat insulina, trenbolona, icecreama, overal die freaking a achter :p Ik doe het nu eh, bijna 2 weken en mij bevalt het goed, so far word ik zwaarder/groter en ook langzaam wat droger.

Ik wil dus alleen weten of iemand dat ook wel 's op Deca heeft geprobeerd.

Verstanding om clen te nemen zonder enige AAS daarnaast, voeding hoog in eiwitten, 400kcal boven onderhoud

Verdiep je er maar eens in. GJM kwam er hier mee, ik kon dat gedoe van GH15 idd niet lezen, kreeg spontaan koppijn van dat insulina, trenbolona, icecreama, overal die freaking a achter :p Ik doe het nu eh, bijna 2 weken en mij bevalt het goed, so far word ik zwaarder/groter en ook langzaam wat droger.

Ik wil dus alleen weten of iemand dat ook wel 's op Deca heeft geprobeerd.

Waarin verdiepen?
Roomijs voor max gains ?
Of meer carbs tijdens tren use?

Dat laatste was toch algemeen bekend iets?

Iets in de vorm van:
-Surplus carbs are forced in muscles and any that cant be stored there are shuttled to cellular mitochondria and burned off as heat energy
-When estrogen is kept low trenbolone inhibits the coversion process of dietary carbs => bodyfat, so dietary fat is the only way of gaining bodyfat
De onderste zin ben ik niet helemaal zeker van though.

Waarom zou je dezelfde resultaten verwachten bij Deca?

Waarin verdiepen?
Roomijs voor max gains ?
Of meer carbs tijdens tren use?

Dat laatste was toch algemeen bekend iets?

Iets in de vorm van:
-Surplus carbs are forced in muscles and any that cant be stored there are shuttled to cellular mitochondria and burned off as heat energy
-When estrogen is kept low trenbolone inhibits the coversion process of dietary carbs => bodyfat, so dietary fat is the only way of gaining bodyfat
De onderste zin ben ik niet helemaal zeker van though.

Waarom zou je dezelfde resultaten verwachten bij Deca?

Als jij nou eens iets zou kunnen vertellen zonder die air over je alsof je het wiel of het vuur hebt uitgevonden zouden we mss nog wel wat van je kunnen leren!

Als jij nou eens iets zou kunnen vertellen zonder die air over je alsof je het wiel of het vuur hebt uitgevonden zouden we mss nog wel wat van je kunnen leren!

Ik link je een stukje waarin het vermeld staat , gebruik translater als je het niet kunt lezen.
Je negeert mijn vraag waarom je afvraagt of Deca hetzelfde zal doen.

Tevens beweer ik niks uitgevonden te hebben , niemand hier heeft iets uitgevonden , ik haal alleen vaak voorkomende argumenten / statements naar voren waaruit dit blijkt.

Nou hier niet hoor. Moet echt medium carb anders loop ik vol vocht en heb ik een enorme opgeblazen pens. Carbs per maaltijd met 10gr verminderd en geen last meer. En eet altijd erg clean. Met andere middelen kan ik wel erg hoog in de carbs. :rolleyes:

Toch wordt het in de US frequent gedaan:o

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Nee ik wil gewoon meer spieren en zo min mogelijk haaruitval. dat kan toch gecombineerd worden door de juiste middelen te nemen en evt finasteride of RU erbij te nemen?
Wat een onzin toch allemaal dat dit gek zou zijn? ik zal echt niet de enigste zijn hier op dit forum met een haarfobie.

Je begrijpt toch dat er geen juist antwoord op je vraag is. Wat bij iemand helpt, zal bij iemand anders niet helpen. Als je trouwens toch aanleg hebt om kaal te worden, ga je het sowieso worden. Die middelen kunnen het proces misschien wat vertragen. Bij sommigen zullen anabolen het versnellen, bij anderen weer niet.

Nou hier niet hoor. Moet echt medium carb anders loop ik vol vocht en heb ik een enorme opgeblazen pens. Carbs per maaltijd met 10gr verminderd en geen last meer. En eet altijd erg clean. Met andere middelen kan ik wel erg hoog in de carbs. :rolleyes:

Excuus, had er bij moeten zetten 'over het algemeen'. Zie je maar weer dat iedereen verschilt, gelukkig. Nu ben jij wel een ****ing tank, dus ik weet niet wat voor jou medium of high carb is? :P

Laatst bewerkt:
Misschien stomme vraag hoor maar ik kan toch echt bijna niet meer wachten :D

Wil eigenlijk in januari weer beginnen met test/tren/mast. Ben dan 8/9 weken klaar met me nakuur van 10 weken test/primo. Is dit te dicht op elkaar? Daarna kuur ik door tijd etc toch niet meer tot na de zomer.

Misschien stomme vraag hoor maar ik kan toch echt bijna niet meer wachten :D

Wil eigenlijk in januari weer beginnen met test/tren/mast. Ben dan 8/9 weken klaar met me nakuur van 10 weken test/primo. Is dit te dicht op elkaar? Daarna kuur ik door tijd etc toch niet meer tot na de zomer.

Bloedwaarden checken vlak voor je wilt beginnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven